Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Diene Kalvin Philips is me dat een halve zool zeg.
Ook weer een mooi voorbeeld van een voetballer die er wil uitzien als 1 of andere kutrapper en 0 hersencellen heeft.

Je bent al niet geliefd bij de ploeg waar je op uitleenbeurt bent. Je hebt onlangs zelf uw middenvinger opgestoken naar supporters.

Dan gaat ie nu nog eens op social media een post met feestgedruis van een speler waartegen de ploeg net 5-2 van verloren heeft? gaan liken.
Ja, je kan gaan argumenteren dat het vrienden/kennissen zijn maar in dergelijke situatie moet je toch net genoeg hersencellen hebben om te beseffen dat je het helemaal verkloot nu?
Nuja zal wel zijn flappen tellen zeker?
 
Die 3de goal das toch een grap? Das toch een fout van Gabriel op Madueke??? wtf.

Ik zet het af kan dit niet meer aanzien
 
De bron die ik geciteerd had dat Amorim bij Liverpool zou tekenen was dus niet zo betrouwbaar. Slot lijkt nu wel op een zucht te staan van de job. Enorme fan van de trainer Slot, maar dit is toch een serieuze stap vooruit en enorme moeilijke taak.
 
Arsenal Chelsea helemaal kapot gespeeld. Zonder Palmer zit daar echt niks in. Het Chelsea van Lampard, Terry en Drogba lacht toch eens goed met die middenmotor wat het nu is.
 
De bron die ik geciteerd had dat Amorim bij Liverpool zou tekenen was dus niet zo betrouwbaar. Slot lijkt nu wel op een zucht te staan van de job. Enorme fan van de trainer Slot, maar dit is toch een serieuze stap vooruit en enorme moeilijke taak.
Kan die man wel deftig Engels? :unsure:

Riskante keuze voor beide partijen denk ik, maar soms moet je nu eenmaal de gok wagen.
 
Terug
Bovenaan