Buitenland Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor Rice willen ze 160 miljoen of zoiets. In ieder geval, te veel voor eenspeler van 50-60 miljoen.

West Ham weigert eigenlijk gewoon om zaken te doen.
 
  • Wow
Waarderingen: Pion
Het speelt natuurlijk goed mee dat hij "homegrown" is om zijn prijskaartje op te krikken, maar 160 is hallucinant.
Alleen maar goed vanuit West Ham hun oogpunt om niet te verkopen.
Laat ze nog maar minstens een seizoen de vruchten plukken.
 
Het speelt natuurlijk goed mee dat hij "homegrown" is om zijn prijskaartje op te krikken, maar 160 is hallucinant.
Alleen maar goed vanuit West Ham hun oogpunt om niet te verkopen.
Laat ze nog maar minstens een seizoen de vruchten plukken.
Vind het bizar dat clubs zoals West Ham zo overdrijven in hun transferbedragen die ze op de speler zetten. Dat schrikt andere talenten toch alleen maar af om daar heen te gaan als ze later naar een topclub willen gaan?

Rice is daar nu al jaren de beste speler en heeft een contract van peanuts omdat hij weet dat als hij dat tekent hij daar vast zit. Kijk naar spelers zoals een Zaha, Kane, Baines en Vardy om er enkele te noemen. Na hun haren dienst bij “kleinere clubs” zou je denken dat ze hun een transfer gunnen voor een normale prijs. (Ze moeten hem niet weggeven natuurlijk maar 150m plakken op een speler van een club buiten de top 6 is gwn belachelijk)
 
Vind het bizar dat clubs zoals West Ham zo overdrijven in hun transferbedragen die ze op de speler zetten. Dat schrikt andere talenten toch alleen maar af om daar heen te gaan als ze later naar een topclub willen gaan?

Rice is daar nu al jaren de beste speler en heeft een contract van peanuts omdat hij weet dat als hij dat tekent hij daar vast zit. Kijk naar spelers zoals een Zaha, Kane, Baines en Vardy om er enkele te noemen. Na hun haren dienst bij “kleinere clubs” zou je denken dat ze hun een transfer gunnen voor een normale prijs. (Ze moeten hem niet weggeven natuurlijk maar 150m plakken op een speler van een club buiten de top 6 is gwn belachelijk)
Lijken wel Spaanse toestanden.
 
Vind het bizar dat clubs zoals West Ham zo overdrijven in hun transferbedragen die ze op de speler zetten. Dat schrikt andere talenten toch alleen maar af om daar heen te gaan als ze later naar een topclub willen gaan?

Rice is daar nu al jaren de beste speler en heeft een contract van peanuts omdat hij weet dat als hij dat tekent hij daar vast zit. Kijk naar spelers zoals een Zaha, Kane, Baines en Vardy om er enkele te noemen. Na hun haren dienst bij “kleinere clubs” zou je denken dat ze hun een transfer gunnen voor een normale prijs. (Ze moeten hem niet weggeven natuurlijk maar 150m plakken op een speler van een club buiten de top 6 is gwn belachelijk)

Rice is nog jong, 160 is overdreven maar ooit komt City/Man U/Chelsea wel met een zak van 80 ofzo hem halen?
Harry Maguire heeft ook 87m gekost...
Ik wist wel niet dat Rice maar zo'n pover contract had. 3 000 pond wekelijks voor inderdaad de beste speler te zijn.
Snelle Google search levert trouwens ook een 100m pond aan op Rice zijn hoofd en niet 160.

Wat Vardy Baines en Zaha betreft, wie bij Liverpool of City houden zij uit de ploeg?
Kane vind ik dan weer een ander verhaal.
 
Rice is nog jong, 160 is overdreven maar ooit komt City/Man U/Chelsea wel met een zak van 80 ofzo hem halen?
Harry Maguire heeft ook 87m gekost...
Ik wist wel niet dat Rice maar zo'n pover contract had. 3 000 pond wekelijks voor inderdaad de beste speler te zijn.
Snelle Google search levert trouwens ook een 100m pond aan op Rice zijn hoofd en niet 160.

Wat Vardy Baines en Zaha betreft, wie bij Liverpool of City houden zij uit de ploeg?
Kane vind ik dan weer een ander verhaal.
Wel ja, moest West Ham die voor 80-90m laten gaan is die morgen weg. Heeft blijkbaar laatste contract getekend in 2018, kan nu wel moeilijk geloven dat die 3k verdiend per week. Andere sites staat rond de 60k per week.

Gaat niet over nu natuurlijk maar in de recente geschiedenis zijn die ook allemaal geen grote transfer ontzegt na toch jaren goeie dienst. Dan missen ze de boot met de transfer en hebben ze geen andere keuze dan een nieuw contract te tekenen en een eventuele kans op tropheeen aan zich te laten voorbijgaan. Sukkelaars gaan ze er natuurlijk niet van worden :)
 
160 is te weinig voor Rice :p
En ik zie die nog transfervrij vertrekken als we zo doordoen.
Dat beleid bij West Ham trekt op de zak. Telkens veel te veel geven aan overjaarse vedetten. Yarmolenko zat op 125000 per week. Carroll op iet van 120000

Dan toppers als Rice krijgen dan een voorstel om mee te lachen. Ik ben geen fan van al dat grote geld in het voetbal maar helaas kan je niet anders.
Als men zo doordoet mag je die wegdoen aan 20-30 om nog iets te vangen of hij loopt zijn contract uit.
Hij houdt van West Ham maar iemand van zijn kaliber wil ook iet winnen natuurlijk. En dat idiote bestuur doet ook geen enkele moeite en toont ook nul ambitie om te groeien en te bouwen rond hem.

Als we een speler willen zegt club x: 10M met wat komt West Ham af als bod? 4M + 2M over 5 jaar en een cadeaubon van de lidl.
Dan verwonderd zijn dat men nee zegt en ondertussen een andere club de speler komt wegkapen.
Op 1 september is het dan: we tried.

Idem met Soucek. Uiteraard niet van het kaliber als Rice maar belangrijk voor ons. Wil nu een verbeterd contract en we doen hem een voorstel om bij te wenen. Dan verwonderd dat die zegt van ik overweeg een vertrek.

Tis een mirakel dat Areola permanent is overgekomen al is dat vooral dankzij PSG die een groot stuk van zijn loon bijpast. Nu akkoord dat zijn loon vanop PSG normen nu ook wel overdreven is voor ons.

En nu ga ik stoppen want ik voel mijne tikker al opgaan :D

Hoe sneller Tweedledee en Tweedledumb samen met hun geit vertrekken hoe liever.
 
Wat Vardy Baines en Zaha betreft, wie bij Liverpool of City houden zij uit de ploeg?
Kane vind ik dan weer een ander verhaal.
Vind ik wel kort door de bocht voor Baines. Was echt wel één van de beste LBs. Kon op NT niveau niet veel bewijzen door een zekere Ashley Cole jammer genoeg
 
Flyn Downes is officieel een Hammer.
Persoonlijk wel blij mee. Niet de grote naam waar sommigen misschien op hoopten maar bon dat waren Bowen, Soucek, Coufal,.. ook niet
Op dat vlak levert Moyes zeker goed werk.

En die jongen wou vooral zelf naar West Ham. Uit de buurt/streek en ging als klein manneke zelf gaan zien op Upton Park.
Dus aan inzet zal het alvast niet ontbreken wat belangrijker is dan een vedet die komt voor de cheque.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pion
@Wulf OSB ga je toevallig gaan kijken tegen Lens? 25eur voor een combi ticketje Lens - Inter en Lens - West Ham, kan je niet mee misdoen veronderstel ik :)
 
@Wulf OSB ga je toevallig gaan kijken tegen Lens? 25eur voor een combi ticketje Lens - Inter en Lens - West Ham, kan je niet mee misdoen veronderstel ik :)
Ja, al zijn we nog aan het zien of er specifieke away tickets beschikbaar komen.
Voor 1 of andere reden meng ik niet zo goed met Fransen :D

Is maar uurtje rijden van hieruit, al zijn we op zich aan het zien om de trein te nemen en een hotel. Zodat we rustig iets kunnen drinken :coolbrows:
 
Vind ik wel kort door de bocht voor Baines. Was echt wel één van de beste LBs. Kon op NT niveau niet veel bewijzen door een zekere Ashley Cole jammer genoeg

Je hebt daarin gelijk, ik heb niet genoeg de effectieve piekperiode in het hoofd genomen.

Mooie deal inderdaad btw voor Lens - Inter en Lens - West Ham.
Wij hebben zo ooit in de Europa league Lille - Everton en Wolfsburg meegepikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan