Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat puntje heeft er wel voor gezorgd dat Everton nu om zeker te zijn MOET winnen volgend weekend.
en dit zonder aanvaller en rechtsback. Laatste 7 matchen 1W 1D 5L :) (dit seizoen alleen al 7 goals voor Bournemouth, 1 Everton)

kan niet misgaan toch?! 🥲
 
Man United brandhout aan het maken van Chelsea. Die hebben nog geluk dat Tuchel toch nog zoveel punten gehaald heeft, anders waren die in acuut degradatiegevaar.
 
Jezus man, ik heb nu al stress voor zondag.

Er zijn 27 scenario's tussen de degradatiekandidaten. 17 daarvan blijven wij gewoon in de PL.

eigenlijk is het simpel, we moeten gewoonweg winnen. We hebben het in eigen handen, net daarom heb ik stress :unsure:
 
Die gaan toch wat moeten investeren in hun “stadion” denk ik. De uit-supporters moeten daar door een poortje en een appartement gaan ofzoiet om in de tribune te geraken 😅. Kan me moeilijk voorstellen dat de premier league dat gaat toelaten.
 
Die gaan toch wat moeten investeren in hun “stadion” denk ik. De uit-supporters moeten daar door een poortje en een appartement gaan ofzoiet om in de tribune te geraken 😅. Kan me moeilijk voorstellen dat de premier league dat gaat toelaten.
Blijkbaar wel goedgekeurd (ook wel nieuw stadion aan het bouwen)

Stress voor morgen is NIET normaal. Mina heeft al aangekondigd dat het morgen zijn last dance wordt. Transfervrij weg dus deze zomer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan