Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Das toch echt wel einde verhaal, vrees ik. In St. James' Park punten gaan pakken momenteel lijkt me onmogelijk, en dan is het over & out.
Tielemans kan gratis opgehaald worden, die zal wel in de PL blijven.
Castagne, Faes en Praet moeilijk in te schatten. Castagne is zeer wisselvallig geweest maar moet toch een plek hebben in een ploeg in de PL?
@Wulf OSB Kunnen jullie geen deftige wingback gebruiken? :unsure:
 
Das toch echt wel einde verhaal, vrees ik. In St. James' Park punten gaan pakken momenteel lijkt me onmogelijk, en dan is het over & out.
Tielemans kan gratis opgehaald worden, die zal wel in de PL blijven.
Castagne, Faes en Praet moeilijk in te schatten. Castagne is zeer wisselvallig geweest maar moet toch een plek hebben in een ploeg in de PL?
@Wulf OSB Kunnen jullie geen deftige wingback gebruiken? :unsure:
Er zijn op WH groepen al mensen geweest die Castagne genoemd hebben voor volgend seizoen.
Ik ben toch niet overtuigd ervan. Tielemans mag wel komen al zie ik die dan idd eerder richting Burnley vertrekken.
 
ah Tielemans is idd einde contract - komt nog mooi uit qua timing :p

Faes is nog maar 1 seizoen daar... dus die zie je toch niet direct weer vertrekken.
Praet in ieder geval niet naar een andere PL club denk ik.

Castagne weet ik niet, die is idd erg wisselvallig. Aanvallend prima, maar verdedigend vind ik dat die vaak steken laat vallen. Kan misschien nog wel ergens terecht in de PL.

Maar bij Leicester zullen ze ook liefst geen volledige leegloop hebben he. Zo ne James Maddison hoort ook gewoon in de PL thuis bijvoorbeeld.
 
@Wulf OSB echt ik smeek jullie, hou aub de 3 punten thuis volgende match :bow: + de volgende 3 meepakken naar huis...

ongelofelijk hoeveel invloed jullie nog hebben op de degradatie :p
 
Er zijn op WH groepen al mensen geweest die Castagne genoemd hebben voor volgend seizoen.
Ik ben toch niet overtuigd ervan. Tielemans mag wel komen al zie ik die dan idd eerder richting Burnley vertrekken.
Als Liverpool supporter mag Youri gerust ook naar Anfield komen hoor.
Als we Mac Allister halen en eventueel Mount, is het geld toch op. Een gratis Tielemans kan wel nuttig zijn.
Al zijn 3 extra middenvelders mogelijk te veel van het goede, met Curtis Jones die toch al enkele weken op hoog niveau speelt. Die gaat ook geen heel seizoen op de bank willen zitten, net als Elliott overigens.

Praet/Faes misschien nog iets voor Burnley eerder? Sambi lijkt me ook een logische move voor Kompany.
 
Als Liverpool supporter mag Youri gerust ook naar Anfield komen hoor.
Als we Mac Allister halen en eventueel Mount, is het geld toch op. Een gratis Tielemans kan wel nuttig zijn.
Al zijn 3 extra middenvelders mogelijk te veel van het goede, met Curtis Jones die toch al enkele weken op hoog niveau speelt. Die gaat ook geen heel seizoen op de bank willen zitten, net als Elliott overigens.

Praet/Faes misschien nog iets voor Burnley eerder? Sambi lijkt me ook een logische move voor Kompany.
Nog een middenvelder die niet kan lopen? Dat hij maar naar Everton gaat, ver weg blijven van Anfield.
 
Die zetten nu alles op de Conference League hé
En terecht.
We zetten er meer op in dan de UEFA zelf met hun onnozel klein stadion voor de finale. Om dan nog maar over de verdeling te zwijgen.

Nuja een weekje rustig iet gaan drinken in Praag, tis keer iets anders. Nu bon, eerst maken dat we naar Praag mogen.
Twordt zeker geen makkie bij keesie.
 
Zit Tielemans ook niet al lang met zijn hoofd elders? Einde contract, en dan heel de ploeg zo'n dramatisch seizoen spelen. Die is mentaal al even afgehaakt lijkt mij.
Zeer duidelijk inderdaad, maar net dat is ook wel een probleem voor vele clubs. Met die mentaliteit kom je er niet.
Caicedo wou bij BHA ook weg deze winter, moest blijven en deed even moeilijk. Knop omgedraaid en die speelt opnieuw de pannen van het dak en zal deze zomer een toptransfer versieren.
Maddison zal ook weg zijn bij Leicester of ze nu zakken of niet, maar die speelt wel met volle goesting voor de club en lijkt er ook alles aan te willen doen om niet te zakken. Net daarom snap ik ook niet dat Youri ineens kapitein was vorige week met zowel Vardy als Maddison op het veld.. Ik zou hem eerder op de bank zetten momenteel.
 
Zit Tielemans ook niet al lang met zijn hoofd elders? Einde contract, en dan heel de ploeg zo'n dramatisch seizoen spelen. Die is mentaal al even afgehaakt lijkt mij.
Hij is ook niet de speler die zelf op kop gaat met het mes tussen de tanden (eerder kauwgom). Die heeft een agressieve 6 met veel loopvermogen in de rug nodig om zelf goed te kunnen spelen.

Ik weet eigenlijk niet of ploegen echt in de rij voor hem zouden staan. Gamer5 wil hem al niet bij Liverpool. Maar ga je met die mentaliteit bij een subtopper terecht kunnen waar er net wel wordt verwacht dat je eruit springt en voorop gaat?
 
Hij is ook niet de speler die zelf op kop gaat met het mes tussen de tanden (eerder kauwgom). Die heeft een agressieve 6 met veel loopvermogen in de rug nodig om zelf goed te kunnen spelen.

Ik weet eigenlijk niet of ploegen echt in de rij voor hem zouden staan. Gamer5 wil hem al niet bij Liverpool. Maar ga je met die mentaliteit bij een subtopper terecht kunnen waar er net wel wordt verwacht dat je eruit springt en voorop gaat?
Reden te meer dat hij niet bij Burnley zou passen. Misschien past die gewoon beter in een andere competitie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan