Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leicester serieus in de problemen met die resultaten van gisteren..
Leeds lijkt me samen met Southampton nu echt wel de volgende zekerheid om te degraderen, Leicester moet Forrest en Everton proberen in te halen maar ik vrees er toch voor..
Ik zie wel niet in wie er Castagne, Faes en Praet gaat komen halen daar bij degradatie. Tielemans tot daar aan toe..
 
Leicester serieus in de problemen met die resultaten van gisteren..
Leeds lijkt me samen met Southampton nu echt wel de volgende zekerheid om te degraderen, Leicester moet Forrest en Everton proberen in te halen maar ik vrees er toch voor..
Ik zie wel niet in wie er Castagne, Faes en Praet gaat komen halen daar bij degradatie. Tielemans tot daar aan toe..
LeedsForestLeicesterEverton
Newcastle (H)
West Ham (A)
Tottenham (H)
Chelsea (A)
Arsenal (H)
Crystal Palace (A)
Liverpool (H)
Newcastle (A)
West Ham (A)
Manchester City (H)
Wolves (A)
Bournemouth (H)

16Forest33 punten
17Everton32 punten
18Leicester30 punten
19Leeds30 punten
20Southampton24 punten

Ik kan op basis van dit speelschema echt niet zeggen wie er nu gaat degraderen samen met Southampton.
Ik zie voor één of andere reden Everton nog wel punten afpakken van City en ik zie (wel hoop) Newcastle wel verliezen tegen zowel Leeds als Leicester.

Mijn voorspelling, Forest op doelsaldo samen met Leicester:

18Forest36 punten
19Leicester33 punten
20Southampton24 punten
 
Laatst bewerkt:
Ziet er inderdaad wel heel slecht uit voor Leicester nu. Het zint me absoluut niet dat Liverpool tegen hun moet volgende wedstrijd en dat dat hun laatste thuiswedstrijd is :p

Denk dat Leeds nu een vogel voor de kat is. Voor mij is het Everton of Leicester samen met Southampton en Leeds.
 
Leeds zie ik wel winnen van West Ham.
Big Sam zal ze daar wel extra weten te motiveren, de klootviool.

Maar of dat genoeg zal zijn...
 
Zonder die winst voor Everton gisteren had ik verwacht dat Everton wel zou zakken.
Als je kijkt naar die komende 3 dan lijkt het me dat zij er het best voorstaan en toch op 36 punten moeten kunnen eindigen, misschien zelfs 38.
Forest zie ik nog wel zeker 1 winnen, al is het jammer dat ze niet thuis tegen Palace moeten want daar zijn ze toch echt wel veel sterker dan op verplaatsing.
Ik vrees echt voor Leicester. Leeds zal wel winnen op WHU (tussen die hun Conf League matchen in?), maar ze gaan thuis tegen Spurs op de laatste speeldag ook moeten winnen om een kans te hebben. Newcastle gaat ze niet lukken
 
Zonder die winst voor Everton gisteren had ik verwacht dat Everton wel zou zakken.
Als je kijkt naar die komende 3 dan lijkt het me dat zij er het best voorstaan en toch op 36 punten moeten kunnen eindigen, misschien zelfs 38.
Forest zie ik nog wel zeker 1 winnen, al is het jammer dat ze niet thuis tegen Palace moeten want daar zijn ze toch echt wel veel sterker dan op verplaatsing.
Ik vrees echt voor Leicester. Leeds zal wel winnen op WHU (tussen die hun Conf League matchen in?), maar ze gaan thuis tegen Spurs op de laatste speeldag ook moeten winnen om een kans te hebben. Newcastle gaat ze niet lukken
Jawel, jawel, jawel! Newcastle verliest al z'n matchen nog! :biglaugh:
 
Pessimist.

United implodeert nog wat verder dan! Te beginnen, thuis tegen Wolves zaterdag.
Enige kans op top 4 is inderdaad dat Man United verder sukkelt. Dat is wel écht realistisch met de defensieve blessures en de vorm van bepalende spelers momenteel. Newcastle zal wel op plek 3 eindigen.
 
Everton heeft nog het beste programma denk ik. Wolves en Bournemouth zijn gered dus bij die hoeft niets meer.
Ik zie Leeds, Leicester en Southampton degraderen.
 
man man man, das toch afkeuren om af te keuren?
Niet dat wij veel verdienen deze wedstrijd maar kom zeg.

En ik moet minder drinken want ik zie dubbel precies, 2 spitsen zowaar.
 
Big shock in English football as for the first time ever in history the annual "Spursy Bottle" award doesn't go to spuds but to their North-London rivals Arsenal...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan