Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Chelsea zou beter hun youth team laten spelen, diegene die nu aan het spelen zijn das echt een schande, gewoon geen goesting...
 
Lampard gaat toch nooit meer aan een deftige job geraken?

Zou beter eerst wat jaren als T2 volmaken na dit seizoen...
 
Had de 3-3 gescoord en op zijn eigen ingetogen manier gevierd.
2 seconden erna 4-3, zen smoel was om aan te zien 😁 (Kan hem gewoon niet hebben)

Klopp zijn hamstring gedaan toen hij bij de 4-3 de 4de ref ging uitlachen tijdens het vieren 😅

Dat vind ik wel zeer ergerlijk aan Klopp, dat soort gedrag. Krijgt misschien ook nog (terecht) een staartje: https://www.espn.com/soccer/liverpo...ree-paul-tierney-said-in-heated-confrontation

Lampard gaat toch nooit meer aan een deftige job geraken?

Zou beter eerst wat jaren als T2 volmaken na dit seizoen...

Idd - ook gewoon een slecht idee om uit clubliefde nog ff Chelsea te coachen tot het einde van het seizoen natuurlijk. Zelfs een topcoach kan met die spelersgroep slechts matige resultaten halen.

Maar je krijgt hoe langer hoe meer het idee bij Lampard dat het zo iemand is die als speler fantastisch was, maar als coach niet goed genoeg voor de top.
 
Dat vind ik wel zeer ergerlijk aan Klopp, dat soort gedrag. Krijgt misschien ook nog (terecht) een staartje: https://www.espn.com/soccer/liverpo...ree-paul-tierney-said-in-heated-confrontation

Die man zijn passie maakt hem de coach die hij is. De band die hij hierdoor met de supporters heeft is ongeëvenaard in het moderne voetbal waar managers na 2 jaar de baan uitgestuurd worden. Als Liverpool-fan houd je daarvan maar ik kan begrijpen dat het ergerlijk is voor de neutrale of rivale supporters. Het is wel zo dat die passie kan overgaan in overdreven reacties.

In dit geval vind ik ook dat hij erover is gegaan. Die 4de ref heeft eigenlijk niets mis gedaan dus die man moet je gewoon met rust laten. Ik denk ook niet dat er ooit al eens een beslissing is herroepen omdat een manager iets tegen de 4de red heeft gezegd.
Maar in zijn interviews heeft hij wel gewoon gelijk. Dat verhaal met Tierney is al jaren bezig. Het is duidelijk dat die man iets heeft tegen Klopp en het beïnvloed wel degelijk de resultaten. Als die man aan de VAR zit of de scheidsrechter is weet je dat er iets gaat gebeuren. En ja, de refs in eigenlijk zijn bij het slechtste in wereldvoetbal, maar met andere refs hebben we die constante problemen niet.

Het is wel belachelijk dat Klopp nu waarschijnlijk zwaar gestraft zal worden. Trainers roepen elke week op refs en hun assistenten maar nu het Klopp is moet er natuurlijk een spel van gemaakt worden. Liverpool zorgt voor clicks dus de media moet het maar weer opblazen.

Ik weet dat Ferguson het ooit heeft voor elkaar gekregen dat een ref nooit geen matchen meer van Man Utd mocht fluiten. Klopp zal die macht niet hebben maar eigenlijk moet die man gewoon ver weg gehouden worden bij wedstrijden van Liverpool.
 
Die man zijn passie maakt hem de coach die hij is. De band die hij hierdoor met de supporters heeft is ongeëvenaard in het moderne voetbal waar managers na 2 jaar de baan uitgestuurd worden. Als Liverpool-fan houd je daarvan maar ik kan begrijpen dat het ergerlijk is voor de neutrale of rivale supporters. Het is wel zo dat die passie kan overgaan in overdreven reacties.

In dit geval vind ik ook dat hij erover is gegaan. Die 4de ref heeft eigenlijk niets mis gedaan dus die man moet je gewoon met rust laten. Ik denk ook niet dat er ooit al eens een beslissing is herroepen omdat een manager iets tegen de 4de red heeft gezegd.
Maar in zijn interviews heeft hij wel gewoon gelijk. Dat verhaal met Tierney is al jaren bezig. Het is duidelijk dat die man iets heeft tegen Klopp en het beïnvloed wel degelijk de resultaten. Als die man aan de VAR zit of de scheidsrechter is weet je dat er iets gaat gebeuren. En ja, de refs in eigenlijk zijn bij het slechtste in wereldvoetbal, maar met andere refs hebben we die constante problemen niet.

Het is wel belachelijk dat Klopp nu waarschijnlijk zwaar gestraft zal worden. Trainers roepen elke week op refs en hun assistenten maar nu het Klopp is moet er natuurlijk een spel van gemaakt worden. Liverpool zorgt voor clicks dus de media moet het maar weer opblazen.

Ik weet dat Ferguson het ooit heeft voor elkaar gekregen dat een ref nooit geen matchen meer van Man Utd mocht fluiten. Klopp zal die macht niet hebben maar eigenlijk moet die man gewoon ver weg gehouden worden bij wedstrijden van Liverpool.

Ja blijkbaar was er een verleden met Tierney. Maar bon, Klopp zijn gedrag helpt dat ook niet vooruit natuurlijk.

Ieder zijn ding he, maar geef mij dan maar een type Ancelotti langs de zijlijn: kalm, beredeneerd, klassevol.
In plaats van de stijl van een Klopp, Guardiola soms, of nog erger Simeone: opgefokt, hyperactief, met (te) veel passie, op en soms over het randje.
 
Het is wel belachelijk dat Klopp nu waarschijnlijk zwaar gestraft zal worden. Trainers roepen elke week op refs en hun assistenten maar nu het Klopp is moet er natuurlijk een spel van gemaakt worden. Liverpool zorgt voor clicks dus de media moet het maar weer opblazen.

Vind jij op 1-2-3 dan videomateriaal van andere coaches die zo op 4e refs afvliegen en zich als een halve gare gedragen? Indien ja, heb je een punt dat het enkel is omdat hij Klopp heet. Indien nee...
 
Vind jij op 1-2-3 dan videomateriaal van andere coaches die zo op 4e refs afvliegen en zich als een halve gare gedragen? Indien ja, heb je een punt dat het enkel is omdat hij Klopp heet. Indien nee...
Nee omdat al dat videomateriaal copyright is.. Ik denk niet dat er iemand kan ontkennen dat Pep, Arteta, Conte en Moyes geregeld wel eens over de schreef gaan. Moyes 2 weken terug nog tegen Liverpool. Arteta heeft er ondertussen al een reputatie door en Pep is Pep. De Liverpool-City wedstrijden brengen het slechtste in die mens boven dus het al genoeg moeten aanzien.

De Zerbi bij Brighton ook ban gehad begin maart voor agressief gedrag. Bij die managers is het ok en krijgen ze hun 1 matchdag straf en klaar ermee. Maar over Klopp heb ik al kunnen lezen dat hij de rest van het seizoen geschorst moet worden en dat ze zelfs Liverpool punten moeten aftrekken!
 
Zag net een interview met Boehly... jeezes... we have always seen this as a long term project, we are gonna figure it out... we have the best league in the world and imo the best city in the world..

Ja want daarmee gade het doen Todke...
 
Klopp mag alleszins niet klagen, gisteren weer een penalty in cadeauverpakking gekregen...
Nu vraag ik mij oprecht af hoe dat een penalty in cadeauverpakking is. De verdediger is te laks (denkt dat niemand komt doorjagen), Nunez jaagt door en de verdediger stampt naar z'n benen. Ik snap echt niet hoe dat geen penalty is.
 
Nu vraag ik mij oprecht af hoe dat een penalty in cadeauverpakking is. De verdediger is te laks (denkt dat niemand komt doorjagen), Nunez jaagt door en de verdediger stampt naar z'n benen. Ik snap echt niet hoe dat geen penalty is.
Kerel... Dat het lomp was van die verdediger van Fulham om een gat in de lucht te trappen, ja dat klopt, dat er contact was ja dat klopt ook, maar als ge de actie bekijkt ziet ge duidelijk dat Nunez met zijn linker been de verdediger bewust opzoekt. Dit is gewoon een flagrante duik, niets meer niets minder. Mocht Kane of Fernandez dit doen staat ge waarschijnlijk op de eerste rij te schreeuwen... Ik heb trouwens niets tegen Liverpool hé, maar zulke fases... pffff
 
Kerel... Dat het lomp was van die verdediger van Fulham om een gat in de lucht te trappen, ja dat klopt, dat er contact was ja dat klopt ook, maar als ge de actie bekijkt ziet ge duidelijk dat Nunez met zijn linker been de verdediger bewust opzoekt. Dit is gewoon een flagrante duik, niets meer niets minder. Mocht Kane of Fernandez dit doen staat ge waarschijnlijk op de eerste rij te schreeuwen... Ik heb trouwens niets tegen Liverpool hé, maar zulke fases... pffff
Ieder zijn mening over die fase. Maar als je dit beeld ziet zoekt hij dat been toch niet op? Ik vind het gewoon oliedom van die verdediger.

 
Klopp zijn passie is mooi.
Maar, ja er is een maar. Het wordt soms ergerlijk doordat hij toch vaak graag in het rond slaat als het niet naar zijn zin is.
Interviews ook. Goed resultaat en een discutabele beslissing in zijn/hun voordeel: lachen en grollen.
Omgekeerd steekt ie een tirade af, en raakt net niet in complot theorieën verzeild (om wat te overdrijven ook).

Idem bij een minder resultaat heeft ie het toch vaak moeilijk om toe te geven dat de tegenpartij bv beter of efficienter was, of mss net meer geluk had. Maar dan helaas vaak zeuren en naar de arbitrage wijzen of zoals ooit eens over budgetten beginnen zeuren terwijl ge verdikke bij Liverpool zit....

En als ze winnen en oa een discutabele fase in hun voordeel krijgen dan was het de perfecte avond, of net die fase niet gezien om dan zichzelf er kort na tegen te spreken.
En dat maakt hem voor velen gewoon een irritante klootviool.

En uiteraard iedere manager heeft last van bovenstaande maar Klopp doet er graag een theatraal schepje bij waardoor het soms gewoon lachwekkend/storend overkomt.
 
Begrijp ook niet goed hoe je dat niet als penalty kan zien. Ik heb ooit nergens gelezen dat dit een duik zou zijn. Commentator zei ook dat het overduidelijk was. Is gewoon dom van de verdediger. Nunez is sneller op de bal, tikt hem weg en de verdediger verhinderd met zijn lichaam dat Nunez bij de bal geraakt waardoor hij neergaat. Wordt er misschien wat theatraal neergegaan? Misschien (zoals wel vaker), maar je kan echt niet ontkennen dat dat een penalty is.
 
(los van het feit of het al dan niet penalty is)


“At the time, I wasn’t sure [if it was a penalty]. The ref made a decision, I thought he’d seen contact. I asked him on the pitch, ‘please just make sure they check it.’

“He said they checked it, but he said second half to one of our players that it wasn’t a penalty, so it’s frustrating because it goes to other people to make the correct decision.
:crazy:
 
He said/she said. Zo kan iedereen wel verzinnen wat de ref al dan niet gezegd zou hebben.
Als je kijkt naar die beelden, is het voor mij (Liverpool supp though) altijd penalty.

Probleem met VAR is ook dat als de ref blaast, je dit niet kan terugroepen imo want het is geen clear & obvious error. Als hij niet zou blazen, blijf ik toch ook denken dat de VAR zou vragen om te gaan kijken, want Nunez is weg met de bal en de verdediger van Fulham gaat heel wild met zijn been omhoog en maakt ongetwijfeld contact. Is het theatraal? Ja, maar dat is meestal zo. Er zijn gevallen genoeg waar iemand een tik krijgt (foutief) en toch probeert recht te blijven waar er niet gefloten wordt, ondanks dat het duidelijk fout is. Die worden nooit gefloten, dus het is beter om te gaan liggen bijna..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan