Wulf OSB
Well-known member
scheelt hier op zich ook niet veelIk ieder Premier League seizoen lang![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
scheelt hier op zich ook niet veelIk ieder Premier League seizoen lang![]()

Richarlisson
Moet echt gedaan zijn met dat diene Tierney Liverpool matchen krijgt.
Wat is er gebeurd?HE WILL TAKE US TO VICTORY!
HAH Richarlison zijne kop![]()

Had de 3-3 gescoord en op zijn eigen ingetogen manier gevierd.Wat is er gebeurd?![]()
(Kan hem gewoon niet hebben)
Die hebben het fantastisch gedaan met die kern/ namen. Aan de meet geklopt worden door dat City is geen schande.We kunnen lachen met spurs (altijd leuk en terecht) maar de grootste spursy ploeg dit seizoen is toch Arsenal....
Hoh ja, als je alles bekijkt vind ik van niet.Is een discussie op zich he. Did they bottle it? They kind of did.
Als City nu de titel pakt, wat iedereen verwacht, dan heeft Arsenal het desondanks geweldig gedaan met een 2e plek die ze nooit verwacht hadden.
Maar als je op een bepaald moment alles zelf in handen hebt, en dan punten verliest tegen Southampton, West Ham en consoorten dan heb je het eigenlijk wel "gebottled".
Als Saliba fit had gebleven had het misschien anders geweest, maar in se hebben ze zelf een unieke kans verpest vrees ik. En ik denk ook dat het er niet makkelijker op zal worden komende seizoenen (Newcastle zal binnen dit en 3 jaar ook écht willen meedingen, United heeft 2-3 topspelers nodig en zal er ook staan, Liverpool rebuilding, City will be City, ..).
Als je zo'n unieke kans hebt, weet je ook dat elk punt telt. Iedereen weet dat City op het einde, when it matters the most, amper iets laat liggen.Hoh ja, als je alles bekijkt vind ik van niet.
Voor de titel te pakken moet je 90 punten halen, dat zag ik Arsenal nooit doen. Kern niet breed genoeg, geen topkeeper en een enorm jonge ploeg.
Als je dan ziet dat ze 4 maar punten voorstonden in januari, dan kan je dat moeilijk ‘bottelen’ noemen. Ze hadden een unieke kans en inderdaad, ze hebben het dan misschien laten liggen tegen ‘maar’ Southampton en bournemouth. Maar City heeft dit seizoen ook punten laten liggen tegen Everton, Villa en Forest dus zo een resultaten heb je langs 2 kanten.
Zal komende jaren af te wachten zijn of dit een unieke kans was. Volgend jaar zullen de verwachtingen hoger zijn en zullen ze champions league moeten spelen waardoor Arteta meer zal moeten roteren. Voor Newcastle is dat van hetzelfde. Dat is niet zo vanzelfsprekend te combineren met een titelstrijd.
| Leeds | Nottingham | Leicester | Everton |
| Manchester City (A) Newcastle (H) West Ham (A) Tottenham (H) | Southamptom (H) Chelsea (A) Arsenal (H) Crystal Palace (A) | Fulham (A) Liverpool (H) Newcastle (A) West Ham (A) | Brighton (A) Manchester City (H) Wolves (A) Bournemouth (H) |
| 16 | Leicester | 30 punten |
| 17 | Leeds | 30 punten |
| 18 | Nottingham | 30 punten |
| 19 | Everton | 29 punten |
| 20 | Southampton | 24 punten |
Ik zie Forest zowel tegen Southampton als tegen Chelsea winnen eigenlijk. Waar die andere 3 nog punten gaan pakken uit die matchen, geen idee.Volgende matchronde zal het aan Nottingham zijn om punten te pakken. Zij kunnen een grote stap naar de redding zetten door thuis tegen Southampton te winnen.
De andere 3 zie je eigenlijk de volgende 2 geen punten pakken. Zal op de laatste dag aankomen en inderdaad mogelijks op doelsaldo.
tbh, zou écht Everton ten top zijn om te gaan winnen tegen City en dan bij al de rest punten laten liggen.De andere 3 zie je eigenlijk de volgende 2 geen punten pakken.
Tja als hem dat nu nog lukt lijkt mij dat ook verdiend. Het zal Leeds meer opbrengen als ze niet degraderen.Big Sam krijgt 3mil als ie Leeds in de PL kan houden![]()