Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leicester 2-0, dus die hebben gedaan wat moest.

Heb het altijd wel voor Everton gehad, dus mogen van mij zeker erin blijven. Moet wel eerlijk bekennen dat Leicester ook wel sympathie heeft gewonnen in hun Kampioensjaar. Jammer dat het één van de twee wordt.
 
Benieuwd welke ploeg nu het eerste klacht gaan indienen tegen de premier league en Everton omwille van het feit dat ze nog altijd niet gestraft geweest zijn omwille van inbreuken tegen FFP in Engeland.

Proficiat @Holocene ;)
 
Blij dat Everton erin blijft.
Heeft er iemand soms beelden van een wenende Lineker?

Leeds vind ik jammer, liever hen er zien in blijven en bv forest er terug uit.
Maar bon voornaamste is dat we er zelf in blijven, iedereen vandaag wat gespaard voor de finale in Praag.
 
Blij dat Everton erin blijft.
Heeft er iemand soms beelden van een wenende Lineker?

Leeds vind ik jammer, liever hen er zien in blijven en bv forest er terug uit.
Maar bon voornaamste is dat we er zelf in blijven, iedereen vandaag wat gespaard voor de finale in Praag.
Wat was met Lineker?
 
Weer zo'n belachelijke hands penalty gefloten, deze keer dus in de FA cup finale.

Die regel moet gewoon 100% veranderd worden komend seizoen.
 
Uitnodiging gekregen van West Ham om morgen middag in Praag om iets te eten en drinken op hun kosten en meeting met de "supportersverantwoordelijk" en deel bestuur.

Ze willen de banden met de buitenlandse supporters aanhalen en ons eens in de spotlight zetten..

Ga er helaas waarschijnlijk niet geraken vanwege het tijdstip. Voor hen misschien maar best, denk dat ik daar constant van mijn lat zou staan maken over hoe we behandeld worden sinds de verhuis van Upton Park en zagen of ze toch niet ergens nog tickets hebben voor de finale.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan