Engels voetbal 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Straks zijn we nog Mount & Kanté kwijt voor de CHL finale
 
belangrijke overwinning.

ik heb de eerste helft niet gezien maar blijkbaar wel weer een paar vreemde beslissingen die Dean nam tegenover CFC. Dat is toch echt een schijtref?
 
belangrijke overwinning.

ik heb de eerste helft niet gezien maar blijkbaar wel weer een paar vreemde beslissingen die Dean nam tegenover CFC. Dat is toch echt een schijtref?
Ja Filip Joos zei nog: “vreemd dat ze Dean aanstellen voor deze topmatch na al zijn flaters dit seizoen”
 
Ik zag zonet die fase met Tielemans en Werner, die heeft daar dus echt een fout van Werner op Tielemans gegeven ipv. een penalty voor Werner? oO

 
En dan vond 'Chef Voetbal' Stephan Keygnaert dat Charles De Ketelaere net zo goed in de plaats van Trossard kan meegaan naar het EK. Waanzin die pers in dit land. Heerlijke goal.
Heerlijke goal en vooral geweldig voor die fans. Eerste match terug in het stadion en van 0-2 naar 3-2 gaan tegen de kampioen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nrt
Brendan Rodgers did it again 🤣🤣

Mooi einde aan een sh*t seizoen voor LFC. Nu ist vollenbak #Mbappe2021 😝
 
Sadio Mané is mijn held, op het laatste moment nog de eerste plaats van de 9lives fantasy gehaald :woohoo:
 
Blijf het wel vreemd vinden hoe Chelsea het zichzelf zo moeilijk heeft gemaakt, echt door het oog van de naald gekropen. Het is wel duidelijk dat sommige spelers echt niet goed genoeg zijn, Jorginho = echt SLECHT. Zeker in combinatie met Kovacic, ok het was misschien een gedwongen keuze maar dat duo is echt een ramp. Beide spelers zijn type voetballers die de bal graag bijhouden maar hierdoor ook vaak nonchalant de bal verliezen. Van Kovacic bvb. kan ik mij meerdere momenten herinneren in het verleden waar die de bal veel te lang bijhoud en zich vastloopt waardoor hij een (al dan niet gevaarlijke) tegenaanval lanceert. Jorginho ook gisteren met tot tweemaal toe een individuele fout, waarvan 1x een penalty tegen als gevolg... Vooraan kunt ge discussiëren, Werner werkt echt heel hard, maar jah... die maakt foute (positionele) keuzes en heeft vaak ook wel pech. Gaat niet simpel worden om te beslissen wie er de finale tegen City gaat spelen maar ik denk dat het Havertz zal worden. Alsook moeten we rekenen op een fitte Kante, anders is het op voorhand al verloren. Laat staan dat Kepa nog in de plaats van Mendy zou moeten gaan keepen, mijn god...
 
Ik begrijp niet waarom Man City Aguero laat gaan?
Ok dit seizoen was hij veel geblesseerd maar de match van gisteren toont toch aan dat als hij fit is hij nog altijd 1 van de beste spitsen is.
Deze zomer wss 120 miljoen spenderen aan Harry Kane om hem te vervangen zeker?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan