Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

  • Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 14

Guest
540px-Premier_League_Logo.svg.png


Kalender

Fantasy League code: ib3dvs
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Aangezien er nog geen apart topic is. Over wie zou dit kunnen gaan.

Edit: Delph en Sigurdsson zijn 31 volgens transfermarkt
Het is idd gylfi. Er waren al Twitter geruchten vorig weekend. Heeft dit weekend ook niet meegespeeld/aanwezig voor een oefenmatch


Echt fucked up, onze vice captain..
 
Laatst bewerkt:
Ik ga nog eens proberen om op 100 punten van de eerste te eindigen. Meestal moet ge uw race afstellen op Caesar Salah en dan zijt ge er ongeveer :unsure:
 
Ik ga me naar goede gewoonte nog eens inschrijven om het halfweg het seizoen op te geven omdat ik dan ergens op plaats 45 vd privé league hang :)
 
Ik verlies meestal interesse naargelang het seizoen verloopt maar ga toch een poging wagen :)
 
Die Harvey Elliot van Liverpool zo speciaal?
Wordt precies nogal serieus gehyped de laatste weken...
 
Die Harvey Elliot van Liverpool zo speciaal?
Wordt precies nogal serieus gehyped de laatste weken...

Hoh, zal afwachten worden vooral, heb enkele leuke dingen gezien vorig jaar maar hij zal nog veel progressie moeten maken. Vermoed dat hij vooral in de FA wedstrijden wel terug basisplaats gaat krijgen.

Ik ga dat Fantasy Football eens bekijken vanavond of morgen, heb dat zelf nog nooit gedaan maar ziet er wel leuk uit. Alleen geen idee of ik het een volledig jaar ga volhouden.
 
Die Harvey Elliot van Liverpool zo speciaal?
Wordt precies nogal serieus gehyped de laatste weken...
Voor zijn leeftijd gewoon een heel goeie voetballer en ik hoop dat hij onder Klopp blijft doorgroeien, net zoals Curtis Jones hopelijk nog verder doorgroeit dit seizoen.

Voor de rest lijkt Konaté echt wel een goeie aankoop en zorgt die vooral voor gezonde concurrentie op de CB.

Firmino lijkt in pre-season terug op de Firmino van 19/20, hopelijk trekt hij die lijn gewoon door.
 
Fantasy Premier League invite code:

Wel gelieve actieve BG-gebruikers, met lurkers of niet leden zijn we niks :tongue:

Joined. Leandro's Law :p
Er is ook nog een 9lives league blijkbaar, automatisch vernieuwd neem ik aan...

Ik ga nog eens proberen om op 100 punten van de eerste te eindigen. Meestal moet ge uw race afstellen op Caesar Salah en dan zijt ge er ongeveer :unsure:

Meestal toch Empi ofzoiets die altijd wel punten pakt.
 
Het wordt toch een leuk PL jaar. Moeilijk te voorspellen wie er kampioen wordt.

Lukaku waarschijnlijk nog erbij bij Chelsea, als dat goed werkt met Havertz kan dat vonken geven.
ManC niet zwakker geworden (op vertrek Aguero na, en wie weet halen ze nog een speler binnen).
ManU een paar stevige transfers.
Liverpool, beetje onvoorspelbaar misschien of ze wel of niet gaan meedoen voor de prijzen dit jaar.
Leicester blijft een toffe ploeg.
Tottenham lijkt me minder indrukwekkend, al hebben ze wel Nuno binnengehaald als coach.

Laat maar beginnen :)
 
Het wordt toch een leuk PL jaar. Moeilijk te voorspellen wie er kampioen wordt.

Lukaku waarschijnlijk nog erbij bij Chelsea, als dat goed werkt met Havertz kan dat vonken geven.
ManC niet zwakker geworden (op vertrek Aguero na, en wie weet halen ze nog een speler binnen).
ManU een paar stevige transfers.
Liverpool, beetje onvoorspelbaar misschien of ze wel of niet gaan meedoen voor de prijzen dit jaar.
Leicester blijft een toffe ploeg.
Tottenham lijkt me minder indrukwekkend, al hebben ze wel Nuno binnengehaald als coach.

Laat maar beginnen :)
Hopelijk dit seizoen niet zoveel blessures als vorig seizoen, want dat heeft ons echt genekt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan