Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

  • Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ook ingeschreven in de fpl Se :) veel succes iedereen!

Over het seizoen (enkele hot takes 😝):
- Chelsea wordt serieus overschat. Alleen Kante geraakt in de Liverpool en City eerste 11. Ze hebben wel diepte natuurlijk.
- City en Liverpool voor de titel
- Solskjaer zal dit seizoen ontslagen worden
- Leeds haalt Europees voetbal
- meest geïnteresseerd in hoe Aston Villa het doet. Grealish weg maar 3 top talenten gehaald.
- Leicester zal ook terug wegzakken

Eindelijk terug fans in het stadion! Kijk er naar uit!
Dit is misschien wel de heetste take. Leeds is zeer plezant om naar te kijken, maar dat is omdat die alles of niks spelen. Denk dat ze daardoor de consistentie missen om over een lang seizoen genoeg punten te verzamelen voor Europees. Als Aston Villa zich kan aanpassen aan een leven zonder Grealish, zie ik hun dat bv wel nog doen.
 
Ja, Watkins deed het daar ook goed, dus ben daar ook best benieuwd naar.

Dat Gini weg ging vond ik erg, maar het zou ons misschien zelfs kunnen verbeteren op creatief vlak. Ox heeft tot nu toe een heel sterk pre-season gespeeld dus daar verwacht ik terug veel van. Qua diepte voor de rest klopt dat wel, onze voorste 3 zijn fantastisch, maar de vervangers niet echt, ik hoop dus dat een Minamino zich wat kan doorzetten (na een goeie stint bij Southampton) en dat Elliot tijd krijgt (lijkt een groot talent, hopelijk blijft die doorontwikkelen).
De vervanger van Gini is eigelek vorige zomer al gehaald in Thiago. Maar de “vervang” middenvelders zijn nogal blessuregevoelig dus daar vrees ik wel wat voor. Als ze fit blijven is er geen probleem maar we kennen hun verleden. Naar Elliot kijk ik wel naar uit, hoop dat hij wat speelt. Idealiter komt er toch een middenvelder en aanvaller bij maar betwijfel het. Ik denk dat er nog 1 van de 2 bijkomt.

Probleem is dat Liverpool hun quota van buitenlanders vol heeft dus er zal geen nieuwe komen tot als shaq, origi of minamino verkocht zijn.
 
Fantasy Premier League invite code:

Wel gelieve actieve BG-gebruikers, met lurkers of niet leden zijn we niks :tongue:
Heb mij er ook in gesmeten.

Meestal vergeet ik na 3 speeldagen dat ik meedoe en tegen de winterstop zie ik dat ik ergens in het midden bengel. Maar nu met de app gaat dat misschien wat beter.

Wel het moeilijkste seizoen voor een startselectie te maken. Eerste keer eens zonder Salah beginnen.
 
de 2-0 in Brentford-Arsenal is toch altijd fout op Leno. Die speler van Brentford houdt Leno gewoon vast. Hoe kan een VAR daar nu niet in tussenkomen?
 
Was inderdaad wel fout maar Arsenal mag nog een derde helft spelen, een goal maken gaat hun toch niet lukken. Hebben helemaal niets klaar gespeeld.
 
EINDELIJK terug Engels voetbal straks :love:
Dit wordt het jaar van Arsenal, ik voel het in mijn dikke teen :p

On a serious note, ik denk dat het dit jaar tussen City en Chelsea zal gaan.
En ik hoop dat Lukaku iedereen (vooral de pers) in Engeland lik op stuk geeft.

Ben ook benieuwd naar Aston Villa dit seizoen.
Grealish zal wel een serieus gemis worden, maar hebben met Bailey en Buendia toch enkele mooie spelers binnengehaald.

Oei, niet goed begonnen :p
 
Hoe was Sambi?
Bij de beteren bij Arsenal, niet dat dat per se veel wilt zeggen… Maar OK debut.

Vroeger kon zoiets mijn ganse weekend verpesten. Gelukkig kan ik het nu beter plaatsen, ‘k zou nogal ongelukkig rondlopen een gans jaar anders :p

Ik gun het Brentford ook wel. Enkele jaren geleden nog een match gaan zien van hun toen ze nog in de league one speelden. Toffe ploeg en leuke supporters. Mooi ook, het applaus toen Saka op het plein kwam :love:
 
Klopt helemaal natuurlijk maar dat verandert niets aan de zaak dat de VAR hier hopeloos de mist ingaat

Jep, en dan lees je dit op Sporza

“De thuisploeg hapte naar adem onder de hoge druk van de 'Gunners', maar toch viel het doelpunt aan de overkant. Norgaard profiteerde van mistasten door Leno en kopte de bal in het lege doel.”

:laugh:
Sporza being Sporza
 
Wat heeft Arsenal nodig om wat meer competitief te zijn? Sowieso nog een nieuwe spits zeker? Middenveld valt mee als ze Ødegaard halen en eens Partey terug is, maar de verdediging kan ook nog beter. Afgaande op gisteren moeten ze een grote verdediger naast die Ben White zetten die wat sterker in de lucht is, precies.

Edit: net nog eens hun hele ploeg overlopen, misschien had ik in mijn voorspelling Arsenal wat te hoog ingeschat voor top 6 :unsure: praktisch geen enkele speler die bij een andere top 6 ploeg in de basis zou geraken...
 
Laatst bewerkt:
Lukaku zijn rugnr nog altijd niet bekend 🤔
9 of 18

Zit in quarantaine, dusja moeten zich nie opjagen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan