Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

  • Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kan ik best PL matchen bekijken ( heb geen telenet )
Er zijn niet echt legale mogelijkheden denk ik of je moet TV flow van Telenet nemen en een Play Sports abo, dan kan je met de app kijken, maar dat kost je in totaal wel een 40 euro per maand denk ik op die manier.
 
Het wordt toch een leuk PL jaar. Moeilijk te voorspellen wie er kampioen wordt.

Lukaku waarschijnlijk nog erbij bij Chelsea, als dat goed werkt met Havertz kan dat vonken geven.
ManC niet zwakker geworden (op vertrek Aguero na, en wie weet halen ze nog een speler binnen).
ManU een paar stevige transfers.
Liverpool, beetje onvoorspelbaar misschien of ze wel of niet gaan meedoen voor de prijzen dit jaar.
Leicester blijft een toffe ploeg.
Tottenham lijkt me minder indrukwekkend, al hebben ze wel Nuno binnengehaald als coach.

Laat maar beginnen :)

Ik kijk er ook naar uit! Chelsea kan wel eens serieus meedingen voor de prijzen. Onder Tuchel zijn die echt wel gegroeid, en als ze Lukaku vlot aanspeelbaar krijgen dan zijn ze voor mij mogelijks titelkandidaat. Benieuwd wel of ze het niveau een heel jaar volhouden...

En direct City - Tottenham, da's ook gene cadeau voor Nuno...Hopelijk geven ze die man wat tijd om terug een team te maken...
 
EINDELIJK terug Engels voetbal straks :love:
Dit wordt het jaar van Arsenal, ik voel het in mijn dikke teen :p

On a serious note, ik denk dat het dit jaar tussen City en Chelsea zal gaan.
En ik hoop dat Lukaku iedereen (vooral de pers) in Engeland lik op stuk geeft.

Ben ook benieuwd naar Aston Villa dit seizoen.
Grealish zal wel een serieus gemis worden, maar hebben met Bailey en Buendia toch enkele mooie spelers binnengehaald.
 
Ik kijk er ook naar uit! Chelsea kan wel eens serieus meedingen voor de prijzen. Onder Tuchel zijn die echt wel gegroeid, en als ze Lukaku vlot aanspeelbaar krijgen dan zijn ze voor mij mogelijks titelkandidaat. Benieuwd wel of ze het niveau een heel jaar volhouden...

En direct City - Tottenham, da's ook gene cadeau voor Nuno...Hopelijk geven ze die man wat tijd om terug een team te maken...
Al was de match tegen Villarreal niet super
 
EINDELIJK terug Engels voetbal straks :love:
Dit wordt het jaar van Arsenal, ik voel het in mijn dikke teen :p

On a serious note, ik denk dat het dit jaar tussen City en Chelsea zal gaan.
En ik hoop dat Lukaku iedereen (vooral de pers) in Engeland lik op stuk geeft.

Ben ook benieuwd naar Aston Villa dit seizoen.
Grealish zal wel een serieus gemis worden, maar hebben met Bailey en Buendia toch enkele mooie spelers binnengehaald.
Voor het eerst lijkt het alsof United écht gaat kunnen meedoen. Als Greenwood zich ontpopt tot een goalgetter hebben ze prijs.

Liverpool ook zeker niet afschrijven, die hebben vorig seizoen eigenlijk met een gehavend en moe elftal moeten strijden.
 
EINDELIJK terug Engels voetbal straks :love:
Dit wordt het jaar van Arsenal, ik voel het in mijn dikke teen :p

On a serious note, ik denk dat het dit jaar tussen City en Chelsea zal gaan.
En ik hoop dat Lukaku iedereen (vooral de pers) in Engeland lik op stuk geeft.

Ben ook benieuwd naar Aston Villa dit seizoen.
Grealish zal wel een serieus gemis worden, maar hebben met Bailey en Buendia toch enkele mooie spelers binnengehaald.
Ings niet vergeten, als die zijn vorm van bij Southampton kan aanhouden maakt die er toch makkelijk een stuk of 15 denk ik.
Voor het eerst lijkt het alsof United écht gaat kunnen meedoen. Als Greenwood zich ontpopt tot een goalgetter hebben ze prijs.

Liverpool ook zeker niet afschrijven, die hebben vorig seizoen eigenlijk met een gehavend en moe elftal moeten strijden.
Ja, niemand lijkt echt rekening te houden met Liverpool, maar iedereen vergeet precies wat voor blessurelijst wij vorig jaar hadden, vooral achteraan dan. Eerst VVD, Gomez, Matip (ergo alle senior CB's), dan moesten we Fabinho en Henderson naar daar schuiven en geraken die ook geblesseerd.
 
Voor het eerst lijkt het alsof United écht gaat kunnen meedoen. Als Greenwood zich ontpopt tot een goalgetter hebben ze prijs.

Liverpool ook zeker niet afschrijven, die hebben vorig seizoen eigenlijk met een gehavend en moe elftal moeten strijden.

Tuurlijk doen Liverpool en United ook mee, maar ik denk dat City en Chelsea een tikje verder staan.
Greenwood heb ik trouwens als differential in mijne Fantasy staan 🤞

Ings niet vergeten, als die zijn vorm van bij Southampton kan aanhouden maakt die er toch makkelijk een stuk of 15 denk ik.

Ja, niemand lijkt echt rekening te houden met Liverpool, maar iedereen vergeet precies wat voor blessurelijst wij vorig jaar hadden, vooral achteraan dan. Eerst VVD, Gomez, Matip (ergo alle senior CB's), dan moesten we Fabinho en Henderson naar daar schuiven en geraken die ook geblesseerd.

Benieuwd welk systeem die gaan spelen met Ings, want die hebben daar natuurlijk ook Watkins rondlopen.
Ik vermoed niet dat die meteen opzij geschoven wordt?

Liverpool heeft nog steeds maar een nipte kern als je vergelijkt met Chelsea/City/United. Dusja, enkele blessures kunnen dan inderdaad roet in het eten gooien, dat is het risico.
En ik wil nog zien hoe ze het vertrek van Wijnaldum gaan opvangen, toch een steunpilaar afgelopen seizoenen.
 
City kampioen maar Chelsea en Liverpool doen dit jaar langer mee, Tottenham haalt top 6 niet, zeker als Kane ‘m bolt, Norwich, Watford en laten we zeggen Southampton degraderen. Klein lichtpunt voor die laatste 3 ploegen is dat ik heel slecht ben in voorspellingen en die zelden uit komen. Van de top 6 ploegen heb ik misschien het meeste sympathie voor Leicester, maar die kunnen het sowieso nooit een heel seizoen volhouden en ik zie ze deze keer wat meer aandacht voor de Europa League hebben.
  1. Manchester City
  2. Chelsea
  3. Liverpool
  4. Manchester United
  5. Arsenal
  6. Leicester
 
Tuurlijk doen Liverpool en United ook mee, maar ik denk dat City en Chelsea een tikje verder staan.
Greenwood heb ik trouwens als differential in mijne Fantasy staan 🤞

Benieuwd welk systeem die gaan spelen met Ings, want die hebben daar natuurlijk ook Watkins rondlopen.
Ik vermoed niet dat die meteen opzij geschoven wordt?

Liverpool heeft nog steeds maar een nipte kern als je vergelijkt met Chelsea/City/United. Dusja, enkele blessures kunnen dan inderdaad roet in het eten gooien, dat is het risico.
En ik wil nog zien hoe ze het vertrek van Wijnaldum gaan opvangen, toch een steunpilaar afgelopen seizoenen.
Ja, Watkins deed het daar ook goed, dus ben daar ook best benieuwd naar.

Dat Gini weg ging vond ik erg, maar het zou ons misschien zelfs kunnen verbeteren op creatief vlak. Ox heeft tot nu toe een heel sterk pre-season gespeeld dus daar verwacht ik terug veel van. Qua diepte voor de rest klopt dat wel, onze voorste 3 zijn fantastisch, maar de vervangers niet echt, ik hoop dus dat een Minamino zich wat kan doorzetten (na een goeie stint bij Southampton) en dat Elliot tijd krijgt (lijkt een groot talent, hopelijk blijft die doorontwikkelen).
 
Ik hoop eigenlijk dat Keita een volledig seizoen kan spelen deze keer, ben echt wel fan van zijn stijl en ook wel een creatieve speler met veel werklust.

Maar Gini is inderdaad een verlies, vorig seizoen was hij ook niet altijd top maar zelfs dan nog, zijn werkethiek alleen al was lovenswaardig. :love:
 
City kampioen maar Chelsea en Liverpool doen dit jaar langer mee, Tottenham haalt top 6 niet, zeker als Kane ‘m bolt, Norwich, Watford en laten we zeggen Southampton degraderen. Klein lichtpunt voor die laatste 3 ploegen is dat ik heel slecht ben in voorspellingen en die zelden uit komen. Van de top 6 ploegen heb ik misschien het meeste sympathie voor Leicester, maar die kunnen het sowieso nooit een heel seizoen volhouden en ik zie ze deze keer wat meer aandacht voor de Europa League hebben.
  1. Manchester City
  2. Chelsea
  3. Liverpool
  4. Manchester United
  5. Arsenal
  6. Leicester

Top 6 kan ik mij in vinden. Degradatie denk ik Norwich, Brentford en Burnley.

Ja, Watkins deed het daar ook goed, dus ben daar ook best benieuwd naar.

Dat Gini weg ging vond ik erg, maar het zou ons misschien zelfs kunnen verbeteren op creatief vlak. Ox heeft tot nu toe een heel sterk pre-season gespeeld dus daar verwacht ik terug veel van. Qua diepte voor de rest klopt dat wel, onze voorste 3 zijn fantastisch, maar de vervangers niet echt, ik hoop dus dat een Minamino zich wat kan doorzetten (na een goeie stint bij Southampton) en dat Elliot tijd krijgt (lijkt een groot talent, hopelijk blijft die doorontwikkelen).

Heb de voorbereiding van Liverpool niet goed genoeg gevolgd, maar echt rekenen op Ox zou ik toch niet doen.
Na enkele matchen ligt die weer in de lappenmand voorspel ik (Arsenal DNA :p).
 
Ook wel nog afwachten op welk niveau iedereen terugkeert na die blessures. Er waren er daar toch een paar bij die iets ernstiger waren dan een verrekking dus het is altijd zien hoe ze die gaan verteren.
 
Ja, Watkins deed het daar ook goed, dus ben daar ook best benieuwd naar.

Dat Gini weg ging vond ik erg, maar het zou ons misschien zelfs kunnen verbeteren op creatief vlak. Ox heeft tot nu toe een heel sterk pre-season gespeeld dus daar verwacht ik terug veel van. Qua diepte voor de rest klopt dat wel, onze voorste 3 zijn fantastisch, maar de vervangers niet echt, ik hoop dus dat een Minamino zich wat kan doorzetten (na een goeie stint bij Southampton) en dat Elliot tijd krijgt (lijkt een groot talent, hopelijk blijft die doorontwikkelen).

Hoe zit met eigenlijk met Origi? Heeft voor zover ik weet nog altijd geen nieuwe club... dacht dat die sowieso ging vertrekken?
 
Al was de match tegen Villarreal niet super
Die match kan je ook niet echt gaan gebruiken als referentie. Ik denk dat niemand die match eigenlijk wou spelen, komt eigenlijk ook niet echt gelegen enkele dagen voor de start van de competitie en na een druk seizoen met EK. Nu goed, het is nu eenmaal zo. Ik denk dat CFC wel een straf seizoen kan gaan spelen. Ben echt benieuwd, uiteindelijk hebben we nu op elke positie wat we nodig hebben. In het aanvallend compartiment gaat het wel puzzelen worden.
 
ook ingeschreven in de fpl Se :) veel succes iedereen!

Over het seizoen (enkele hot takes 😝):
- Chelsea wordt serieus overschat. Alleen Kante geraakt in de Liverpool en City eerste 11. Ze hebben wel diepte natuurlijk.
- City en Liverpool voor de titel
- Solskjaer zal dit seizoen ontslagen worden
- Leeds haalt Europees voetbal
- meest geïnteresseerd in hoe Aston Villa het doet. Grealish weg maar 3 top talenten gehaald.
- Leicester zal ook terug wegzakken

Eindelijk terug fans in het stadion! Kijk er naar uit!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan