Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

  • Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb sinds een week geen Telenet meer voor TV. Enkel nog voor het internet. Is er een manier (liefst beetje budget vriendelijk) om toch nog de Prem en Bundes matchen te kijken? Bv voor F1 kan je een abbo kopen bij F1 zelf.
Voor de PL legaal niet want die rechten zitten in België exclusief bij Telenet. Bundesliga zit bij Eleven sports daar kun je wel een abonnement nemen.
 
Ik heb sinds een week geen Telenet meer voor TV. Enkel nog voor het internet. Is er een manier (liefst beetje budget vriendelijk) om toch nog de Prem en Bundes matchen te kijken? Bv voor F1 kan je een abbo kopen bij F1 zelf.
Heel benieuwd naar als je hier een oplossing voor vind :) Dat is het enigste dat me tegenhoud Telenet tv ook stop te zetten.
 
Heel benieuwd naar als je hier een oplossing voor vind :) Dat is het enigste dat me tegenhoud Telenet tv ook stop te zetten.
Viaplay heeft in Nederland de rechten van de PL vanaf volgend seizoen dus als je daar een account kan regelen... De niet legale mogelijkheden mogen hier niet besproken worden denk ik.
 
Wel goed, het logo van Three, de drie dus, is weg. Staat toch niet meer op de website bij sponsors
 
Welke grijze zone? En hoezo gedoogd? Elk jaar verschijnen er wel een paar berichten van invallen bij van die illegale iptv providers.

Ik heb het over gebruikers die gedoogd worden, niet over providers. Het aanbieden is illegaal, net zoals torrents en al die andere dingen. Het gebruiken (persoonlijk) is een grijze zone.
 
Grijze zone is vooral omdat IPTV op zich niet verboden is.
Het is natuurlijk maar wat er wordt aangeboden in het specifieke pakket.
Inderdaad zoals torrents, een torrentfile en de manier van werken op zich is perfect legaal, maar wat er via de torrent file wordt aangeboden is dat daarom niet altijd.
 
Ik blijf speciaal bij Telenet voor de Premier League en F1 :p
Uw club tonen ze genoeg ook.
Wie voor de grote clubs is, kan algemeen gezien niet klagen, bijna iedere match zichtbaar. Maar daarbuiten is het maar triestig.
Vandaar mijn beslissing. De corona tijd was wel super, iedere macht te zien.
 
Uw club tonen ze genoeg ook.
Wie voor de grote clubs is, kan algemeen gezien niet klagen, bijna iedere match zichtbaar. Maar daarbuiten is het maar triestig.
Vandaar mijn beslissing. De corona tijd was wel super, iedere macht te zien.
zal wel veranderen als Rom terug weg is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan