Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

  • Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het hoogtepunt van het seizoen voor Manchester United is dat hun mindere rivaal de titel gewonnen heeft in plaats van hun grote rivaal. Auch.

Ook jammer dat West Ham verloren heeft, hadden die bij winst nog over Manchester United kunnen springen naar een plaats in de Europa League ipv de Conference League?

Als vrij neutrale supporter die geen oogkleppen op heeft voor de minder koosjere kanten van de sport, heb ik van de topclubs toch iets meer waardering voor Liverpool dus toch wel wat ontgoocheling, zeker gezien het verloop van de matchdag. Misschien dat gelatenheid een beter woord is want uiteindelijk wint het geld toch meestal. Hopelijk blijft de Champions League de grote uitzondering, niet dat de ploegen in de finale arme schapen zijn.

Benieuwd of één van de andere ploegen volgend seizoen dichter bij City en Liverpool geraakt, ik vrees ervoor. Het is misschien al een wonder dat Liverpool zo lang in het spoor kan blijven.
 
Het hoogtepunt van het seizoen voor Manchester United is dat hun mindere rivaal de titel gewonnen heeft in plaats van hun grote rivaal. Auch.

Ook jammer dat West Ham verloren heeft, hadden die bij winst nog over Manchester United kunnen springen naar een plaats in de Europa League ipv de Conference League?

Als vrij neutrale supporter die geen oogkleppen op heeft voor de minder koosjere kanten van de sport, heb ik van de topclubs toch iets meer waardering voor Liverpool dus toch wel wat ontgoocheling, zeker gezien het verloop van de matchdag. Misschien dat gelatenheid een beter woord is want uiteindelijk wint het geld toch meestal. Hopelijk blijft de Champions League de grote uitzondering, niet dat de ploegen in de finale arme schapen zijn.

Benieuwd of één van de andere ploegen volgend seizoen dichter bij City en Liverpool geraakt, ik vrees ervoor. Het is misschien al een wonder dat Liverpool zo lang in het spoor kan blijven.
West Ham zou dan inderdaad Europa League hebben gespeeld.

Manchester United haalt zijn laagste puntenaantal sinds 1990 en doelsaldo van 0, dat moet ook aankomen.
 
Zoveel anti city fans precies hier. Kheb zelf weinig met die ploeg maar gun het KDB wel.

Ze mogen wel es wat betere verdedigers aankopen. Wat een geklungel achterin. Snap niet hoe die de titel gepakt hebben :unsure:
 
En de keeper van Aston Villa aangevallen blijkbaar. Bizarre fans

Gebeurt wel vaker de laatste tijd precies.
Vieira werd ook lastig gevallen een paar dagen geleden.

En deze kan ook wel tellen:

Tijd om drastisch in te grijpen vooraleer er slachtoffers vallen.
Ik mag er niet aan denken moest Everton z'n behoud vieren thuis tegen Liverpool op de slotspeeldag bv.
 
Het hoogtepunt van het seizoen voor Manchester United is dat hun mindere rivaal de titel gewonnen heeft in plaats van hun grote rivaal. Auch.
Als ik eerlijk moet zijn had ik liever Liverpool gehad. Het steekt bij beiden en dan gun ik het liever de club die zelf uit het dal is gekropen en gebouwd heeft aan deze ploeg ipv de fils à papa die gewoon een hoop spelers bij elkaar gekocht heeft en dat volgend seizoen weer gaat doen omdat ze kost wat kost die CL eens willen winnen.
Liverpool is dan wel de rivaal maar daar heb ik wel nog respect voor. Voor dat olieclubje is dat al lang niet meer waar. Dat die sjeik het daar maar rap beu wordt...

United was echt vreselijk dit jaar. Ik hoop echt dat ze het komend seizoen slimmer gaan aankopen en een meerjaren project op poten proberen zetten. Tzal wel ijdele hoop zijn maar soit.
 
Liverpool heeft ook zo'n periode gehad een aantal jaren geleden dat het slecht ging.

United moet dus inderdaad bouwen... Ben wel benieuwd of Ten Hag de geschikte persoon is om dat te doen. Bij Ajax toch wel wat verwezenlijkt, maar het is altijd lastig om te weten wat de echte inbreng van de coach is in zo'n succesverhaal.
+ zijn Engels is slecht genoeg om mogelijks niet gerespecteerd te worden door de spelersgroep
 
Zo, FPL zit er ook weer op. Leuk seizoen, ranked 4.230 van de +9M spelers en 27e in België. Ik ben content!
Mijn mini-league met vrienden gewonnen en een aardige cashprize. Als er hier mensen interesse hebben om voor iets meer te spelen dan plezier (als dat hier mag, uiteraard) wil ik het hier ook wel eens proberen op te zetten. Gemakkelijk gezegd natuurlijk als winnaar :unsure:
 
Zo, FPL zit er ook weer op. Leuk seizoen, ranked 4.230 van de +9M spelers en 27e in België. Ik ben content!
Mijn mini-league met vrienden gewonnen en een aardige cashprize. Als er hier mensen interesse hebben om voor iets meer te spelen dan plezier (als dat hier mag, uiteraard) wil ik het hier ook wel eens proberen op te zetten. Gemakkelijk gezegd natuurlijk als winnaar :unsure:
Het was een spannend seizoen, proficiat! Zeer sterke rank.

Ik heb, inderdaad onder voorbehoud dat dat hier wel mag, zeker interesse.
 
Hij heeft ergens wel een punt he, kijk naar Chelsea vorig jaar. In de CL kan je ook wat meeval hebben met loting en moet je pieken in bepaalde wedstrijden. Komt natuurlijk wat vreemd over dat net hij dat zegt na zijn falen in de CL met City.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan