Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

  • Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb de beelden nog niet gezien, maar dat gelooft toch geen kat... van 0-2 naar 3-2 op 5 min en dat in de allesbepalende match? OO
Eigenlijk nog wel straffer dan in 2015. Maar toen was het mooier omdat het echt in extra time was.

Nie dat het nooit eerder gebeurde hè..
 
Zielig hoor, daar moet ge dan zoveel geld voor hebben uitgegeven. Om de laatste 5 minuten van het seizoen op zo'n zielige manier af te sluiten.

En dat dieje ref echt maar 25 seconden extra bijtelt ondanks die minuut dat Ederson op de grond lag en al die ballen buiten aan de cornervlag. Zwak.
 
Die 2 punten da ze gekregen hebben tegen Everton, waar de refs hun erna hebben geëxcuseerd voor hun onkunde heeft hun de titel opgebracht. Zouden ermee naart CAS moeten gaan!

*ff klein doen ja
 
ik heb de beelden nog niet gezien, maar dat gelooft toch geen kat... van 0-2 naar 3-2 op 5 min en dat in de allesbepalende match? OO
City is natuurlijk wel een pletwals, het is niet uitzonderlijk dat die een ploeg als Villa wegblazen
 
ik heb de beelden nog niet gezien, maar dat gelooft toch geen kat... van 0-2 naar 3-2 op 5 min en dat in de allesbepalende match? OO

Het is redelijk onwaarschijnlijk, ja. Maar de ref had er alvast niks mee te maken met de goals van City. Eerder Aston Villa dat ineens moeite had met verdedigen. (bv. Zinchenko die in een flits voorbij zijn tegenstander dribbelt :wtf:)

Ach ja, blijkbaar dus tijdens de laatste 5 jaar 4 keer City als kampioen. Het oliegeld zegeviert wederom.
Dat is hoe prof voetbal tegenwoordig in elkaar zit he.
 
Het is redelijk onwaarschijnlijk, ja. Maar de ref had er alvast niks mee te maken met de goals van City. Eerder Aston Villa dat ineens moeite had met verdedigen. (bv. Zinchenko die in een flits voorbij zijn tegenstander dribbelt :wtf:)

Ach ja, blijkbaar dus tijdens de laatste 5 jaar 4 keer City als kampioen. Het oliegeld zegeviert wederom.
Dat is hoe prof voetbal tegenwoordig in elkaar zit he.
Nee aan de refs zal het niet gelegen hebben dat geloof ik best maar als het waar is dat Villa opeens steken laat vallen dan moet je het niet ver gaan zoeken hé... afin goed, maakt allemaal niet uit.
 
Nee aan de refs zal het niet gelegen hebben dat geloof ik best maar als het waar is dat Villa opeens steken laat vallen dan moet je het niet ver gaan zoeken hé... afin goed, maakt allemaal niet uit.
Denk echt niet dat Gerrard akkoord zou gaan met wat ge aant impleceren zijt :)
 
Gelieve woordjes a la kakclub, pauper club, enz achterwege te laten.
BG dankt u
ik begrijp de ontgoocheling, dus daarom géén infra's maar het moet hier geen FB of HLN worden
Ik wil nu niet gaan muggenziften, maar pauperclub? Kvond dak het nog beleefd hield, lijkt me nog properder dan 'kutclub' imo.

Aleja, wat moeten we dan zeggen? "Wat een minder toffe club zeg". Ik had ook evengoed k****rclub kunnen zeggen bv.
 
Ik wil nu niet gaan muggenziften, maar pauperclub? Kvond dak het nog beleefd hield, lijkt me nog properder dan 'kutclub' imo.

Aleja, wat moeten we dan zeggen? "Wat een minder toffe club zeg". Ik had ook evengoed k****rclub kunnen zeggen bv.
Niet reageren is soms ook een optie in ontgoocheling :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan