Engels voetbal 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is er toch aan de hand met liverpool ?, heb ze dit seizoen enkel nog maar keer gezien tegen ajax ( CL ) en dat was twee keer et de hakken over de sloot.
 
in mijnen tijd leerden wij bij de miniemen dat ge nen terugspeelbal altijd naast de goal moest spelen.

ik geef die wijsheid nu ook aan mijn E-junioren door.

Maar voor de grote talenten zullen andere regels gelden, peins ik.
Denk niet dat het een terugspeelbal was, keeper kwam uit en stond totaal niet klaar om een pass te ontvangen. Omdat de keeper dreigde te laat te komen wou rudiger de bal nog buiten tikken volgens mij.
 
Wat is er toch aan de hand met liverpool ?, heb ze dit seizoen enkel nog maar keer gezien tegen ajax ( CL ) en dat was twee keer et de hakken over de sloot.
Blessures aan hun 3 CV’s gecombineerd met het feit dat ze al 2 seizoenen (kan zelfs 3 zeggen) vollenbak gaan. Dat is niet houdbaar, hebben we bij city ook gezien na 198 punten in 2 seizoenen gehaald te hebben. Top 4 halen en dit seizoen vergeten. Volgend jaar staan ze er weer.
 
Gisteren op Extra Time Arnar Vidarsson horen vertellen dat hun dip ligt aan het feit dat er geen fans in het stadion zijn. Hij staafde zijn argument met ’het feit’ dat Liverpool sinds de eerste lockdown vorig seizoen hun 20 punten voorsprong zag minderen tot enkele puntjes en dat ze dus nipt kampioen zijn geworden 🤣
 
Efkes de match weggeven in 2 minuten 🤨
Verdediger moet er gewoon af blijven eja.

3 goals in 5 min ofzo? Shit zeg.
 
Geef klopp verlof tot het einde van het seizoen, die man heeft het nodig. Zo kan hij herladen volgend seizoen beginnen.
 
Allez Tuchel is een dikke maand bezig en hij ligt al in de clinch met iemand... Benieuwd hoe lang die gaat blijven... Snap er ook niets van, CHO was toch niet zo slecht ingevallen?
 
Allez Tuchel is een dikke maand bezig en hij ligt al in de clinch met iemand... Benieuwd hoe lang die gaat blijven... Snap er ook niets van, CHO was toch niet zo slecht ingevallen?
Bwa is toch meer op zijn plaats zetten?

City ook aant doorstomen
 
Vind dat Tuchel goed werk aan het leveren is met Chelsea, ze lijken me toch gevaarlijker en tactisch beter samenspelen dan onder Lampard. Mits ze CL halen en Tuchel krijgt vertrouwen en centjes kan dit wel een geducht Chelsea worden volgend seizoen.

Liverpool nog eens gewonnen, zal goed zijn voor het vertrouwen. De blessures zijn niet het enige probleem bij LVP, zonder Jota hadden ze vermoedelijk wat minder goals aan de start v/h seizoen, de vorm was er al wat uit na de Covid-stop. Denk dat ze nu vooral de top 4 moeten halen en uitkijken naar volgend seizoen.

Ik denk niet dat City dit nog uit handen gaat geven, meest consistente ploeg dit moment ook. De plaatsen voor Europees voetbal zullen wel nog fel bekampt worden precies!

En iets wat ik me onlangs afvroeg, als Tottenham geen top 5 speelt, houden ze Mourinho dan aan? Tottenham had een zeer goede start maar is dan precies ferm weg gezakt. Ik hoop dat ze hem nog tijd geven om te bouwen alvast, altijd plezant met Mourinho:biglaugh:.
 
Vind dat Tuchel goed werk aan het leveren is met Chelsea, ze lijken me toch gevaarlijker en tactisch beter samenspelen dan onder Lampard. Mits ze CL halen en Tuchel krijgt vertrouwen en centjes kan dit wel een geducht Chelsea worden volgend seizoen.
Alleen vooraan te weinig rendement, Giroud niet meer de jongste, Tammy is maar meh, en Werner heeft het moeilijk in de PL (evenals Havertz)
 
Alleen vooraan te weinig rendement, Giroud niet meer de jongste, Tammy is maar meh, en Werner heeft het moeilijk in de PL (evenals Havertz)

Met Werner zie ik het nog wel goed komen, Tuchel lijkt toch iets meer te weten hoe hij het beste Werner uit speelt. Ben niet echt een Bundesliga kenner, maar blijkbaar was veel kansen missen toen al eigen aan z’n spel. Alleen speelde hij toen in een aanvallende ploeg die snel op de counter speelde, waardoor hij gewoon veel kansen per match had. Toch een beetje bizar dat Chelsea hem dan per se wou, lijkt toch alsof die vooral op naam en faam afgegaan zijn want dat is toch niet hun spel. Eigenlijk had hij beter voor Liverpool gekozen.

Om ineens Werner, Havertz én Ziyech in een ploeg in te bouwen, waar ook nog Mount en Pulisic rond lopen... Dat was een hele taak voor een onervaren manager als Lampard, dan maakt Tuchel toch al wat meer kans om dat succesvol te doen.

Maar ze moeten idd een nieuwe spits kopen, Giroud is degelijk maar oud en Abraham gaat altijd te licht blijven.
 
Ze mogen VAR stillekes aan diep in de grond steken. Je zou bijna denken dat ze het er in Engeland om doen zodat de mensen willen dat het afgeschaft word.
Ben LFC fan maar dat is gewoon nooit offside.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan