Engels voetbal 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
The complete fifth-round draw. Ties are scheduled for February 10.

Fulham or Burnley v Bournemouth or Crawley
Manchester United or Liverpool v Stockport County or West Ham or Doncaster Rovers
Sheffield United or Plymouth Argyle v Millwall or Bristol City
Chorley or Wolves v Southampton or Shrewsbury Town or Arsenal
Barnsley or Norwich City v Chelsea or Luton Town
Everton or Sheffield Wednesday v Wycombe Wanderers or Tottenham Hotspur
Swansea or Nottingham Forest v Cheltenham or Manchester City
Brentford or Leicester v Brighton or Blackpool
 
match tussen Liverpool-Man Utd was echt 0,0 niveau. Precies of beide durfden niet
 
match tussen Liverpool-Man Utd was echt 0,0 niveau. Precies of beide durfden niet
Match heeft ons nu wel geleerd dat United de titel niet zal winnen. Liverpool zo slecht laatste tijd en dan nog niet er voor gaan.
Liverpool zal het ook niet worden, uitvallen van de verdedigers heeft precies meer impact gehad op de aanvallers dan op de verdediging.
 
Match heeft ons nu wel geleerd dat United de titel niet zal winnen. Liverpool zo slecht laatste tijd en dan nog niet er voor gaan.
Liverpool zal het ook niet worden, uitvallen van de verdedigers heeft precies meer impact gehad op de aanvallers dan op de verdediging.
City is met goeie inhaalbeweging bezig
 
Chelsea simpel opzij gezet door Leicester, dat gewoon goed speelt en de premier League mag aanvoeren.
 
Tot 2 dec stonden we aan kop van de PL, wonnen we de CL groep met goed voetbal. En zetten we een goeie win reeks neer, met aantal clean sheets.
Wat er sindsdien gebeurd is, niemand weet het. Denk Lampard zelf ook niet.
 
. Een grote mond opzetten tegen andere managers, daar is hij goed in :)
huh, daar is het eerste waarover ik iets lees. Nu ga je afkomen a la Gavin-stijl met paar artikels, maar ik vind dat Lampard nét meer zijn mond moet opendoen tegen iedereen. Is veel te lief
 
huh, daar is het eerste waarover ik iets lees. Nu ga je afkomen a la Gavin-stijl met paar artikels, maar ik vind dat Lampard nét meer zijn mond moet opendoen tegen iedereen. Is veel te lief
Niet nodig. Eerder dit seizoen met Mourinho woorden gehad aan de zijlijn, en eind vorig seizoen met Klopp. En terwijl nog zagen dat hij anders behandeld word dan de andere top 6 managers. De onzekerheid druipt er vanaf.

Vorig jaar kon hij zich verstoppen achter zijn transferban, dit seizoen geraken zijn excuses op.
 
die keeper van Fulham, maakte tegen Chelsea twee keer dezelfde fout, de tweede keer scoorde Chelsea.

nu maakt die toch wel dezelfde fout zeker, en Cavani zegt muchas gracias.

ongelooflijk
 
Na 30 jaar wachten op de titel, gaan we nu 30 jaar mogen wachten op een goal. Het is ni om aan te zien 😅
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan