Engels voetbal 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had Lampard toch nog langer gegeven. Vorig jaar wat over achieven met jonge ploeg. Krijgt een bende spelers en het draait niet vlot ( corona seizoen doet er toch veel aan voor veel ploegen )

Hier Villa fan. Sinds corona draait onze ploeg beter. ( Dankzij corona ons wss kunnen redden in PL ) en nu toch al 30+ pt in de eerste ronde.
Samson van Marseille gekocht, hopelijk kwaliteit.
Die Martinez van Arsenal toch de koop vant seizoen geweest voor ons.
 
Toch 2x chance gehad gisteren. Southampton verdiende zeker een punt en Ings leek mij toch onside. Die lijntjes met de kont vs schouder, wat een bullshit.
Daarvoor dient de VAR niet imo.

Niet tegenstaande is Villa wonder bij wonder net zoals Leeds een aantrekkelijke ploeg om naar te kijken met als uitschieter de ruime overwinning tegen Liverpool. Wat niet gezegd kan worden van Burnley, Sheffield, West Brom, ...

Verder ben ik ook content dat het geluk bij Man U op is en het nu eventjes tegen zit.
Die verdienen voorlopig niet op kop te staan.
Ik had eerst gedacht aan Liverpool maar het zal eerder City zijn die met de titel zal lopen.
 
Zo veel zat het gisteren niet tegen, bij momenten werden ze weggespeeld door Arsenal. Eerste kwartier vd tweede helft had Arsenal meer dan 80% balbezit, op de helft van ManU, niet heel de tijd een-tweetjes met de keeper.

Al had Cavani de drie punten op een diefje kunnen binnenhalen, true.
 
@Radbraker

Die Var is belachelijk... Kostte ons al regelmatig punten, nu valt het aan de andere kant...
3 Punten op een diefje.
Ik hoop vooral op stabiliteit en niet meer het gejojo zoals al een paar seizoenen.
 
Miljaar, Alonso is back.
wel terecht want Chilwell was slecht bezig
 
goede eerste helft gezien, tweede helft was minder. terechte uitslag.
 
VIlla wint na 3 matchen tegen Arsenal dat ook weer niet veel voorstelde...
Weer typisch, verliezen tegen Burnley / (sterk) Westham en dan winnen.
 
Amai, weeral Gundogan. En Foden wat een topper ook. Wel een enorme blunder van Becker
 
in mijnen tijd leerden wij bij de miniemen dat ge nen terugspeelbal altijd naast de goal moest spelen.

ik geef die wijsheid nu ook aan mijn E-junioren door.

Maar voor de grote talenten zullen andere regels gelden, peins ik.
Twas echt een flater dag in de PL gisteren :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan