Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In 2e is het ook plezant![]()
Adnan Custovic is de nieuwe hoofdtrainer van KVK - KV Kortrijk
De Bosniër tekent een contract voor 2 seizoenen en leidt deze ochtend al zijn eerste training.www.kvk.be
Precies of ze naar 2e willen

We weten allemaal hoe dat uiteindelijk is afgelopen. Gelukkig hebben ze dat gedaan toen of wij zaten er mee :-DKan Club em nog wegstelen voor ie de taxi naar Neerpede neemt![]()
Ja dat is natuurlijk af te wachten. Wordt er niet jonger op.Wel zo'n transfer waar ik ergens wel jaloers op ben. Topkerel, topmentaliteit.
Had hem liever naar ons zien komen ipv Boyata maar de vraag is natuurlijk, hoeveel seizoenen kan die nog top zijn?
Slim, ervaren en ondanks alle kritiek echt nog wel best snel. Bovendien echt een gedreven speler. Perfect om naast wat jonge gasten te zetten voor een tweetal jaar. Zal echter wel duurder zijn geweest dan Boyata + groter fysiek risico. Al bij al wel een heel mooie tranfserpeiode voor Anderlecht.Wel zo'n transfer waar ik ergens wel jaloers op ben. Topkerel, topmentaliteit.
Had hem liever naar ons zien komen ipv Boyata maar de vraag is natuurlijk, hoeveel seizoenen kan die nog top zijn?
Ipv Boyata weet ik niet, maar ik zou hem er ook graag nog bijgehad hebben. Is er natuurlijk wel al 35, dus de kans is daar echt wel dat het nog 1 seizoen en gedaan is.Wel zo'n transfer waar ik ergens wel jaloers op ben. Topkerel, topmentaliteit.
benieuwd naar zijn contract en loon. Pas dan zal je zien of het inderdaad te risky was voor Club om door te duwen of niet.Ipv Boyata weet ik niet, maar ik zou hem er ook graag nog bijgehad hebben. Is er natuurlijk wel al 35, dus de kans is daar echt wel dat het nog 1 seizoen en gedaan is.
Bij sommigen komt ervaring op een goede manier tot uiting, bij sommigen net heel slecht.Wel een winnaarsmentaliteit en ervaring op die jonge gasten beter te maken. Hoeft dan ook niet erbovenuit te steken maar slechter dan Hoedt zal die toch niet zijn?
Tja,dat gaat toch vooral van hem afhangen![]()
Om iedereen al maar voor te zijnDe 1e en hopelijk ook de laatste
Bij sommigen komt ervaring op een goede manier tot uiting, bij sommigen net heel slecht.
Het zijn niet allemaal Refaelovs die ook vanop de bank heel hard hun best doen om de jongeren rond zich te coachen.

Ergste van al is dat ze een aankoopoptie hebben van 5 miljoen.Hendry naar Cremonese op uitleenbasis![]()