Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Allez tzal toch waar zijn. Vertonghen is geland in Zaventem.

https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2022%2F09%2F01%2F3a90dca2-ba6a-4b7a-9bac-be8137a8a7fb.jpg

Pijnlijk om te zien dat Gent nog mijlenver financieel achterstaat tegenover clubs als Anderlecht, Antwerp en Genk. Brugge staat zelfs op eenzame hoogte.

Misschien toch eens nadenken om privé investeerders aan te trekken. Voetbal is geld, en met meer geld kan je betere spelers aantrekken.

Wel top voor de competitie, maar de 4 bovenstaande ploegen moeten eigenlijk altijd po 1 halen met de vingers in de neus.

Wel zo'n transfer waar ik ergens wel jaloers op ben. Topkerel, topmentaliteit.
Had hem liever naar ons zien komen ipv Boyata maar de vraag is natuurlijk, hoeveel seizoenen kan die nog top zijn?

Had hem liever naar ons zien komen ipv Boyata maar de vraag is natuurlijk, hoeveel seizoenen kan die nog top zijn?
Slim, ervaren en ondanks alle kritiek echt nog wel best snel. Bovendien echt een gedreven speler. Perfect om naast wat jonge gasten te zetten voor een tweetal jaar. Zal echter wel duurder zijn geweest dan Boyata + groter fysiek risico. Al bij al wel een heel mooie tranfserpeiode voor Anderlecht.

Ipv Boyata weet ik niet, maar ik zou hem er ook graag nog bijgehad hebben. Is er natuurlijk wel al 35, dus de kans is daar echt wel dat het nog 1 seizoen en gedaan is.

Ipv Boyata weet ik niet, maar ik zou hem er ook graag nog bijgehad hebben. Is er natuurlijk wel al 35, dus de kans is daar echt wel dat het nog 1 seizoen en gedaan is.
benieuwd naar zijn contract en loon. Pas dan zal je zien of het inderdaad te risky was voor Club om door te duwen of niet.

Wel een winnaarsmentaliteit en ervaring op die jonge gasten beter te maken. Hoeft dan ook niet erbovenuit te steken maar slechter dan Hoedt zal die toch niet zijn?
Bij sommigen komt ervaring op een goede manier tot uiting, bij sommigen net heel slecht.
Zo'n Hoedt heeft ook een 'winnaarsmentaliteit' en 'ervaring' tot hij er zelf nog geen mini-sandwich van bakt en de trainer dat eindelijk doorheeft en hem naar de kant haalt, waarna zo iemand dan veel misbaar begint te maken. Doet mij hard denken aan Deschacht die, als er iets misliep, het altijd op eender welke jongere in zijn buurt begon te steken met veel armengezwaai.

Het zijn niet allemaal Refaelovs die ook vanop de bank heel hard hun best doen om de jongeren rond zich te coachen. Misschien is Vertonghen zo iemand, maar ik zie hem ook fouten maken door zijn traagheid en onbeholpenheid die de laatste jaren meer en meer de kop op steekt, en als zijn stekkie dan in het gedrang komt terwijl hij absoluut MOET spelen voor de nationale ploeg, mja. Dat kan delicaat worden.

We zullen zien. Wat alleszins zo is, is dat Mazzu geen klagen heeft over de versterkingen. Een spits van 45 miljoen die er half juli al was, een Italiaans talent, jongeren die een pak sterker zijn dan 1-2 jaar geleden, een VM van Roma die veel ervaring in Italië heeft, de Belgische recordinternational en nog een paar jonge talenten (Ishaq, Angulo en N'diaye). Daarmee moet je het veel beter gaan doen dan vorig jaar want echt geen excuses meer nu.

Bij sommigen komt ervaring op een goede manier tot uiting, bij sommigen net heel slecht.

Het zijn niet allemaal Refaelovs die ook vanop de bank heel hard hun best doen om de jongeren rond zich te coachen.

Maar Refaelov toch niet die persoonlijkheid om de ploeg op sleeptouw te nemen. Zie daar geen echte leider in eerlijkgezegd. Heb ik bij deze toch meer. Waardoor die zijn komst mss wel te verantwoorden is op een manier.

Maar dat loon gaat weer onverantwoord zijn, net als bij Raman en Hoedt. Toch mijn vragen bij hoe men de weinige financiën deze zomer beheert, ondanks ik wel tevreden ben over de namen die zijn gehaald. Behalve die bizarre trainerswissel natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan