Solleke89
Well-known member
Wel raar dat die voor Club te duur kwa loon is maar wel misschien naar Anderlecht zou gaan.Vertonghen was te duur (qua loon) voor Club
Vertonghen die genoeg neemt met minder opeens of Anderlecht dat heel ver wil gaan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel raar dat die voor Club te duur kwa loon is maar wel misschien naar Anderlecht zou gaan.Vertonghen was te duur (qua loon) voor Club
Ze zijn in ieder geval goed genoeg voor onsHeb toch wat de indruk dat de Hollandse enclave bij Antwerp vooral B of C-garnituur oppikt uit eigen land. Zowel Janssen, Ekkelenkamp als nu Stengs lopen ze toch niet zo hoog mee op in NL heb ik de indruk.
Janssen nu al 2 matchen op rij goed en Ekkelenkamp na 2 matchen depanneren op de flank en in de spits eindelijk uitgespeeld op zijn positie en direct beslissend.Hangt er misschien van af wanneer Club informeerde? Die speelde vorig seizoen genoeg om niet te denken dat hij nu constant de bank zou warmen waarschijnlijk. Als je dan komt kloppen als Club zit Vertonghen natuurlijk in een zetel.Wel raar dat die voor Club te duur kwa loon is maar wel misschien naar Anderlecht zou gaan.
Vertonghen die genoeg neemt met minder opeens of Anderlecht dat heel ver wil gaan?
Zelfs als ze met 3 verdedigers spelen, is een vierde man geen overbodige luxe he. Er komen nog 40 matchen aan, een WK dat er stoemelings tussen valt en Delcroix heeft de nodige geschiedenis met knieblessures. Zelfs als Delcroix of Hoedt naar de bank gaat, gaan die allemaal wel veel matchen spelen dit seizoen. In de veronderstelling dat Vertonghen komt natuurlijk.Vertonghen naar Anderlecht had ik niet zien aankomen (als er wat van aan is natuurlijk...). Maar hypotethisch, wie zou hij uit de ploeg spelen? In de plaats van Hoedt? Dan zal die laatste zelf wel willen vertrekken want ik denk niet dat die tevreden is met een plaats op de bank. En Debast en Delcroix zie ik ook niet uit de basis verdwijnen. En voor Vertonghen zelf als doublure in te zetten, tja, dan kan hijzelf beter bij Benfica op de bank gaan zitten denk ik.
Anderlecht heeft ondertussen ook veel kunnen schrappen van hun loonlijst. Spelers als Bakkali, vlap, Saief zijn eindelijk weg. Dus ze zullen nog wel wat marge hebbenHangt er misschien van af wanneer Club informeerde? Die speelde vorig seizoen genoeg om niet te denken dat hij nu constant de bank zou warmen waarschijnlijk. Als je dan komt kloppen als Club zit Vertonghen natuurlijk in een zetel.
Als hij nu gewoon minuten wil maken zullen er ook geen honderd clubs meer in de rij staan voor hem, dus laat hij zijn eisen misschien wat zakken. Én Anderlecht is nu zeker van Europees voetbal dus die kunnen ook iets meer doorduwen.
Afin, 't is maar speculeren natuurlijk.
Dat kan zeker. Maar mag een ploeg ook niet maximaal een bepaalt percentage van de omzet naar de lonen geven? Misschien als ze dan aan zijn eisen hadden willen komen ze dan geen Spits meer konden betalen om in die percentage te kunnen blijvenTe duur kan natuurlijk ook gewoon betekenen dat, in dit geval Brugge, het loon dat gevraagd werd, wel kan, maar niet wou neerleggen.
Geen idee hoe die regel isDat kan zeker. Maar mag een ploeg ook niet maximaal een bepaalt percentage van de omzet naar de lonen geven? Misschien als ze dan aan zijn eisen hadden willen komen ze dan geen Spits meer konden betalen om in die percentage te kunnen blijven
Ja ik ook niet. Ben ook niet zeker of er effectief zo een regel is.Geen idee hoe die regel is
Of tout court geen voeling heeft met ClubWel raar dat die voor Club te duur kwa loon is maar wel misschien naar Anderlecht zou gaan.

Neen, is geen regel. De bond heeft wel een aantal richtlijnen inzake loonmassa (ik dacht 80% van het operationele inkomen) en als daarboven wordt gegaan zal de club in kwestie een aantal documenten extra moeten voorleggen wil ze haar licentie krijgen.Ja ik ook niet. Ben ook niet zeker of er effectief zo een regel is.
Au vu des elements suivants:
- Les pertes cumulees que le club a realise les dernieres annees ;
- La dependance du club vis-a-vis de son actionnaire principal et qu'aucun nouveau apport n'a ete repris dans le budget d'ici au 30 juin 2021
- La masse salariale equivalente a 137% des revenus operationnels au 31 decembre 21;
La Commission des Licences constate des lors que les elements suivants doivent faire l'objet d'un suivi
- Envoi mensuel des preuves de paiement des salaires pour tous les sportifs remuneres et le staff technique ;
.....
- Envoi mensuel des preuves de paiement des montants d0 a l'ONSS ;
- Envoi mensuel des preuves de paiement des montants d0 au precompte professionnel ; - Envoi mensuel des preuves de paiement des cotisations patronales au fonds de pension pour tous les membres du personnel ;
Is zijn familie niet allemaal supporter voor Club?Of tout court geen voeling heeft met Club![]()
Zalig om eens door te nemen inderdaadNeen, is geen regel. De bond heeft wel een aantal richtlijnen inzake loonmassa (ik dacht 80% van het operationele inkomen) en als daarboven wordt gegaan zal de club in kwestie een aantal documenten extra moeten voorleggen wil ze haar licentie krijgen.
Voorbeeld hiervan was Union vorig jaar, zie onderstaande tekst in hun licentietoekenning. Daar bedroeg de loonmassa 137% van het operationele inkomen en werd gevraagd naar bewijzen van betalingen van alle lonen.
Bron: https://belgianfootball.s3.eu-centr...e_department/licensing_commission_2022_1A.pdf
Best interessant om eens te lezen voor een paar clubs vind ik.
Dat weet ik nietIs zijn familie niet allemaal supporter voor Club?

Het is voor Vertonghen inderdaad al een tijdje geleden dat ie nog eens iets gewonnen heeft...Of tout court geen voeling heeft met Club![]()
Hij zal toch iets ingeleverd moeten hebben, zou ik denken.Anderlecht gooit wel terug met hoge lonen precies.

Heeft toch niets te maken met iets winnen ...Het is voor Vertonghen inderdaad al een tijdje geleden dat ie nog eens iets gewonnen heeft...
De interesse van Club is al enkele weken geleden, als het al waar was. Want Vertonghen zou deze zomer niets concreet ontvangen hebben. Niet onmogelijk dat de eisen van Jan een stuk hoger lagen dan.Wel raar dat die voor Club te duur kwa loon is maar wel misschien naar Anderlecht zou gaan.