Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nooit gedacht dat er hier zoveel volk was dat naar matchen van Hertha keek. Ik heb hem niet zien spelen daar dus kan er weinig over zeggen. Maar voor die prijs gaat hij wel moeten presteren want anders zal er veel kritiek komen.

Het is nu toch niet dat 3 miljoen zo veel geld is voor Club? Boyata is niet voldoende voor het niveau dat we willen zien bij de Rode Duivels na verwend te zijn geweest met onze gouden lichting, maar ook Vanaken krijgt daar enkel maar kansen omdat die lichting passé is hé. Voor Club is Boyata gewoon een degelijke speler.

Inderdaad, is geen wereldster maar wel nog altijd een zeer degelijke verdediger van bepaald niveau… je gaat er de CL niet mee winnen maar die gaat gewoon de meeste voorlinies domineren in de Jupkes league. Noem mij 3 betere cv’s die momenteel in Belgie actief zijn…?

Jammer dat die geen CV is en niet meer speelt. Komop, noem er nu eentje serieus.
Agbadou, Bessile, Ricca is wss zelfs kanshebber gek genoeg, … :unsure:

Er zijn er veel die minder kosten dan 3 mil transfersom en 2.3 mil loon per jaar voor drie jaar. Dan haal je beter Denayer gratis en geef je 5-6 mil bruto met het gedacht hem te verkopen over een jaar of twee.

Maar een matige verdediger met zo een contract binnenhalen is gevaarlijk. Hopen dat ie met vleugels speelt dan. Er moet wel een cerebrale speler naast staan, of een jeugdige speler die fysiek heel ver staat. Het voordeel met Boyata is dat je iemand hebt die de JPL zeker aankan. Het basisniveau is er. Maar zijn loon is geschaald op iemand die het verschil maakt tot zelfs in de Europese matchen en ik twijfel of hij dat kan. De minste Duivel is binnengehaald. Dit is +- Ciman halen.

Agbadou, Bessile, Ricca is wss zelfs kanshebber gek genoeg, … :unsure:

Er zijn er veel die minder kosten dan 3 mil transfersom en 2.3 mil loon per jaar voor drie jaar. Dan haal je beter Denayer gratis en geef je 5-6 mil bruto met het gedacht hem te verkopen over een jaar of twee.

Maar een matige verdediger met zo een contract binnenhalen is gevaarlijk. Hopen dat ie met vleugels speelt dan. Er moet wel een cerebrale speler naast staan, of een jeugdige speler die fysiek heel ver staat. Het voordeel met Boyata is dat je iemand hebt die de JPL zeker aankan. Het basisniveau is er. Maar zijn loon is geschaald op iemand die het verschil maakt tot zelfs in de Europese matchen en ik twijfel of hij dat kan. De minste Duivel is binnengehaald. Dit is +- Ciman halen.

Bessile ken ik te weinig, maar Agbadou is natuurlijk al 2 maanden in Frankrijk. En ik meen me voldoende discussies hier en in voetbalprogramma's/artikels te herinneren waarin men sprak over Agbadou bij een topclub en waarbij de conclusie was dat hij toch teveel fouten maakt om betrouwbaar te zijn.

Denayer was een betere optie geweest, maar waarschijnlijk onhaalbaar.

Bessile ken ik te weinig, maar Agbadou is natuurlijk al 2 maanden in Frankrijk. En ik meen me voldoende discussies hier en in voetbalprogramma's/artikels te herinneren waarin men sprak over Agbadou bij een topclub en waarbij de conclusie was dat hij toch teveel fouten maakt om betrouwbaar te zijn.

Denayer was een betere optie geweest, maar waarschijnlijk onhaalbaar.
Mjah Club zat achter Agbadou maar was minder doortastend. Maar dat van die fouten kan je even goed over Boyata zeggen. Als er enorme tactische flaters gebeurden bij de Duivels was hij er quasi telkens bij betrokken. Ok, niet geholpen door de trainer maar het is wat het is.

Again, de Vanheusden deal is dan achteraf bekeken weer nog meer een gemiste kans.

Mjah Club zat achter Agbadou maar was minder doortastend. Maar dat van die fouten kan je even goed over Boyata zeggen. Als er enorme tactische flaters gebeurden bij de Duivels was hij er quasi telkens bij betrokken. Ok, niet geholpen door de trainer maar het is wat het is.

Again, de Vanheusden deal is dan achteraf bekeken weer nog meer een gemiste kans.
Waarom is Vanheusden een gemiste deal? Een potentiële topverdediger, maar zeer twijfelachtig of je er iets aan gaat hebben. Heeft voor AZ ook nog niet kunnen spelen.

Waarom is Vanheusden een gemiste deal? Een potentiële topverdediger, maar zeer twijfelachtig of je er iets aan gaat hebben. Heeft voor AZ ook nog niet kunnen spelen.
Rode Duivel kwaliteit in de ploeg krijgen met een haast risicoloze constructie. Daar ga je waarschijnlijk echt wel iets aan hebben en die is bijna weer inzetbaar. Laat ook de ruimte voor een extra investering nu meteen. Ik zou het ook gek vinden als Club niets anders in de scoutingsrapporten heeft staan.

Nu goed, voor de JPL is die meer dan goed genoeg, maar ook wel peperduur. Dit is niet zoals Mignolet waar hij het niveau zeer duidelijk overstijgt.

Boyata pfff ik weet het niet hoor....
En nu vanaken nog weg
Hopelijk word onze Noa dan eens volwassen ... maar daar reken ik niet op.

Dit jaar doet anderlecht weer mee met silva... en langs de ene kant heb ik dat gemist

3 jaar op rij kampioen steekt tegen 🤣

Rode Duivel kwaliteit in de ploeg krijgen met een haast risicoloze constructie. Daar ga je waarschijnlijk echt wel iets aan hebben en die is bijna weer inzetbaar. Laat ook de ruimte voor een extra investering nu meteen. Ik zou het ook gek vinden als Club niets anders in de scoutingsrapporten heeft staan.

Nu goed, voor de JPL is die meer dan goed genoeg, maar ook wel peperduur. Dit is niet zoals Mignolet waar hij het niveau zeer duidelijk overstijgt.
Risicoloze constructie, oké, maar als hij meer geblesseerd is dan fit, heb je er dus helemaal niks aan dit seizoen.

Boyata zal wel goed genoeg zijn voor de Belgische top - moeilijk in te schatten aangezien die hier nog nooit zat - maar het is nu niet echt het niveau waardoor ik denk: dat Club is aan 't weglopen van de rest. En er zijn er daar wel meer in de kern. Van de genoemde of gehaalde jongens als Maertens, de oude Vertonghen, Nielsen of Larin word ik ook niet wild.
Als ze enkel met kwaliteit afkwamen als Noa Lang, Mignolet of Skov Olsen zou dat iets anders geweest zijn.

Maar ik blijf bij mijn theorie dat ge in België maar de groeimogelijkheden hebben die de competitie en concurrentie u biedt. Ge kunt geen betere kwaliteit (er is altijd hit & miss bij) halen dan het niveau van onze competitie en heel erg fameus is dat niet (ook niet dramatisch). Hoger mikken kan maar dan krijgt ge vaak een njet. Om daarin te veranderen moet ge als geheel groeien, en moet ge als Club ook de rest willen laten meegroeien. Ik weet niet of dat hun prioriteit is, heb soms de indruk dat ze de rest liefst zoveel mogelijk vliegen willen afvangen (wat misschien ook logisch is als ge in die positie staat).

Om daarin te veranderen moet ge als geheel groeien, en moet ge als Club ook de rest willen laten meegroeien. Ik weet niet of dat hun prioriteit is, heb soms de indruk dat ze de rest liefst zoveel mogelijk vliegen willen afvangen (wat misschien ook logisch is als ge in die positie staat).
Ge zou ook zot zijn als ge het verschil in prijzengeld ziet tussen CL en niet-CL. Denk dat de ambitie van anderlecht vroeger, en Club nu, is om in Europa proberen ervaring op te doen en beter te worden en de lokale competitie gewoon domineren. (let wet, ik zeg ambitie hé, niet dat Club effectief domineert)

Ge zou ook zot zijn als ge het verschil in prijzengeld ziet tussen CL en niet-CL. Denk dat de ambitie van anderlecht vroeger, en Club nu, is om in Europa proberen ervaring op te doen en beter te worden en de lokale competitie gewoon domineren. (let wet, ik zeg ambitie hé, niet dat Club effectief domineert)
Ja, ik denk dat alles wat ik zeg nu over het Anderlecht van 10 jaar geleden net zo goed opging. Het zal een beetje typisch zijn voor als je in die positie staat.

Maar ik blijf bij mijn theorie dat ge in België maar de groeimogelijkheden hebben die de competitie en concurrentie u biedt. Ge kunt geen betere kwaliteit (er is altijd hit & miss bij) halen dan het niveau van onze competitie en heel erg fameus is dat niet (ook niet dramatisch). Hoger mikken kan maar dan krijgt ge vaak een njet. Om daarin te veranderen moet ge als geheel groeien, en moet ge als Club ook de rest willen laten meegroeien. Ik weet niet of dat hun prioriteit is, heb soms de indruk dat ze de rest liefst zoveel mogelijk vliegen willen afvangen (wat misschien ook logisch is als ge in die positie staat).
Volg ik volledig en dan is het extra jammer om vast te stellen dat andere clubs om Anderlecht en Standard niet te noemen die de vetpotten van de CL niet hebben verzilverd, zoals Club nu kan door het aantrekken van een Mignolet, Skov Olson en uitgaande transfers niet dienen om putten te vullen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan