Général Zantas
Well-known member
Boyata gaat heersen en gaat zich in de harten van de Club supporters spelen, nèh, zeg dat ik het gezegd heb.
En nee @Général Zantas , ik ga dat niet in mijn sig zetten.![]()
Geen probleem, ik zet het wel in mijn sig.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boyata gaat heersen en gaat zich in de harten van de Club supporters spelen, nèh, zeg dat ik het gezegd heb.
En nee @Général Zantas , ik ga dat niet in mijn sig zetten.![]()
Ja idd, daar komen we als Club zijnde goed weg dat Anderlecht hun dominantie van vroeger niet hebben kunnen omzetten in een niet te overbruggen voorsprong a la Bayern. Blijft toch wel bizar hoe daar zo enorm veel geld is kunnen "verdwijnen"Volg ik volledig en dan is het extra jammer om vast te stellen dat andere clubs om Anderlecht en Standard niet te noemen die de vetpotten van de CL niet hebben verzilverd, zoals Club nu kan door het aantrekken van een Mignolet, Skov Olson en uitgaande transfers niet dienen om putten te vullen.
Bayat is toch niet zo bizar?Ja idd, daar komen we als Club zijnde goed weg dat Anderlecht hun dominantie van vroeger niet hebben kunnen omzetten in een niet te overbruggen voorsprong a la Bayern. Blijft toch wel bizar hoe daar zo enorm veel geld is kunnen "verdwijnen"
Je kan de CL miljoenen niet meer vergelijken met 10 jaar geleden. Die liggen nu meer dan dubbel zo hoog als 10 jaar geleden. Anderlecht heeft voor die tijd ook steeds enorm veel geld uitgegeven na het behalen van die miljoenen hoor. Jovanovic, mbokani etc waren enorm duur voor een Belgische ploeg voor die tijd. Er is niet zoveel verschil met wat Brugge nu doet. Het enigste verschil is dat Anderlecht de CL inkomsten steeds in hun budget mee opnam. Indien je er dan naast pakt geeft dit inderdaad op den duur schulden. Als de volgende seizoenen Club Brugge de CL miljoenen zou mislopen gaat dit voor hen ook negatieve gevolgen hebben nadat je dat jaren gewoon bent. Ik dacht zelfs dat de laatste jaarrekening van Club Brugge ze ook maar 1,5 miljoen effectieve winst hebben geboekt, ondanks de transfers van koussounou en de CL miljoenen. Het is niet omdat je al die miljoenen binnen krijgt, dit ook allemaal winst is. Club zal zich wel wat meer kunnen permitteren maar zo een gefaalde transferzomer zoals vorig seizoen zal er ook niet een paar keer moeten gebeuren of ze komen in hetzelfde scheutje als Anderlecht.Volg ik volledig en dan is het extra jammer om vast te stellen dat andere clubs om Anderlecht en Standard niet te noemen die de vetpotten van de CL niet hebben verzilverd, zoals Club nu kan door het aantrekken van een Mignolet, Skov Olson en uitgaande transfers niet dienen om putten te vullen.
Ik ken de details niet exact maar meen me te herinneren dat Club al wel enkele jaren de winst aan het opzij zetten is voor dat nieuwe stadion (als dat er ooit mag komen).Je kan de CL miljoenen niet meer vergelijken met 10 jaar geleden. Die liggen nu meer dan dubbel zo hoog als 10 jaar geleden. Anderlecht heeft voor die tijd ook steeds enorm veel geld uitgegeven na het behalen van die miljoenen hoor. Jovanovic, mbokani etc waren enorm duur voor een Belgische ploeg voor die tijd. Er is niet zoveel verschil met wat Brugge nu doet. Het enigste verschil is dat Anderlecht de CL inkomsten steeds in hun budget mee opnam. Indien je er dan naast pakt geeft dit inderdaad op den duur schulden. Als de volgende seizoenen Club Brugge de CL miljoenen zou mislopen gaat dit voor hen ook negatieve gevolgen hebben nadat je dat jaren gewoon bent. Ik dacht zelfs dat de laatste jaarrekening van Club Brugge ze ook maar 1,5 miljoen effectieve winst hebben geboekt, ondanks de transfers van koussounou en de CL miljoenen. Het is niet omdat je al die miljoenen binnen krijgt, dit ook allemaal winst is. Club zal zich wel wat meer kunnen permitteren maar zo een gefaalde transferzomer zoals vorig seizoen zal er ook niet een paar keer moeten gebeuren of ze komen in hetzelfde scheutje als Anderlecht.
Los daarvan denk ik dat Verhaeghe de club wel beter beheert dan Van Holsbeeck en co dat deden.Je kan de CL miljoenen niet meer vergelijken met 10 jaar geleden. Die liggen nu meer dan dubbel zo hoog als 10 jaar geleden. Anderlecht heeft voor die tijd ook steeds enorm veel geld uitgegeven na het behalen van die miljoenen hoor. Jovanovic, mbokani etc waren enorm duur voor een Belgische ploeg voor die tijd. Er is niet zoveel verschil met wat Brugge nu doet. Het enigste verschil is dat Anderlecht de CL inkomsten steeds in hun budget mee opnam. Indien je er dan naast pakt geeft dit inderdaad op den duur schulden. Als de volgende seizoenen Club Brugge de CL miljoenen zou mislopen gaat dit voor hen ook negatieve gevolgen hebben nadat je dat jaren gewoon bent. Ik dacht zelfs dat de laatste jaarrekening van Club Brugge ze ook maar 1,5 miljoen effectieve winst hebben geboekt, ondanks de transfers van koussounou en de CL miljoenen. Het is niet omdat je al die miljoenen binnen krijgt, dit ook allemaal winst is. Club zal zich wel wat meer kunnen permitteren maar zo een gefaalde transferzomer zoals vorig seizoen zal er ook niet een paar keer moeten gebeuren of ze komen in hetzelfde scheutje als Anderlecht.
Gohja, ik denk het persoonlijk ook. Maar anderzijds moeten beide zich toch weer verantwoorden voor die operatie propere handen. Wat wil zeggen dat er veel gelijkenissen zijn vrees ik.Los daarvan denk ik dat Verhaeghe de club wel beter beheert dan Van Holsbeeck en co dat deden.
Ja maar je haalt hem, met mogelijkheid tot kopen voor een relatief zachte prijs. Je betaalt vermoedelijk enkel zijn loon en een kleine fee. Het zou me verbazen als die niet minsens een half seizoen op niveau kan acteren. Intussen kan je ook een van de andere targets binnenhalen want je hebt het transferbudget zo goed als niet gebruikt en tegen volgende zomer heb je vermoedelijk redelijk safe weer een mooie potentiële uitgaande transfer klaarstaan.Risicoloze constructie, oké, maar als hij meer geblesseerd is dan fit, heb je er dus helemaal niks aan dit seizoen.
Inderdaad, is in België iets te gemakkelijk om geld te verdienen/besparen door in een grijze zone te opereren, denk dat er maar weinig clubbestuurders 100% zuiver zijn.Gohja, ik denk het persoonlijk ook. Maar anderzijds moeten beide zich toch weer verantwoorden voor die operatie propere handen. Wat wil zeggen dat er veel gelijkenissen zijn vrees ik.
Dat denk ik ook. Die grijze zone is populair in België hè. Niet alleen in het voetbal maar zowat overal en in elke sectorInderdaad, is in België iets te gemakkelijk om geld te verdienen/besparen door in een grijze zone te opereren, denk dat er maar weinig clubbestuurders 100% zuiver zijn.
Ik ken de details niet exact maar meen me te herinneren dat Club al wel enkele jaren de winst aan het opzij zetten is voor dat nieuwe stadion (als dat er ooit mag komen).
Loonlast Club is idd ook stevig, maar als je ziet hoeveel miljoenen er deze transferperiode zijn binnengekomen dan denk ik wel dat we marge voor een paar jaar hebben.
Hij was ook gespot op een luchthaven in Cyprus.Didier is gespot in Parkhotel van Kortrijk.
Komop man. Die heeft nog niks, maar dan ook niks bewezen. Het talent ziet iedereen, maar voor 20 miljoen moet ge wel iets presteren.Sporting Portugal geïnteresseerd in Yari , RSCA vraagt 20 miljoen
Dat bedrag is gezet omdat ze hem niet meer kwijt willen op het einde van de transferperiodeKomop man. Die heeft nog niks, maar dan ook niks bewezen. Het talent ziet iedereen, maar voor 20 miljoen moet ge wel iets presteren.
LZ7 officieel maar mag nog niet gedeeld wordenHij was ook gespot op een luchthaven in Cyprus.
Zolang die niet heeft getekend en effectief weg is, is't afwachten.
Ik vraag me wel af of de klacht van Nicosia invloed heeft op die transfer. Wordt zoiets een boete voor Didier'ke of een schorsing of ... ?

Rode duivel , nen 10 , jong , potentieel en ze willen hem houden , heeft niks met bewijzen te maken imo.Komop man. Die heeft nog niks, maar dan ook niks bewezen. Het talent ziet iedereen, maar voor 20 miljoen moet ge wel iets presteren.
Ideaal om Hans te vervangen bij ClubRode duivel , nen 10 , jong , potentieel en ze willen hem houden , heeft niks met bewijzen te maken imo.