Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pieter-Jan Monteyne.
Agbadou, Bessile, Ricca is wss zelfs kanshebber gek genoeg, …Jammer dat die geen CV is en niet meer speelt. Komop, noem er nu eentje serieus.

Agbadou, Bessile, Ricca is wss zelfs kanshebber gek genoeg, …
Er zijn er veel die minder kosten dan 3 mil transfersom en 2.3 mil loon per jaar voor drie jaar. Dan haal je beter Denayer gratis en geef je 5-6 mil bruto met het gedacht hem te verkopen over een jaar of twee.
Maar een matige verdediger met zo een contract binnenhalen is gevaarlijk. Hopen dat ie met vleugels speelt dan. Er moet wel een cerebrale speler naast staan, of een jeugdige speler die fysiek heel ver staat. Het voordeel met Boyata is dat je iemand hebt die de JPL zeker aankan. Het basisniveau is er. Maar zijn loon is geschaald op iemand die het verschil maakt tot zelfs in de Europese matchen en ik twijfel of hij dat kan. De minste Duivel is binnengehaald. Dit is +- Ciman halen.
Mjah Club zat achter Agbadou maar was minder doortastend. Maar dat van die fouten kan je even goed over Boyata zeggen. Als er enorme tactische flaters gebeurden bij de Duivels was hij er quasi telkens bij betrokken. Ok, niet geholpen door de trainer maar het is wat het is.Bessile ken ik te weinig, maar Agbadou is natuurlijk al 2 maanden in Frankrijk. En ik meen me voldoende discussies hier en in voetbalprogramma's/artikels te herinneren waarin men sprak over Agbadou bij een topclub en waarbij de conclusie was dat hij toch teveel fouten maakt om betrouwbaar te zijn.
Denayer was een betere optie geweest, maar waarschijnlijk onhaalbaar.
Waarom is Vanheusden een gemiste deal? Een potentiële topverdediger, maar zeer twijfelachtig of je er iets aan gaat hebben. Heeft voor AZ ook nog niet kunnen spelen.Mjah Club zat achter Agbadou maar was minder doortastend. Maar dat van die fouten kan je even goed over Boyata zeggen. Als er enorme tactische flaters gebeurden bij de Duivels was hij er quasi telkens bij betrokken. Ok, niet geholpen door de trainer maar het is wat het is.
Again, de Vanheusden deal is dan achteraf bekeken weer nog meer een gemiste kans.
Rode Duivel kwaliteit in de ploeg krijgen met een haast risicoloze constructie. Daar ga je waarschijnlijk echt wel iets aan hebben en die is bijna weer inzetbaar. Laat ook de ruimte voor een extra investering nu meteen. Ik zou het ook gek vinden als Club niets anders in de scoutingsrapporten heeft staan.Waarom is Vanheusden een gemiste deal? Een potentiële topverdediger, maar zeer twijfelachtig of je er iets aan gaat hebben. Heeft voor AZ ook nog niet kunnen spelen.
Risicoloze constructie, oké, maar als hij meer geblesseerd is dan fit, heb je er dus helemaal niks aan dit seizoen.Rode Duivel kwaliteit in de ploeg krijgen met een haast risicoloze constructie. Daar ga je waarschijnlijk echt wel iets aan hebben en die is bijna weer inzetbaar. Laat ook de ruimte voor een extra investering nu meteen. Ik zou het ook gek vinden als Club niets anders in de scoutingsrapporten heeft staan.
Nu goed, voor de JPL is die meer dan goed genoeg, maar ook wel peperduur. Dit is niet zoals Mignolet waar hij het niveau zeer duidelijk overstijgt.
Ge zou ook zot zijn als ge het verschil in prijzengeld ziet tussen CL en niet-CL. Denk dat de ambitie van anderlecht vroeger, en Club nu, is om in Europa proberen ervaring op te doen en beter te worden en de lokale competitie gewoon domineren. (let wet, ik zeg ambitie hé, niet dat Club effectief domineert)Om daarin te veranderen moet ge als geheel groeien, en moet ge als Club ook de rest willen laten meegroeien. Ik weet niet of dat hun prioriteit is, heb soms de indruk dat ze de rest liefst zoveel mogelijk vliegen willen afvangen (wat misschien ook logisch is als ge in die positie staat).

Ja, ik denk dat alles wat ik zeg nu over het Anderlecht van 10 jaar geleden net zo goed opging. Het zal een beetje typisch zijn voor als je in die positie staat.Ge zou ook zot zijn als ge het verschil in prijzengeld ziet tussen CL en niet-CL. Denk dat de ambitie van anderlecht vroeger, en Club nu, is om in Europa proberen ervaring op te doen en beter te worden en de lokale competitie gewoon domineren. (let wet, ik zeg ambitie hé, niet dat Club effectief domineert)
Volg ik volledig en dan is het extra jammer om vast te stellen dat andere clubs om Anderlecht en Standard niet te noemen die de vetpotten van de CL niet hebben verzilverd, zoals Club nu kan door het aantrekken van een Mignolet, Skov Olson en uitgaande transfers niet dienen om putten te vullen.Maar ik blijf bij mijn theorie dat ge in België maar de groeimogelijkheden hebben die de competitie en concurrentie u biedt. Ge kunt geen betere kwaliteit (er is altijd hit & miss bij) halen dan het niveau van onze competitie en heel erg fameus is dat niet (ook niet dramatisch). Hoger mikken kan maar dan krijgt ge vaak een njet. Om daarin te veranderen moet ge als geheel groeien, en moet ge als Club ook de rest willen laten meegroeien. Ik weet niet of dat hun prioriteit is, heb soms de indruk dat ze de rest liefst zoveel mogelijk vliegen willen afvangen (wat misschien ook logisch is als ge in die positie staat).