Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, Boyata een toptransfer noemen, lachwekkend Sporza. Klungelige verdediger met veel te hoge foutenlast die ze bij Berlijn niet meer wilden.
Rare transfer van Brugge vind ik.

Luc Nilis had ook wel een actie in huis die een paar straatlengtes verder staat dan die van Vanaken. Hij was ook meer een aanvaller dan een middenvelder imo, veel meer doelgericht.

Nilis kon bij elke ploeg meedraaien stiekem. Die snelheid van uitvoering en loepzuivere techniek…
Jammer dat zijn carrière erop zat na 2 speeldagen.

Boyata sjaah, we zien wel zeker. Hopelijk gaat Sylla er nu niet uit maar wel Mechele, al vrees ik daar precies voor.

Boyata is geen top in Europa, maar he, dat is Club ook niet. En 't is niet alsof Hertha plots beter speelt omdat de "klungelige Boyata met te grote foutenlast" niet meer meedoet. Juist, die staan nog altijd onderin met 1 op 9.
een hoop mensen toch serieus negatief en pessimistisch over de Rode Duivel. Terwijl daar momenteel gewoon Mechele staat, iemand die door werkelijk niemand naar voren geworpen wordt als vervanger voor Boyata bij de Rode Duivels.

Voor 3 miljoen kunt ge de gok al wagen he. Ik heb Boyata ook al goede matchen zien spelen bij de RD. Het zal moeten blijken wat hij kan ik de JPL, maar daar zal hij nog wel goed genoeg voor zijn lijkt me.

Luc Nilis had ook wel een actie in huis die een paar straatlengtes verder staat dan die van Vanaken. Hij was ook meer een aanvaller dan een middenvelder imo, veel meer doelgericht.

Nilis kon bij elke ploeg meedraaien stiekem. Die snelheid van uitvoering en loepzuivere techniek…
Nilis is gewoon één van de beste spelers die we ooit hebben gehad in België, de Belgische Bergkamp, een stylist pur sang. Eigenlijk gewoon te laat naar een echte topcompetitie gegaan, en de uitkomst was uiteraard dramatisch.

Zegt genoeg dat Ronaldo (de Braziliaan) ooit heeft geantwoord dat Nilis de beste speler en spitsbroeder was waar hij ooit mee samenspeelde. De reactie van die Braziliaanse reporter die de vraag stelde was ook best grappig.

Ik snap een beetje de vergelijking met Hans qua stijl, maar de positie is in elk geval niet dezelfde en Nilis stond uiteraard echt wel een serieuze trap hoger.

Laatst bewerkt:
Ik hoop ook nog op een CV maar die komt er vrees ik enkel als Hendry nog vertrekt. Boyata nu al afbranden op basis van slechte matchen bij de RD zoals velen hier ga ik niet doen, die verdediging staat los van 't personeel altijd te schudden en te beven sedert dat Vince en Vermaelen daar weg zijn...
Als ge aanvoerder was bij Hertha vorig jaar zal je wel nog iets kunnen, en voor die prijs kan je niet sukkelen denk ik. En slechter dan Mechele zijn seizoensstart kan 'm toch niet zijn, al vrees ik inderdaad dat Sylla het kind van de rekening wordt.

Ik hoop ook nog op een CV maar die komt er vrees ik enkel als Hendry nog vertrekt. Boyata nu al afbranden op basis van slechte matchen bij de RD zoals velen hier ga ik niet doen, die verdediging staat los van 't personeel altijd te schudden en te beven sedert dat Vince en Vermaelen daar weg zijn...
Als ge aanvoerder was bij Hertha vorig jaar zal je wel nog iets kunnen, en voor die prijs kan je niet sukkelen denk ik. En slechter dan Mechele zijn seizoensstart kan 'm toch niet zijn, al vrees ik inderdaad dat Sylla het kind van de rekening wordt.
Maguire is ook aanvoerder bij United :unsure:

Haha, Boyata een toptransfer noemen, lachwekkend Sporza. Klungelige verdediger met veel te hoge foutenlast die ze bij Berlijn niet meer wilden.
Rare transfer van Brugge vind ik.
Het is vooral omdat hij duur gaat zijn voor kwaliteit die je voor veel minder kan halen. Het is een halve prestigetransfer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan