Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toptransfer zeker niet maar wel een noodzakelijke, hij krijgt het voordeel vd twijfelHaha, Boyata een toptransfer noemen, lachwekkend Sporza. Klungelige verdediger met veel te hoge foutenlast die ze bij Berlijn niet meer wilden.
Rare transfer van Brugge vind ik.
Jammer dat zijn carrière erop zat na 2 speeldagen.Luc Nilis had ook wel een actie in huis die een paar straatlengtes verder staat dan die van Vanaken. Hij was ook meer een aanvaller dan een middenvelder imo, veel meer doelgericht.
Nilis kon bij elke ploeg meedraaien stiekem. Die snelheid van uitvoering en loepzuivere techniek…
Heel benieuwd op welke klinker Peter VdBempt de nadruk gaat leggen als ie centraal bij Brugge speelt.
Nilis is gewoon één van de beste spelers die we ooit hebben gehad in België, de Belgische Bergkamp, een stylist pur sang. Eigenlijk gewoon te laat naar een echte topcompetitie gegaan, en de uitkomst was uiteraard dramatisch.Luc Nilis had ook wel een actie in huis die een paar straatlengtes verder staat dan die van Vanaken. Hij was ook meer een aanvaller dan een middenvelder imo, veel meer doelgericht.
Nilis kon bij elke ploeg meedraaien stiekem. Die snelheid van uitvoering en loepzuivere techniek…
Maguire is ook aanvoerder bij UnitedIk hoop ook nog op een CV maar die komt er vrees ik enkel als Hendry nog vertrekt. Boyata nu al afbranden op basis van slechte matchen bij de RD zoals velen hier ga ik niet doen, die verdediging staat los van 't personeel altijd te schudden en te beven sedert dat Vince en Vermaelen daar weg zijn...
Als ge aanvoerder was bij Hertha vorig jaar zal je wel nog iets kunnen, en voor die prijs kan je niet sukkelen denk ik. En slechter dan Mechele zijn seizoensstart kan 'm toch niet zijn, al vrees ik inderdaad dat Sylla het kind van de rekening wordt.

Het is vooral omdat hij duur gaat zijn voor kwaliteit die je voor veel minder kan halen. Het is een halve prestigetransfer.Haha, Boyata een toptransfer noemen, lachwekkend Sporza. Klungelige verdediger met veel te hoge foutenlast die ze bij Berlijn niet meer wilden.
Rare transfer van Brugge vind ik.
Het is vooral omdat hij duur gaat zijn voor kwaliteit die je voor veel minder kan halen. Het is een halve prestigetransfer.
Laten we United nu eens niet gebruiken als voorbeeld van de doorsnee voetbalclub.Maguire is ook aanvoerder bij United![]()
Pieter-Jan Monteyne.Wie kan je goedkoper halen die minstens even goed is?