Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet persoonlijk op jou bedoeld, maar wel grappig dat hier al zeker 200 posts zijn gepasseerd van niet Club-supps over de "middelmatigheid" van Vanaken en het te kort schieten voor de top, maar nu plots is het een gigantisch gemis voor ons (wat ik ook wel vind, daar niet van)
Het kan beiden zijn he. Ik zie die ook niet slagen bij West Ham of weet ik veel waar, maar voor de JPL/Brugge is het gewoon een topspeler. Maar ik kreeg toch een hartverzakking toen hij in verband werd gebracht met Ajax.

Eens dat de bank te zwak is voor een topploeg. Al een paar keer (gisteren ook weer) is het na de wissels minder goed. Momenteel kunnen we met de wissels in ieder geval weinig extra's brengen. Ik verwacht nog wel enkele inkomende kleppers waardoor enkele huidige basisspelers toch eerder de (eerste) invallers gaan worden of er in ieder geval geroteerd gaat worden (Mechele, Odoi, Sowah en Meijer en Sylla ook wel (nog heel jong) wellicht de beste voorbeelden).

Buchanan moet ook nog wel terugkomen, maar die zit blijkbaar met een vervelend aanslepende spierblessure.

Meerwaarde hebben op uw 30 jarige speler, daar mag je toch niet over twijfelen. Binnen 3 jaar is ie niets meer waard. 15-20 miljoen binnnenhalen met een fantastisch afscheid. Het is Hans ook gegund om nog even als zot te gaan cashen.

30M voor Berge kan ik mee leven. 2 goedkopere middenvelders mag ook.
Maar geen Praet ofzo, we hebben geen ex Anderlechters nodig.
Maar je gaat toch geen 30m voor Berge betalen? Ook nog eens een compleet ander type.

Sowieso is 30m voor Berge gewoon overkill, maar als je dan toch groots wil uitpakken koop dan een directe vervanger voor Hans.

Meerwaarde op uw 30 jarige speler, daar mag je toch niet over twijfelen. Binnen 3 jaar is ie niets meer waard. 15-20 miljoen binnnenhalen met een fantastisch afscheid. Het is Hans ook gegund om nog even als zot te gaan cashen.

30 miljoen voor berge sorry dat is geen spek voor onze bek.is ook niet het type dat hans moet vervangen.

Niet persoonlijk op jou bedoeld, maar wel grappig dat hier al zeker 200 posts zijn gepasseerd van niet Club-supps over de "middelmatigheid" van Vanaken en het te kort schieten voor de top, maar nu plots is het een gigantisch gemis voor ons (wat ik ook wel vind, daar niet van)
Ik vind zelf Vanaken te traag en statisch voor de Premier League (waar er enorm veel druk staat op zijn positie en het tempo gigantisch hoog ligt) maar in de JPL is hij heer en meester. Veruit de meest consistente speler bij Brugge. Goed schot, deftige afwerking, groot, vista, … Een pakket kwaliteiten waar je normaal 2-3 elkaar aanvullende spelers voor nodig hebt in België.

In Italië zie ik hem meer kans hebben op een succesvol avontuur.

Ik vind zelf Vanaken te traag en statisch voor de Premier League (waar er enorm veel druk staat op zijn positie en het tempo gigantisch hoog ligt) maar in de JPL is hij heer en meester. Veruit de meest consistente speler bij Brugge. Goed schot, deftige afwerking, groot, vista, … Een pakket kwaliteiten waar je normaal 2-3 elkaar aanvullende spelers voor nodig hebt in België.

In Italië zie ik hem meer kans hebben op een succesvol avontuur.
Is het onmogelijk dat er van Hans verwacht wordt zo te spelen? dat zijn statisch spel te maken heeft met tactische beslissingen?
(ik heb zelf nooit gevoetbald en ben daar minder in thuis)

Vanaken is een beetje type Luc Nilis vind ik, qua positiespel, stijl, voetbalintellect. Behalve dat Nilis een ongeëvenaarde traptechniek heeft.
Als je hem goed gebruikt, kan Hans zeker mee in de PL.

Ik stel me altijd vragen bij mensen die vinden dat een Belgische club even 30 miljoen zou moeten geven aan één speler (en dan nog eens een VM). Al merk ik dat de meerderheid van de Brugge supporters op een SN3 dat ook vinden, dus het ligt niet aan mij. Zo een speler zou je al eigenhandig een halve finale CL moeten schenken om het dat waard te maken.

Dat natuurlijk los van dat Berge meer en meer een utopietransfer lijkt.

Ik stel me altijd vragen bij mensen die vinden dat een Belgische club even 30 miljoen zou moeten geven aan één speler (en dan nog eens een VM). Al merk ik dat de meerderheid van de Brugge supporters op een SN3 dat ook vinden, dus het ligt niet aan mij. Zo een speler zou je al eigenhandig een halve finale CL moeten schenken om het dat waard te maken.

Dat natuurlijk los van dat Berge meer en meer een utopietransfer lijkt.
20 miljoen sure, 30 is gewoon teveel en totaal niet realistisch.

Ik zie ook niet waarom Berge voor ons zou kiezen. Die kan heus wel naar bijna elke ploeg uit de rechterkolom van de PL denk ik.

20 miljoen sure, 30 is gewoon teveel en totaal niet realistisch.

Ik zie ook niet waarom Berge voor ons zou kiezen. Die kan heus wel naar bijna elke ploeg uit de rechterkolom van de PL denk ik.
Dit dus. Zou het een vreemde move vinden voor hemzelf. Ok, je speelt voor de titel en de CL, maar je bent hier nog niet zo lang weg en hebt toch de ambitie om hoger te mikken dan de JPL.

Gewoon een topseizoen proberen draaien in de Championship en je hebt volgende zomer een transfer beet naar een PL ploeg lijkt me (of ze kunnen misschien promoveren?). Of wie weet, misschien komt er nu nog een ploeg uit de PL aankloppen.

Ik denk dat veel voetballers zich daarop verkijken. Mij lijkt het niet leuk (als je money wise al set for life bent) om onderaan de premier league te bengelen en bijna alle matchen te verliezen. Berge heeft dit nu gedaan en misschien is die persoonlijk daar niet zo gelukkig mee.
Misschien kan club het loon van Sheffield bieden en na 2 seizoenen europees spelen en veel matchen winnen kan die voor nog meer geld weer naar het buitenland. Toch zo zot niet.

Lijkt me wel duidelijk ondertussen dat Berge liever naar Club gaat dan rechterkolom PL. Zal het wellicht beu zijn na een paar jaar bij SU (onderaan PL of in de 2e divisie). Als er een (sub)topper uit de PL komt, kiest hij uiteraard eerder daar voor.

Een andere vraag is dan hoe hoog Club wil gaan om Berge binnen te halen. Heel hoog denk ik als Vanaken vertrekt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan