Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die witte Boyata heeft op zijne wiki gene titel in de premier league en schotse competitie, laat staan 25caps voor de rode duivels!
Ja, hij had veel verdienste aan die Premier League titel natuurlijk. Ik ben ook super onder de indruk van die Schotse titel en die 25 caps waarvan hij er 20 de stenen uit de grond zoog.

Mechele zijn 5 Belgische titels, 3 Supercups, Beker van Belgie en 3 geweldige caps zeggen ook niks over zijn niveau.

Ik zie hem liever niet komen. Laat Jan dan maar wat uitbollen. Of Denayer

3 miljoen voor Boyata is gewoon een koopje. Het is geen geweldenaar, maar voor een direct inzetbare verdediger is het twee keer niks van prijs.

3 miljoen voor Boyata is gewoon een koopje. Het is geen geweldenaar, maar voor een direct inzetbare verdediger is het twee keer niks van prijs.
3 mil per jaar voor een beunhaas eerste klas. Om in de JPL wat onnozelaren af te stoppen en Europees vermoedelijk ineen te zakken als een slechte flan?

Die krijg je nooit weg met dat loon. Zorgt voor 0 groei als club. Zijn flaters nekken elke belgische club…

Bwaah, vind dat je toch iets te voorbarig bent. Club heeft gewoon een iet of wat deftige verdediger nodig want de transfermarkt is nog maar drie weken open. Met Boyata weet je wat je in huis haalt, dus ook wat hij niet goed kan. Liever zoiets dan een paniekaankoop. En voor wat hij dan is en met de miljoenen die je hebt ontvangen, vind ik dat niet veel geld. Er kan nog altijd een extra verdediger komen natuurlijk, maar het is toch al goed dat je iets achter de hand hebt?

Dan blijf ik liever met Sylla en Mechele + Ordonez spelen en af en toe wat leergeld betalen door fouten van Sylla en Ordonez dan 3 miljoen + 3 miljoen per jaar betalen aan Boyata...

Allez van Denayer, Vertonghen en Boyata die vrij zijn krijgen we de minste :(

Mja, Vanaken mss toch weg dan. Als Westham met genoeg komt (voor Club) zou 't wel eens zo ver kunnen zijn. Lichaamstaal lijkt toch op een transfervoorkeur te wijzen imo.

Doorduwen? Zet dat maar uit je hoofd. Die zou enkel weg mogen als de clausule van 35 miljoen wordt gegeven. Geen spek voor de bek dan
tegen het eind vd transferperiode weet je nooit wat er allemaal nog kan gebeuren, en als de speler zou wegwillen dan kan er veel.
Er moet alleszins serieus wat versterking bij, want met deze kern wordt po1 lastig en CL bibberen

tegen het eind vd transferperiode weet je nooit wat er allemaal nog kan gebeuren, en als de speler zou wegwillen dan kan er veel.
Er moet alleszins serieus wat versterking bij, want met deze kern wordt po1 lastig en CL bibberen
35 miljoen pond is het. Die staat daar altijd in de basis. Die gaan ze niet voor de helft wegdoen hè. Volgens Engelse media is het zelf ook Liverpool dat mee in de dans springt. Dan is het toch duidelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan