Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou eerder zeggen Sylla en Vertonghen als mentor met Mechele als backup. Sylla zal leergeld betalen net zoals met Kossounou maar die werd wel echt een beest. En die Ordonez die ook meteen in de a-kern zit heeft naart schijnt ook veel talent. Je vervangt dus basicly Mechele door Vertonghen. No brainer imho.

HLN blijft maar hardnekkig beweren dat Zirkzee zo goed als rond is.
Maar wat belangrijker lijkt: Hoedt spreekt zich openlijk uit dat hij met Zirkzee heeft gesproken en dat het wel eens kan gebeuren. Ik vermoed dat men pas gaat schakelen moest men zich kunnen plaatsen voor de Conf. League. Dan gaat dat financieel wat rust geven.

Ik zou eerder zeggen Sylla en Vertonghen als mentor met Mechele als backup. Sylla zal leergeld betalen net zoals met Kossounou maar die werd wel echt een beest. En die Ordonez die ook meteen in de a-kern zit heeft naart schijnt ook veel talent. Je vervangt dus basicly Mechele door Vertonghen. No brainer imho.
Voila.
Jantje kan echt nog wel mee op het niveau van de jupkes liga en gaat een geweldige coach op het veld zijn voor Sylla.
Ik zou niet twijfelen eerlijk gezegd.

Als je hoog wil spelen, zoals Hoefkens al aangegeven heeft, dan moet je toch wat meer snelheid hebben imo dan een Vertonghen...

Als je hoog wil spelen, zoals Hoefkens al aangegeven heeft, dan moet je toch wat meer snelheid hebben imo dan een Vertonghen...
Vertonghen is nog heel snel eens hij op snelheid is, je moet wel iemand er naast hebben staan die de geniepigaardjes kan vatten met een acceleratie.

Die snelheid is wel waar we nu al een paar keer op gepakt zijn. Aan de andere kant kan je wel met goed positiespel heel veel er uit halen, hopelijk kan ie het meeste daarmee oplossen.

Alderweireld die gelinkt werd aan Antwerp, weeral zo'n vedette op retour... Vertonghen die nog eens 2 jaar ouder is en aan Brugge wordt gelinkt. Ja echt een meerwaarde, kan zeker nog mee in de JPL...

Alderweireld die gelinkt werd aan Antwerp, weeral zo'n vedette op retour... Vertonghen die nog eens 2 jaar ouder is en aan Brugge wordt gelinkt. Ja echt een meerwaarde, kan zeker nog mee in de JPL...

Vorig seizoen basis bij Benfica, een club die de vloer aanveegt met Club Brugge. Jan is zeker nog een meerwaarde voor de JPL, en beter dan wie je momenteel hebt.

Dat je daar geen zot geld tegenaan dient te gooien, ga ik wel mee akkoord.

Club zou 3 miljoen betalen voor Boyata...
Als ze u bij Hertha niet meer willen, vraag ik me af of je die nog wel wilt als topclub in België met Europese overwinter ambitie. En zeker niet aan 3 miljoen.

Of is die echt nog steeds van degelijk niveau op zijn 31?
Bij de RD is die echt slecht, maar ja, wie niet in de verdediging...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan