Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gun het hem maar ik denk dat hij beseft wat zijn limieten zijn veel te traag voor Pl. En heeft altijd al laten uitschijnen liever hier voor de prijzen te spelen tov mogelijks op de bank moeten zitten. En in de vorm dat hij nu zit blijft die beter hier. En denk dat hij over zijn top heen is.
Inderdaad. Hij is een speler die tijd en ruimte nodig heeft en dat krijg je niet in de PL.

Inderdaad. Hij is een speler die tijd en ruimte nodig heeft en dat krijg je niet in de PL.
Ik denk het ook, maar als hij met een transfer in zijn hoofd zit kan je hem beter laten gaan... als je dan ook nog eens 10 miljoen krijgt voor een 30-jarige dan is dit een no-brainer, vooral als je voor een beetje meer een Sander Berge in de plaats kan halen.

Als we dan ook nog eens Raskin halen en Mats Rits straks terug hebben, dan moet dat toch volstaan om voor de titel mee te spelen. (wel issue natuurlijk voor CL)

Op TM staat Vanaken's waarde nog steeds op 16M, is nooit hoger geweest. En met nog 3j contract resterend gaat Club die nooit laten gaan onder die prijs. Financieel moet er niks voor Club, en meerwaarde-creatie op Vanaken zal ook iets zijn waar ze niet van wakker liggen.
Waarom zouden ze zo'n bepalende speler laten vertrekken, zonder deftig alternatief. Tenzij Hans echt aangeeft van weg te willen, zie ik alles geweigerd worden (of men moest al met zotte 20M bedragen afkomen).

Ik denk dat Hans zelf niet weg wil...
Dat is al jaren een van die jongen zijn grootste kwaliteiten, het kennen van zijn eigen limieten.

Bij West Ham komt die immers niet van de bank. Dat is geen verwijt trouwens, hij is gewoon niet het soort voetballer voor de PL, en dat weet hij zelf immers als de beste.
Om dan heel je familie te verhuizen naar een land waar het elke dag regent en waar je buiten het ontbijt geen deftig eten kan krijgen, laat staan een pint. Terwijl je in Brugge een mooi loon opstrijkt, op handen wordt gedragen en hoogstwaarschijnlijk zelfs na je voetbalcarrière nog wel een job gaat aangeboden krijgen?

Ach, één of twee weken "Vanaken vertrekt misschien" om dan nog maar eens een nieuw contract te tekenen bij FCB. Groundhog Day stijl.
Ik las overigens op SN3 in het topic over Vanaken iemand een opstelling geven waarin Praet stond. Is hier effectief sprake van?

Ach, één of twee weken "Vanaken vertrekt misschien" om dan nog maar eens een nieuw contract te tekenen bij FCB. Groundhog Day stijl.
Ik las overigens op SN3 in het topic over Vanaken iemand een opstelling geven waarin Praet stond. Is hier effectief sprake van?
Ik vroeg me dat ook al af... Wat zou Praet in godsnaam bij ons komen doen, kzou het niet erg vinden hoor, maar lijkt me totaal niet realistisch

We hebben een winnaar!

We hebben een winnaar!

:laugh:

Wie gelooft dat riedeltje van die interesse nu nog. Alweer goed gespeeld van zijn manager, nog 4 jaar vastleggen aan een nog hoger loon terwijl niemand in het buitenland hierop zit te wachten.

Ik doe ook niet mee aan die zever van "Vanaken komt te kort voor het buitenland blabla blabla". Maar het spelletje dat managers samen met de pers spelen om nu al voor de 4de of 5de keer een vernieuwd contract uit de brand te slepen, is wel... Ja .. sterk.

Hij heeft Brugge veel bijgebracht en zijn einde is er nog niet. Maar mij leek het zowel voor Vanaken als Brugge een goed moment om afscheid te nemen. Dit gaat sowieso zijn laatste kans geweest zijn en met een NOG hoger contract komt er een punt dat ge gewoon met een nieuwe situatie Vormer zit. Wat ge nu bereikt, is op korte termijn uiteraard een goede zaak. Maar een nieuwe bouw-fase gaat er toch komen en misschien doe je dat beter nu met CL geld in zicht en de CL als aantrekkingskracht voor nieuwe spelers dan binnen pakweg drie jaar wanneer de kans klein is dat een Belgisch team de CL gaat halen.

Ik doe ook niet mee aan die zever van "Vanaken komt te kort voor het buitenland blabla blabla". Maar het spelletje dat managers samen met de pers spelen om nu al voor de 4de of 5de keer een vernieuwd contract uit de brand te slepen, is wel... Ja .. sterk.

Hij heeft Brugge veel bijgebracht en zijn einde is er nog niet. Maar mij leek het zowel voor Vanaken als Brugge een goed moment om afscheid te nemen. Dit gaat sowieso zijn laatste kans geweest zijn en met een NOG hoger contract komt er een punt dat ge gewoon met een nieuwe situatie Vormer zit. Wat ge nu bereikt, is op korte termijn uiteraard een goede zaak. Maar een nieuwe bouw-fase gaat er toch komen en misschien doe je dat beter nu met CL geld in zicht en de CL als aantrekkingskracht voor nieuwe spelers dan binnen pakweg drie jaar wanneer de kans klein is dat een Belgisch team de CL gaat halen.
Altijd fel onderschatte speler geweest, en dat zal hij ook wel eeuwig blijven denk ik, ben als Club-sup alleszins wel blij dat hij blijft (op voorwaarde dat hij ook wil blijven natuurlijk).

Dat bouwen van ons lijkt me wel mee te vallen, Nielsen moet duidelijk nog aanpassen aan systeem, maar Jutgla ziet er al in orde uit. Verder vooral die verdediging die versterkt moet worden -> als die betrouwbaarder is, dan gaat het middenveld ook meer op zijn gemak zijn en aan aanvallen kunnen denken.

Beetje bij beetje nieuwe spelers inpassen en zo nooit meemaken want rsca de laatste jaren heeft meegemaakt lijkt me toch beter, dan nu een totale make-over te gaan doen... ik denk niet dat Verhaeghe de titel zomaar kado wil doen aan Ghysens

Vanaken is de lijm die de ploeg bijeenhoudt imo. Dat bedoelde ik met bouwen... Ooit gaat die man vervangen moeten worden en zowel sportief als financieel zou dat nu makkelijker zijn dan binnen drie jaar met wsl EL ipv CL.
Maar ik snap ook dat dat zorgen zijn voor later. De concurrentie verstevigt zich ook jaar na jaar dus misschien is de voorsprong behouden even belangrijker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan