Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Groter probleem is dat ze hem ook niet vervangen als hij uit vorm is. En dat is nu toch al eventjes.Probleem lijkt me vooral dat ze geen vervanger hebben voor een Vanaken in vorm.
Waarom zouden ze die in godsnaam verkopen.. voor het geld moeten ze het niet doen en vindt maar eens een evenwaardige vervanger voor dat bedrag..10 miljoen wordt weggelachen door Club? Dat lijkt mij toch een mooi bedrag voor een speler die bijna 30 is. Indien ze willen zullen ze wel ergens uitkomen tussen de 10-15mil zeker? Benieuwd wat ze doen als Vanaken aangeeft te willen vertrekken.
Het zou het spel van club misschien kunnen veranderen/verfrissen?Waarom zouden ze die in godsnaam verkopen.. voor het geld moeten ze het niet doen en vindt maar eens een evenwaardige vervanger voor dat bedrag..
Ja dat zou kunnen. Maar dan had ik dat toch al eens geprobeerd ipv dat pas in te voeren als het seizoen al begonnen isHet zou het spel van club misschien kunnen veranderen/verfrissen?

Die heeft zo veel opgelegde kansen nodig én die heeft de balvastheid en de passing niet.Rits kan dat, maar die herstelt nog

allemaal nogal voorbarig, we zullen wel zien op 6 september als transferperiode afsluit.Ergens toch vreemd dat Brugge een hele poos is geroemd om het feit dat ze (1) een sterke as hebben (Mignolet, Mechelen*, Vormer, Rits, Vanaken) (2) en die as kunnen behouden.
Intussen is Rits langdurig out, Vormer is passé, Mechelen is niet wat ze er van maken en dan zouden ze ook Vanaken van de hand doen?
Als concurrentie zie ik het graag gebeuren, maar ik begrijp de transferpolitiek deze zomer precies niet zo goed. Enkel Nielsen is erbij gekomen op het middenveld terwijl je er (als HVA pleiten is) drie "kwijt" bent tov 12 maanden geleden (HVA, Rits en Vormer)?
Precies alsof ze te veel zijn bezig geweest met CDK te verpatsen aan een hoog bedrag. Overgangsseizoen?
*Mening in de media, niet courant hier.
Zeer rare transfer voor hem en City.
Hoezo? Ze hebben met Zynchenko toch ook al zoiets gedaan.Zeer rare transfer voor hem en City.
Ergens toch vreemd dat Brugge een hele poos is geroemd om het feit dat ze (1) een sterke as hebben (Mignolet, Mechelen*, Vormer, Rits, Vanaken) (2) en die as kunnen behouden.
Intussen is Rits langdurig out, Vormer is passé, Mechelen is niet wat ze er van maken en dan zouden ze ook Vanaken van de hand doen?![]()
Ik lees 13 miljoen exclusief bonussen. Dacht dat minimaal 15 miljoen was dat eerst de ronde deed?
Mooie transfer denk ik, hij was echt wel steengoed. Liefst hou je die een jaar bij en schittert die Europees maar Anderlecht kan zo een jongen niet weghouden van een club zoals City.