Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
10 miljoen wordt weggelachen door Club? Dat lijkt mij toch een mooi bedrag voor een speler die bijna 30 is. Indien ze willen zullen ze wel ergens uitkomen tussen de 10-15mil zeker? Benieuwd wat ze doen als Vanaken aangeeft te willen vertrekken.
Waarom zouden ze die in godsnaam verkopen.. voor het geld moeten ze het niet doen en vindt maar eens een evenwaardige vervanger voor dat bedrag..

Hmm, toch een twijfelgeval.

In zijn huidige vorm zou ik zeggen: direct laten gaan. En op zijn positie kan hij nog wat, maximaal 3 of 4 jaar op echt topniveau mee, het zal imo dus alleen maar minder worden.

Langs de andere kant, in vorm is hij nog steeds gewoon de draaischijf van de ploeg en ga je wellicht geen vervanger vinden die dezelfde impact heeft op het spel en de ploeg.

Ik zou het een beetje laten afhangen van zijn eigen wil. Als hij echt wil, gewoon laten gaan. Twijfelt hij zelf, dan zou ik hem houden.

Ergens toch vreemd dat Brugge een hele poos is geroemd om het feit dat ze (1) een sterke as hebben (Mignolet, Mechelen*, Vormer, Rits, Vanaken) (2) en die as kunnen behouden.
Intussen is Rits langdurig out, Vormer is passé, Mechelen is niet wat ze er van maken en dan zouden ze ook Vanaken van de hand doen? :thinking:

Als concurrentie zie ik het graag gebeuren, maar ik begrijp de transferpolitiek deze zomer precies niet zo goed. Enkel Nielsen is erbij gekomen op het middenveld terwijl je er (als HVA pleiten is) drie "kwijt" bent tov 12 maanden geleden (HVA, Rits en Vormer)?

Precies alsof ze te veel zijn bezig geweest met CDK te verpatsen aan een hoog bedrag. Overgangsseizoen?

*Mening in de media, niet courant hier.

Ergens toch vreemd dat Brugge een hele poos is geroemd om het feit dat ze (1) een sterke as hebben (Mignolet, Mechelen*, Vormer, Rits, Vanaken) (2) en die as kunnen behouden.
Intussen is Rits langdurig out, Vormer is passé, Mechelen is niet wat ze er van maken en dan zouden ze ook Vanaken van de hand doen? :thinking:

Als concurrentie zie ik het graag gebeuren, maar ik begrijp de transferpolitiek deze zomer precies niet zo goed. Enkel Nielsen is erbij gekomen op het middenveld terwijl je er (als HVA pleiten is) drie "kwijt" bent tov 12 maanden geleden (HVA, Rits en Vormer)?

Precies alsof ze te veel zijn bezig geweest met CDK te verpatsen aan een hoog bedrag. Overgangsseizoen?

*Mening in de media, niet courant hier.
allemaal nogal voorbarig, we zullen wel zien op 6 september als transferperiode afsluit.

en als Hans graag zelf weg wil dan moet je die gewoon laten gaan Club zijnde.

Vanaken lijkt me redelijk onvervangbaar (zeker qua statistieken en hoe hij de ploeg beter laat spelen mits in vorm), hoeveel geld ze ook binnenkrijgen. De JPL is gewoon niet interessant genoeg om een vervanger van zijn kaliber binnen te halen.

Als hij zelf wilt en bij een mooi bedrag voor Club (meer dan 15 miljoen), ok dan maar. Het is inderdaad nu of nooit voor hem. Het overgangseizoen is dan wel quasi zeker, lijkt me (zeker als Lang ook nog vertrekt).

Ik gun het hem maar ik denk dat hij beseft wat zijn limieten zijn veel te traag voor Pl. En heeft altijd al laten uitschijnen liever hier voor de prijzen te spelen tov mogelijks op de bank moeten zitten. En in de vorm dat hij nu zit blijft die beter hier. En denk dat hij over zijn top heen is.

Odoi, Balanta en Mbamba niet vergeten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan