Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hun Christmas shirts zijn toch geslaagd vind ik.Maar zo lelijke truitjes. De voorzitter is ofwel beenhouwer of wel betonboer
Ik vind het wel jammer. Had eindelijk zijn draai gevonden en dan eigenlijk naar een degradatiekandidaat in Italië gaan. Natuurlijk wel mooie duels met Milan, Inter, Roma, Lazio, Juventes, Napoli,... Mooi weer en waarschijnlijk een goed loon.Racing Genk heeft de transfer van Cyriel Dessers naar Cremonese aangekondigd.
Makkelijk scoren bij degradatiekandidaten in ItaliëIk vind het wel jammer. Had eindelijk zijn draai gevonden en dan eigenlijk naar een degradatiekandidaat in Italië gaan. Natuurlijk wel mooie duels met Milan, Inter, Roma, Lazio, Juventes, Napoli,... Mooi weer en waarschijnlijk een goed loon.
Langs de ene kant heeft Genk wel aan hem verdiend.

Ze kunnen dat natuurlijk makkelijk, geld teveel bij Anderlecht, dus hard onderhandelen vanuit de zetel.
Bod geweigerd .. top !
Ik blijf sceptisch. Heymans is na zes maanden teruggekeerd naar België op huurbasis bij Chalala, intussen definitief overgenomen, maar is de eerste matchen wel telkens op de bank gestart. Niet dat ik het die gasten niet gun, maar je moet het wel kunnen en ik hoop voor Dessers.Makkelijk scoren bij degradatiekandidaten in Italië![]()
Het is niet meer zo precair als de voorbije jaren toen we moesten verkopen.Ze kunnen dat natuurlijk makkelijk, geld teveel bij Anderlecht, dus hard onderhandelen vanuit de zetel.
En ge onderhandeld ni met FC Twente he , Man City , LEGGEN GVD !!!Ze kunnen dat natuurlijk makkelijk, geld teveel bij Anderlecht, dus hard onderhandelen vanuit de zetel.
Ik vind het wel jammer. Had eindelijk zijn draai gevonden en dan eigenlijk naar een degradatiekandidaat in Italië gaan. Natuurlijk wel mooie duels met Milan, Inter, Roma, Lazio, Juventes, Napoli,... Mooi weer en waarschijnlijk een goed loon.
Ik had een artikel gelezen waarin gezegd werd dat Monza 33m euro aan tv rechten krijgt. Dus zal zoiets zijn ook.Iemand een idee van de TV-gelden ginds?
Cremonese is een club die al 30 jaar niet meer in de Serie A speelt, en van die 30 jaar ook 25 jaar in Serie C zat. Enkel de laatste 5 jaar in Serie B en nu dus eerste keer Serie A. Maar nog voor het seizoen begint, al bijna 30 miljoen euro uitgegeven.
En 't is niet dat die voor veel volk spelen. Afgelopen seizoen, hun boerenjaar, voor ocharme 3.500 man gemiddeld.
Eerste thuismatch van Roma is tegen Cremonese. Full house lees ik net. Daar toe je het voor al speler.Ik vind het wel jammer. Had eindelijk zijn draai gevonden en dan eigenlijk naar een degradatiekandidaat in Italië gaan. Natuurlijk wel mooie duels met Milan, Inter, Roma, Lazio, Juventes, Napoli,... Mooi weer en waarschijnlijk een goed loon.
En volgens Fabrizio is er nu toch een deel voor nog geen 15M.
Bod geweigerd .. top !
door verkoop 15% , we zullen maar afwachten lolEn volgens Fabrizio is er nu toch een deel voor nog geen 15M.
Dat was ik ook aan het denken ja. Zo'n percentage is leuk in geval van een subtopper of zo, maar bij een absolute topclub zie ik daar het nut niet van in. Dan kan je beter wat miljoentjes meer vragen.Dat doorverkooppercentage is toch nutteloos bij deze transfer. Breekt hij er door, dan blijft hij bij City. Breekt hij niet door, dan maken ze er weinig winst op. Bij zo’n transfers moet je gaan voor zekere sommen imo. Bij een Bornauw of Doku was dat anders.