Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Racing Genk heeft de transfer van Cyriel Dessers naar Cremonese aangekondigd.
Ik vind het wel jammer. Had eindelijk zijn draai gevonden en dan eigenlijk naar een degradatiekandidaat in Italië gaan. Natuurlijk wel mooie duels met Milan, Inter, Roma, Lazio, Juventes, Napoli,... Mooi weer en waarschijnlijk een goed loon.

Langs de ene kant heeft Genk wel aan hem verdiend.

Ik zou het in zijn plaats ook doen. In en rond Genk kan ge ook knappe Italiaanse miekes vinden, maar ginder kunt ge dat met lekker weer elke dag bijna. :unsure:

Plus het is ook echt wel een prachtige competitie.

Ik vind het wel jammer. Had eindelijk zijn draai gevonden en dan eigenlijk naar een degradatiekandidaat in Italië gaan. Natuurlijk wel mooie duels met Milan, Inter, Roma, Lazio, Juventes, Napoli,... Mooi weer en waarschijnlijk een goed loon.

Makkelijk scoren bij degradatiekandidaten in Italië :unsure:

Makkelijk scoren bij degradatiekandidaten in Italië :unsure:
Ik blijf sceptisch. Heymans is na zes maanden teruggekeerd naar België op huurbasis bij Chalala, intussen definitief overgenomen, maar is de eerste matchen wel telkens op de bank gestart. Niet dat ik het die gasten niet gun, maar je moet het wel kunnen en ik hoop voor Dessers.

Iemand een idee van de TV-gelden ginds?
Cremonese is een club die al 30 jaar niet meer in de Serie A speelt, en van die 30 jaar ook 25 jaar in Serie C zat. Enkel de laatste 5 jaar in Serie B en nu dus eerste keer Serie A. Maar nog voor het seizoen begint, al bijna 30 miljoen euro uitgegeven.

En 't is niet dat die voor veel volk spelen. Afgelopen seizoen, hun boerenjaar, voor ocharme 3.500 man gemiddeld.

Iemand een idee van de TV-gelden ginds?
Cremonese is een club die al 30 jaar niet meer in de Serie A speelt, en van die 30 jaar ook 25 jaar in Serie C zat. Enkel de laatste 5 jaar in Serie B en nu dus eerste keer Serie A. Maar nog voor het seizoen begint, al bijna 30 miljoen euro uitgegeven.

En 't is niet dat die voor veel volk spelen. Afgelopen seizoen, hun boerenjaar, voor ocharme 3.500 man gemiddeld.
Ik had een artikel gelezen waarin gezegd werd dat Monza 33m euro aan tv rechten krijgt. Dus zal zoiets zijn ook.

Ik mag toch hopen dat die transfer van Sander Berge niet doorgaat.

20m a 25m? Dat is gewoon gestoord. Ik heb er op zich geen problemen mee dat ze hun 6 positie willen versteken, maar dat lijkt me op dit moment zeker niet de grootste prioriteit. En al zeker niet voor zo'n bedrag. Balanta/Odoi moet trouwens toch wel volstaan als stand-in tot dat Rits terug is lijkt me.

Geef dan liever 2x 10m uit aan twee deftige centrale verdedigers.

Eerste thuismatch van Roma is tegen Cremonese. Full house lees ik net. Daar toe je het voor al speler.
En ja ik vind het ook jammer maar als hij echt weg wou dan kan je hem maar beter laten gaan vind ik.

Dat doorverkooppercentage is toch nutteloos bij deze transfer. Breekt hij er door, dan blijft hij bij City. Breekt hij niet door, dan maken ze er weinig winst op. Bij zo’n transfers moet je gaan voor zekere sommen imo. Bij een Bornauw of Doku was dat anders.

Dat doorverkooppercentage is toch nutteloos bij deze transfer. Breekt hij er door, dan blijft hij bij City. Breekt hij niet door, dan maken ze er weinig winst op. Bij zo’n transfers moet je gaan voor zekere sommen imo. Bij een Bornauw of Doku was dat anders.
Dat was ik ook aan het denken ja. Zo'n percentage is leuk in geval van een subtopper of zo, maar bij een absolute topclub zie ik daar het nut niet van in. Dan kan je beter wat miljoentjes meer vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan