Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Als dat voor een paar miljoen is misschien. Maar meer dan 3-4 zou ik daar toch niet naartoe willen zien gaan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Contract loopt wel af eind dit seizoen.Raskin is echt wel meer waard dan 4M![]()
Allez, 5 miljoen dan. (zijn waarde op transfermarket).Raskin is echt wel meer waard dan 4M![]()

Club had gewoon sneller moeten zijn en Vinicius Souza moeten halen.
Zeker over Denayer zou ik niet twijfelen, Brugge zijnde. Afhankelijk van het loon natuurlijkIk zou zeggen, Club, sla uw slag.
![]()
SOS defensie: na Denayer en Vertonghen zoekt ook Boyata naar speelminuten, hoe legt bondscoach straks de puzzel?
Defensieve kopzorgen voor bondscoach Roberto Martínez. Geen club voor Denayer en nu ook Boyata plots persona non grata is geworden bij zijn club Hertha BSC, krimpt zijn <i>equipe </i>verdedigers maar verder. De ogen zijn nu gericht op Dendoncker, Theate en Witsel.www.hln.be
1 of 2 van deze 3 zou toch echt een meerwaarde zijn, bij de RD's vinden we een Boyata en Denayer mss net tekort komen, maar voor Club lijken die mij toch voldoende én hebben de internationale ervaring die van pas kan komen in de CL.
Zeker over Denayer zou ik niet twijfelen, Brugge zijnde. Afhankelijk van het loon natuurlijk
Boyata ben ik toch absoluut geen fan van, maar Denayer mag direct komen
Ik merk dat velen dat altijd als argument aanhalen, al jarenlang. “Hier kunt ge CL spelen”. Maar bon, dat zijn mogelijk 6 pandoeringen, tegen clubs die dat als een soort oefenmatch beschouwen, terwijl ge dat dan moet afwegen tegenover bv. elke week in een topcompetitie spelen in de leukste competities en gegarandeerd matchen tegen Barcelona, Bayern of City te krijgen (waar ge in de CL geen zekerheid op hebt).Als Denayer zijnde zou ik trouwens ook niet twijfelen. Geen idee hoeveel die nu vangt, maar bij Club zou hij zeker zijn van een basisplaats en heel wat matchen op niveau kunnen spelen in de CL, met het oog op het WK toch een slimme keuze imo.
Boyata lijkt mij toch goed genoeg en in elk geval beter dan wat er nu loopt en er vertrokken is. Hoewel Nsoki intrinsiek wel beter is maar wellicht meer blundert.
Soit, 3 miljoen voor Boyata en Denayer gratis, dan kan je die mannen toch wel een redelijk loon of tekenpremie gaan betalen me dunkt.
Dennis heeft zijn transfer puur te danken aan 1 CL match, onderschat impact van visibiliteit in een CL match toch maar nietIk merk dat velen dat altijd als argument aanhalen, al jarenlang. “Hier kunt ge CL spelen”. Maar bon, dat zijn mogelijk 6 pandoeringen, tegen clubs die dat als een soort oefenmatch beschouwen, terwijl ge dat dan moet afwegen tegenover bv. elke week in een topcompetitie spelen in de leukste competities en gegarandeerd matchen tegen Barcelona, Bayern of City te krijgen (waar ge in de CL geen zekerheid op hebt).
Bij ons, toen Anderlecht nog vaak CL speelde, werd dat ook aangehaald. Ik was het daar nooit mee eens. Ik zou als speler altijd topcompetitie verkiezen boven een club in een klein land die regelmatig wel eens een figurantenrol in de CL speelt, maar daar mag iedereen anders over denken.
En spelen in een topcompetitie moet uw cap ook wel veiligstellen denk ik. Het belangrijkste blijft: spelen. Ik denk echter dat ge als speler groter risico loopt op een individuele niveau-verlaging door elke week op de Freethiel of Stayen te moeten opdraven dan elke week te spelen op pakweg Old Trafford of Goodison Park.
Om maar te zeggen dus, ik denk dat een Denayer best wel een betere keuze kan maken dan in België te komen spelen, zo hoog schat ik die wel in (idem trouwens voor een Januzaj). Boyata minder.
Maar het verbaast mij ook hoe lang die nu al clubloos is.
Uiteraard kan je je daar tonen, dat ontken ik ook niet.Dennis heeft zijn transfer puur te danken aan 1 CL match, onderschat impact van visibiliteit in een CL match toch maar niet
En zeker verdedigers gaan zich kunnen tonen bij Club in CL ;-)
Boyata was de afgelopen jaren een van de sterkhouders bij Hertha hoor, die zou bij elke ploeg in de JPL in de basis komen. Mijn Hertha vriend is de depressie nabij nu hij op vertrekken staat.Boyata is toch echt niet goed genoeg voor Club? Denayer en Vertonghen mogen wel komen van mij.
Uiteraard kan je je daar tonen, dat ontken ik ook niet.
Maar als ik zelf zou moeten kiezen als speler tussen spelen in België + 6 CL-matchen, of spelen in de Premier League, dan vind ik dat laatste toch wel veel aantrekkelijker. Die beleving daar... En je krijgt er genoeg matchen op CL-niveau bij per seizoen.
Ik denk dat een Denayer, die het al gemaakt heeft aan de Franse (net-niet-)top, ook gerust een basisplaats kan claimen in de subtop van Italië, Duitsland, Spanje of de middenmoot in Engeland.