Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was ik ook aan het denken ja. Zo'n percentage is leuk in geval van een subtopper of zo, maar bij een absolute topclub zie ik daar het nut niet van in. Dan kan je beter wat miljoentjes meer vragen.
Spelers als Angelino en Zinchenko zijn ook nog verkocht, dus dat lijkt mij niet nutteloos. In de 2de schuif belanden bij City betekent niet dat er geen grote sommen meer voor betaald worden.Dat doorverkooppercentage is toch nutteloos bij deze transfer. Breekt hij er door, dan blijft hij bij City. Breekt hij niet door, dan maken ze er weinig winst op. Bij zo’n transfers moet je gaan voor zekere sommen imo. Bij een Bornauw of Doku was dat anders.
Inderdaad, nu alleen hopen dat dat het verschil niet gaat maken tussen Europese poules halen of niet want op 1 2 3 een even goede vervanger halen gaat zo simpel niet zijnAls dit klopt heeft Anderlecht toch niet zo slecht onderhandeld. Speler heeft maar 1 jaar bij Anderlecht geweest en amper 2 miljoen gekost.
Als alle bonussen en variabelen geactiveerd worden, zou de totale transfersom uiteindelijk oplopen tot maar liefst 20 miljoen euro. En daarnaast heeft Anderlecht nog eens recht op 15 procent bij een doorverkoop - dat percentage slaat overigens op de volledige transfersom, niet alleen op een eventuele meerwaarde. Dit is volgens Times
Inderdaad, nu alleen hopen dat dat het verschil niet gaat maken tussen Europese poules halen of niet want op 1 2 3 een even goede vervanger halen gaat zo simpel niet zijn
Geen nood , volgens de Vlaamse pers hebben wij al 10 vervangers op het oog lolInderdaad, nu alleen hopen dat dat het verschil niet gaat maken tussen Europese poules halen of niet want op 1 2 3 een even goede vervanger halen gaat zo simpel niet zijn
die van Standard ?Nu lees ik dat Brugge Raskin wil hebben.
Goed nieuws, die zou ik heel graag zien komenBrugge zou zijn pijlen nu op Raskin richten in plaats van Bergé. Lijkt me wel een goeie transfer voor Club. Wel een ander type en lijkt me ook eerder een 8 dan een 6.
Bal marginalRaskin en Lang? Kan vonken geven!

Voor 1b heEn Anderlecht wil David Hubert.