Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Logische beslissing, 2 dure spelers die al bij al niet veel gingen spelen.

Hmm, weet niet of ik er fan van ben.
Altijd een risico om spelers terug te halen die het niet maken in het buitenland. Was bij Gent wel echt goed met momenten.

Domme en onnodige transfer. Uw spits scoort afgelopen vrijdag er twee en loopt bijna 1 op 1, waarom dan nog ene halen? Yaremchuk gaat ook niet komen om op de bank te zitten hè. Versterk liever eerst uw posities waar het echt nodig is. Als je dan nog per se een spits wilt, zoek dan achter een goedkopere back-up of huur iets.

Ik lees hier ook nog eens dat Benfica 20 miljoen vraagt?! :wtf:

Domme en onnodige transfer. Uw spits scoort afgelopen vrijdag er twee en loopt bijna 1 op 1, waarom dan nog ene halen? Yaremchuk gaat ook niet komen om op de bank te zitten hè. Versterk liever eerst uw posities waar het echt nodig is. Als je dan nog per se een spits wilt, zoek dan achter een goedkopere back-up of huur iets.

Ik lees hier ook nog eens dat Benfica 20 miljoen vraagt?! :wtf:
Crazy, geef dat maar uit aan goeie verdediger dan

Ugh please no. Veel te duur, gaat op de bank zitten en bij KAA Gent heeft die voor elke goal wel drie opgelegde kansen gemist. Centrale verdediger en doublure/vervanger voor Mata aub

Yaremchuck gaat toch gewoon samen met Jutgla spelen en is wel degelijk beter dan Sowah. Lijkt me wel te kunnen klikken tussen die 2. Sowah eerste invaller (in plaats van Larin). Kan goed uitpakken.

Onyedika lijkt overigens top op de beelden. Soort van Nakamba met betere voeten. Doet me wat denken aan Pogba qua spel.

9 miljoen en wellicht rond de 15 ofzo voor Yaremchuck. Zijn gewoon toptransfers voor de JPL hoor.

Content met een nieuwe VM!

Een exrtra spits is inderdaad ook nodig, maar ik zou de tandem Sowah-Jutgla toch vertrouwen geven. Liever een jonger talent dan een dure speler als Yaremchuk.

Logische beslissing, 2 dure spelers die al bij al niet veel gingen spelen.
Toch nog een voordeel aan die Europese uitschakeling.

Fischer ga ik wel missen, topkerel.

Yaremchuck gaat toch gewoon samen met Jutgla spelen en is wel degelijk beter dan Sowah. Lijkt me wel te kunnen klikken tussen die 2. Sowah eerste invaller (in plaats van Larin). Kan goed uitpakken.
Ik zou zoals gezegd de tandem Jutgla - Sowah toch gewoon het vertrouwen geven. Daarnaast heb je ook nog Lang en Buchanan die momenteel niet meedoen. Lang kan ook gewoon samen met Jutgla vooraan spelen, terwijl je dan Buchanan op links kan zetten. Ik neem aan dat je die twee toch niet constant op de bank gaat zetten.

Ik heb niks tegen een extra diepe spits, maar om nu 15 miljoen of meer te gaan betalen voor Yaremchuk ... Beetje overkill.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan