Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind Sowah te onmondig voor doel om als vaste spits te fungeren. Wisselmogelijkheden zijn sowieso nodig en die waren er niet (Larin viel tegen voorlopig).

Sowah was 9 miljoen.

Over Mechelen: Zo waren er ook "kenners" die smalend deden over de transfer van Saelemakers naar Milan...

Ik wil het uiteindelijk altijd nog wel eens zien.
Mechele zou ik toch altijd een meerwaarde vinden in mijn kern als Club zijnde. Toch een speler die er altijd voor gaat en die degelijk is.

Je bent er toch kampioen mee geworden he? Waarom iedereen die nu begint af te schilderen als de grootste prutser.. Club supporters op kop.. Beetje meer respect voor wat hij gepresteerd heeft met het weinige talent die hij heeft/had in vergelijking met anderen die gepasseerd zijn.

Mechele zou ik toch altijd een meerwaarde vinden in mijn kern als Club zijnde. Toch een speler die er altijd voor gaat en die degelijk is.

Je bent er toch kampioen mee geworden he? Waarom iedereen die nu begint af te schilderen als de grootste prutser.. Club supporters op kop.. Beetje meer respect voor wat hij gepresteerd heeft met het weinige talent die hij heeft/had in vergelijking met anderen die gepasseerd zijn.
Voila, de Deschacht van Club dus. :tongue:

Ik vind ook wel dat die te hard wordt aangepakt. Ja, hij maakt wel eens een fout en is uiteraard niet de topper die ons in de CL zekerheid biedt, maar hij is gewoon meer dan degelijk, Belg en een jeugdproduct. En het is een nuchtere, sympathieke gast zonder streken.

Maar hij is wel wat het zwarte schaap geworden voor veel Club supporters.

Voila, de Deschacht van Club dus. :tongue:

Ik vind ook wel dat die te hard wordt aangepakt. Ja, hij maakt wel eens een fout en is uiteraard niet de topper die ons in de CL zekerheid biedt, maar hij is gewoon meer dan degelijk, Belg en een jeugdproduct. En het is een nuchtere, sympathieke gast zonder streken.

Maar hij is wel wat het zwarte schaap geworden voor veel Club supporters.
Respect is zeker op zijn plaats (want heeft inderdaad zijn verdiensten GEHAD) maar
1) met al die miljoenen op de bankrekening kan een versterking er wel vanaf
2) onze defensie is het zwakste onderdeel van deze ploeg momenteel
3) in deze defensie is Mechele het zwakste element, is regelmatig te traag, zeker geen CL niveau, en wordt niet beter met de leeftijd, in tegendeel, nog trager

4) uitvoetballen is dikwijls een drama bij Mechele, niet voor niks dat tegenstanders hem aan de bal laten.
5) zet een goede uitvoetballende verdediger in de plaats van Mechele en Vanakan kan stoppen met facteur te spelen en telkens de ballen voor de 16 komen ophalen.

Ook mee akkoord. Goeie speler voor jpl en uitstekende mentaliteit, maar als Club stappen will zetten in Europees voetbal moet ook daar in geïnvesteerd worden. Als er druk bij komt kijken, maakt die vaak z'n foutjes. Wel respect voor z'n vechtlust om altijd in de ploeg te belanden. Had een paar jaar geleden al voorbij kunnen zijn bij Club.

Frustreert mij gewoon om hem élke keer dezelfde fouten te zien maken. Vaak zie je het ook gewoon gebeuren.
Dat ploegen telkens hem rustig aan de bal laten als we gaan opbouwen irriteert mij ook mateloos. Is voetballend gewoon te weinig.

Mag van mij op de bank zitten voor blessures op te vangen maar als titularis wil ik die echt niet meer zien.

Ook mee akkoord. Goeie speler voor jpl en uitstekende mentaliteit, maar als Club stappen will zetten in Europees voetbal moet ook daar in geïnvesteerd worden. Als er druk bij komt kijken, maakt die vaak z'n foutjes. Wel respect voor z'n vechtlust om altijd in de ploeg te belanden. Had een paar jaar geleden al voorbij kunnen zijn bij Club.
Voila, daarom dat ik zei: ideaal om die te hebben op de bank.

Ik denk idd toch dat die als back-up gewoon degelijk en een goede oplossing is voor Club. Alleen zal hij wel, op zijn leeftijd, elke week willen spelen vermoedelijk.

Maar voor mij mogen ze hem zeker behouden indien hij met die rol kan leven.

Bwoa, 26 jaar (daar verschoot ik wel van) en vind die wel niet slecht. Mss wat veel geld, maar kan wel handig zijn in de CL als aanspeelpunt bijvoorbeeld, want van Larin gaat het niet komen hé.

Inderdaad, en ook niet het type dat ze nodig hebben. Je zou denken dat ze eerder voor een targetman zouden kiezen maar nu is dit meer een type dat we al hebben rond lopen met Jutgla

Bwoa, 26 jaar (daar verschoot ik wel van) en vind die wel niet slecht. Mss wat veel geld, maar kan wel handig zijn in de CL als aanspeelpunt bijvoorbeeld, want van Larin gaat het niet komen hé.
Pff ik heb bijna elke match van Gent gezien toen en was echt zo frustrerend soms om hem bezig te zien. Misschien dat hij wat stappen gezet heeft bij Benfica maar bij Gent had hij echt gemakkelijk dubbel zoveel doelpunten kunnen maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan