Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zal snel een grote doos met strik knutselen, wie legt bij?Bologna wil Mechele van ons afpakken.
Pas op, voor je het weet vertalen ze dit forum en komen ze op de waarheid uit.ik zal snel een grote doos met strik knutselen, wie legt bij?
Mechele zou ik toch altijd een meerwaarde vinden in mijn kern als Club zijnde. Toch een speler die er altijd voor gaat en die degelijk is.Over Mechelen: Zo waren er ook "kenners" die smalend deden over de transfer van Saelemakers naar Milan...
Ik wil het uiteindelijk altijd nog wel eens zien.
Voila, de Deschacht van Club dus.Mechele zou ik toch altijd een meerwaarde vinden in mijn kern als Club zijnde. Toch een speler die er altijd voor gaat en die degelijk is.
Je bent er toch kampioen mee geworden he? Waarom iedereen die nu begint af te schilderen als de grootste prutser.. Club supporters op kop.. Beetje meer respect voor wat hij gepresteerd heeft met het weinige talent die hij heeft/had in vergelijking met anderen die gepasseerd zijn.

Respect is zeker op zijn plaats (want heeft inderdaad zijn verdiensten GEHAD) maarVoila, de Deschacht van Club dus.
Ik vind ook wel dat die te hard wordt aangepakt. Ja, hij maakt wel eens een fout en is uiteraard niet de topper die ons in de CL zekerheid biedt, maar hij is gewoon meer dan degelijk, Belg en een jeugdproduct. En het is een nuchtere, sympathieke gast zonder streken.
Maar hij is wel wat het zwarte schaap geworden voor veel Club supporters.
Voila, daarom dat ik zei: ideaal om die te hebben op de bank.Ook mee akkoord. Goeie speler voor jpl en uitstekende mentaliteit, maar als Club stappen will zetten in Europees voetbal moet ook daar in geïnvesteerd worden. Als er druk bij komt kijken, maakt die vaak z'n foutjes. Wel respect voor z'n vechtlust om altijd in de ploeg te belanden. Had een paar jaar geleden al voorbij kunnen zijn bij Club.
Pff ik heb bijna elke match van Gent gezien toen en was echt zo frustrerend soms om hem bezig te zien. Misschien dat hij wat stappen gezet heeft bij Benfica maar bij Gent had hij echt gemakkelijk dubbel zoveel doelpunten kunnen maken.Bwoa, 26 jaar (daar verschoot ik wel van) en vind die wel niet slecht. Mss wat veel geld, maar kan wel handig zijn in de CL als aanspeelpunt bijvoorbeeld, want van Larin gaat het niet komen hé.