Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Club zou een bod hebben uitgebracht op Mathieu Maertens. Da's anticiperen op vertrek Vanaken zeker?
Klopt blijkbaar niet volgens Taecke van HLN

Raphael Onyedika zou normaal gezien de volgende transfer zijn voor Club, VM van FC Midtjylland.

Raskin komt niet (wil liever naar Rangers) en Hojlund zou ook niets zijn, gaat voor 17 miljoen naar Atalanta

Raphael Onyedika zou normaal gezien de volgende transfer zijn voor Club, VM van FC Midtjylland.

Raskin komt niet (wil liever naar Rangers) en Hojlund zou ook niets zijn, gaat voor 17 miljoen naar Atalanta
Zo van die transfers van Midtjyland ... die vorige van Anderlecht was serieus overpriced, hopelijk is deze beter?

Marc Brys had het gisteren in z'n pc over een 2e bod van Club :oink:

vreemd allemaal, buiten kernopvulling zou ik niet weten wat Club met hem zou doen. Hopelijk niets van waar

Beste nieuws is wel dat Vanaken zal blijven, West Ham staat dicht bij Paqueta
Als ie zich nog kan concentreren op Club. Want eens je denkt dat je bij een andere ploeg had kunnen spelen, ben je volgens mij niet meer 100% bezig en blijf je hopen op een transfer. Al is het in de winter.
En om nu bij Club te blijven om tegen Porto, Leverkusen en Ateltico te shotten, ik weet niet hoor :unsure:

Verdoeme eh, da ze es gwn doorduwen voor dien Hojlund. Als ze van int begin 15 hadden geboden had hij al getekend. Door dat taffelen is Atalanta er misschien mee weg.
Wanneer gaat Club eens leren dat ze van in het begin echt moeten doorduwen voor hun toptargets ipv aanmodderen en hopen dat hun laag bod aanvaard wordt.

Verdoeme eh, da ze es gwn doorduwen voor dien Hojlund. Als ze van int begin 15 hadden geboden had hij al getekend. Door dat taffelen is Atalanta er misschien mee weg.
Wanneer gaat Club eens leren dat ze van in het begin echt moeten doorduwen voor hun toptargets ipv aanmodderen en hopen dat hun laag bod aanvaard wordt.
Dat ging niets uitmaken, de ploeg zelf wou wachten tot na kwalificaties en dan zou de interesse van Atalanta er ook gewoon zijn en de prijs even hoog. 17 miljoen vind ik ook veel te veel

Als ie zich nog kan concentreren op Club. Want eens je denkt dat je bij een andere ploeg had kunnen spelen, ben je volgens mij niet meer 100% bezig en blijf je hopen op een transfer. Al is het in de winter.
En om nu bij Club te blijven om tegen Porto, Leverkusen en Ateltico te shotten, ik weet niet hoor :unsure:
Maar jongens, niet verkeerd bedoeld, maar is dat grootheidswaanzin?
Dat zijn toch nog altijd drie grotere ploegen dan Brugge. Atletico ook gewoon een topteam dat nog de titel en Europa League heeft gepakt niet zo lang geleden.

Denk dat het niets te maken heet met Brugge die grootheidswaanzin heeft. Maar dat Vanaken mogelijks meer zin had om tegen de grote PL ploegen te sjotten

Maar jongens, niet verkeerd bedoeld, maar is dat grootheidswaanzin?
Dat zijn toch nog altijd drie grotere ploegen dan Brugge. Atletico ook gewoon een topteam dat nog de titel en Europa League heeft gepakt niet zo lang geleden.
Die budgetten gekeken van die 3 ploegen lol , zijn inderdaad heel grote ploegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan