Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je voor mazzu kiest kies je voor resultaten / blok zetten en vandaar uit bouwen
Op zich beter dan wegstinken met elke match eens 5 goede combinaties maar 2-4 goals in uw nek gedraaid.

Los daarvan, ik had als Mazzu zijnde gewoon bij Union bijgetekend, de kern wat bij elkaar proberen te houden, wat snoepen van de scouting van Brighton en gewoon eens afwachten of ik zelf naar de Premier League mag gaan als de manager van Brighton zou mogen beschikken.

Als die nu faalt bij Anderlecht, wat best mogelijk is gezien het een slangennest lijkt, mag ge gelijk elke andere Anderlecht trainer bidden dat ge naar China/Midden Oosten moogt vertrekken want anders kan ge plaats nemen in de carrousel van trainers voor snertclubs zonder toekomst zonder ooit nog top 3 te kunnen ambiëren.
 
Op zich beter dan wegstinken met elke match eens 5 goede combinaties maar 2-4 goals in uw nek gedraaid.

Los daarvan, ik had als Mazzu zijnde gewoon bij Union bijgetekend, de kern wat bij elkaar proberen te houden, wat snoepen van de scouting van Brighton en gewoon eens afwachten of ik zelf naar de Premier League mag gaan als de manager van Brighton zou mogen beschikken.

Als die nu faalt bij Anderlecht, wat best mogelijk is gezien het een slangennest lijkt, mag ge gelijk elke andere Anderlecht trainer bidden dat ge naar China/Midden Oosten moogt vertrekken want anders kan ge plaats nemen in de carrousel van trainers voor snertclubs zonder toekomst zonder ooit nog top 3 te kunnen ambiëren.
Ik geef hem nochtans gelijk. De kern bijeen houden gaat quasi onmogelijk zijn en stel dat je volgend jaar tegen degradatie vecht, gaat het ook einde verhaal zijn voor hem. Sportief is Anderlecht alles behalve een veilige keuze, maar het blijft één van de grootste ploegen van België.
 
Ik geef hem nochtans gelijk. De kern bijeen houden gaat quasi onmogelijk zijn en stel dat je volgend jaar tegen degradatie vecht, gaat het ook einde verhaal zijn voor hem. Sportief is Anderlecht alles behalve een veilige keuze, maar het blijft één van de grootste ploegen van België.

Idd, Union kon dit seizoen toch echt ook wel teren aan een groep die samenbleef, na een paar jaar samen te spelen. Undav is al weg, en er zullen nog wel wat essentiele spelers verleid worden voor een nieuw avontuur. Zo een Nielsen, moet op zijn 28ste bijvoorbeeld wel een volgende stap zetten na zo een seizoen.

Er zullen uiteraard wel nog deftige spelers in de plaats komen. Maar een seizoen als het deze zie ik ze niet meteen weer meemaken. En dan neem je toch ook een groot risico door te blijven. Dan snap ik wel dat je hapt als Anderlecht, dat nog steeds een topclub is in België, langskomt met een mooi voorstel. Het seizoen te lang blijven kan ook een heel zure zijn.
 
Het proces met verzorgd dominant voetbal van enkele jaren terug is snel over boord gegooid zeg.
Ik heb het mij denk ik een jaar geleden nog afgevraagd op dit forum. Als de resultaten niet volgden, of het bestuur dan nog steeds zou volhouden aan het proces. Niet dus.
Kunt ge naar komend seizoen weer beginnen bouwen aan iets compleet nieuw, want Mazzu is toch gewoon de anti-Kompany?!
 
15m voor een 16-jarig talent uit de JPL moet je natuurlijk gewoon zonder nadenken accepteren. En al zeker als je financieel niet uw beste tijden kent.
 
15m voor een 16-jarig talent uit de JPL moet je natuurlijk gewoon zonder nadenken accepteren. En al zeker als je financieel niet uw beste tijden kent.
Misschien moet je je ook afvragen waarom voor zo iemand 15 miljoen geboden wordt, en dan wijselijk concluderen dat de kans bijzonder groot is dat je er over enkele jaren een veelvoud van kan krijgen.

Die nu verkopen is tegen al uw jeugd zeggen: ge zijt hier enkel om ons wat op te brengen, voor de rest kan jullie ontwikkeling ons gestolen worden. Vertrek maar direct op uw 15de naar zo’n clubs dus.

Onze CEO zei een tijd terug toen die aandelen-deal beklonken was trouwens nog dat dit betekende dat talenten niet meer te vroeg verkocht moesten worden. Als ze dit nu doen is dat een fuck you naar Neerpede.
 
Misschien moet je je ook afvragen waarom voor zo iemand 15 miljoen geboden wordt, en dan wijselijk concluderen dat de kans bijzonder groot is dat je er over enkele jaren een veelvoud van kan krijgen.

Die nu verkopen is tegen al uw jeugd zeggen: ge zijt hier enkel om ons wat op te brengen, voor de rest kan jullie ontwikkeling ons gestolen worden. Vertrek maar direct op uw 15de naar zo’n clubs dus.

Volgens Hans heeft de speler in kwestie een overeenkomst getekend bij een makelaarsbureau dat graag de zakken vult. Dan is het niet Anderlecht dat die boodschap uitdraagt, maar de speler zelf.
 
Volgens Hans heeft de speler in kwestie een overeenkomst getekend bij een makelaarsbureau dat graag de zakken vult. Dan is het niet Anderlecht dat die boodschap uitdraagt, maar de speler zelf.
Dat weet ik en komt van die bron die ik ook al aanhaalde dus zal zeker kloppen maar de jongen heeft wel nog een contract voor 3 jaar. Maar het kan idd dat de club hier helemaal niet in mee wilt gaan, dus ik praat in de voorwaardelijke zin.
Maar als deze nu ineens wilt vertrekken zou het niet ondenkbaar zijn dat de koerswijziging van vorige week daar wat mee te maken heeft. Iets met oogsten en zaaien.
 
Als Anderlecht is dit toch een no-brainer voor 15 miljoen. Oké, heel misschien ga je in de toekomst meer kunnen vangen, maar moet je die gok nemen in de situatie waar Anderlecht zich in bevindt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan