Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Speculaties , heerlijk toch , komt hij ? Komt hij niet ? 5miljoen ? wat ? das te veel , ect
Mazzu die komt zeker , misschien met een Nielsen voor een prikie wie weet .
Speculaties .
 
Wel jammer voor Union dat het net voor de andere ploeg uit Brussel moet zijn.
Langs de andere kant zal de keuze obv faciliteiten en budgetten wel snel gemaakt zijn voor iemand met de ambitie van Mazzu.

(Alhoewel da's wel Brighton hee mannekes.. da's Brighton!)
 
Union dit Union dat, we zijn een hechte familie etc om dan na 1 goed seizoen in 1A te zwichten voor de lokroep van de concurrent aan de overkant? Ik als supporter van Union zou dat toch maar zuur vinden. Als hij terug een sterk seizoen kan draaien met Union bevestigt hij meteen en kan hij veel beter doen dan Anderlecht me dunkt.
 
Union dit Union dat, we zijn een hechte familie etc om dan na 1 goed seizoen in 1A te zwichten voor de lokroep van de concurrent aan de overkant? Ik als supporter van Union zou dat toch maar zuur vinden. Als hij terug een sterk seizoen kan draaien met Union bevestigt hij meteen en kan hij veel beter doen dan Anderlecht me dunkt.
Ge hebt precies al schrik ;p
 
Union dit Union dat, we zijn een hechte familie etc om dan na 1 goed seizoen in 1A te zwichten voor de lokroep van de concurrent aan de overkant? Ik als supporter van Union zou dat toch maar zuur vinden. Als hij terug een sterk seizoen kan draaien met Union bevestigt hij meteen en kan hij veel beter doen dan Anderlecht me dunkt.
Denk dat de Union fans wel door hadden dat leegloop ging zijn volgend jaar. Ze kunnen niet allemaal zo naief zijn als de RSCA fans :unsure:
 
Ik vind Mazzu allesbehalve een goede keuze. De huisstijl waarmee Anderlecht supporters zich zo graag willen mee identificeren wordt hiermee overboord gegooid. Spelen vanuit de reactie, als de resultaten tegenvallen na 3 maanden staat Hasi klaar :love: of Frutos :love:
 
Ik vind Mazzu allesbehalve een goede keuze. De huisstijl waarmee Anderlecht supporters zich zo graag willen mee identificeren wordt hiermee overboord gegooid. Spelen vanuit de reactie, als de resultaten tegenvallen na 3 maanden staat Hasi klaar :love: of Frutos :love:
Zelfs al vallen de resultaten mee maar het spel niet zal het zwaar worden.

Ik wil de paniek in hun ogen es zien als Mazzu toch beslist om bij Union te blijven.
Het zou me niet verbazen moesten we zelfs Trebel terug in de ploeg zien, heeft dezelfde manager als Mazzu en Bayat kennende
 
Als je voor mazzu kiest kies je voor resultaten / blok zetten en vandaar uit bouwen

Dan moet hij daar ook zelf voor kiezen. Bij ons koos hij anders en dat liep fataal af.
En dat blijf ik een jammere zaak vinden, want de mens Mazzu en zijn voetbal past PERFECT bij Genk. Maar dat doen alsof we een "voetballende ploeg" zijn, stoort me echt meer en meer. De meeste supporters identificeren zich met een blok, met werkers en met snelle (tegen)aanvallen.

On that note: Wouter Vrancken officieel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan