Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.

13 miljoen voor een 17 jarige argentijn :crazy:
Als die zoals Mitoma & Adingra is, graag. Als die gaat tegenvallen zoals Koclowski, liever niet.

Ik vermoed dat die enkel zou komen als de work permit niet in orde geraakt tegen dan. Maar ik zie die ook niet meteen basisspeler in de PL worden. Zou best voor hem zijn dat die hier zich aanpast aan Europa.
 
Club zou een prijskaartje van 10 miljoen op de Cuyper gehangen.
Zou vlgs mij een ENORME vergissing zijn om die nu te laten gaan.
Heeft imho meer potentieel dan Meijer.
 
En gaat er iemand die 10m leggen voor De Cuyper? Neen toch?
En indien iemand zo zot is zou ik niet twijfelen. Maakt nu wel het mooie weer bij Westerlo, allé, maar Westerlo, maar heeft nog alles te bewijzen op een hoger niveau.
 
Mja heel het doel van die jeugdploegen in 1b is om zelf spelers op te leiden voor in de eerste ploeg en dan hebben we potentieel een jongere die mee zou kunnen draaien en dan gaan we hem verkopen zonder dat die echt in die eerste ploeg gestaan heeft?
 
En gaat er iemand die 10m leggen voor De Cuyper? Neen toch?
En indien iemand zo zot is zou ik niet twijfelen. Maakt nu wel het mooie weer bij Westerlo, allé, maar Westerlo, maar heeft nog alles te bewijzen op een hoger niveau.

Mja, had hij al iets bewezen op een hoger niveau zou men wel wat meer betalen dan 10 miljoen zeker?

Is er interesse uit het buitenland voor De Cuyper? Want wordt hem toch een mooie carrière toegeschreven als alles goed loopt dacht ik?
 
Mja heel het doel van die jeugdploegen in 1b is om zelf spelers op te leiden voor in de eerste ploeg en dan hebben we potentieel een jongere die mee zou kunnen draaien en dan gaan we hem verkopen zonder dat die echt in die eerste ploeg gestaan heeft?
Eigenlijk is dat m'n punt, Club zet er 10m op, omdat ze hem in feite willen houden, allé zo bekijk ik het.
Wil iemand zoveel leggen, dan moet je imo cashen, want is dat (momenteel) toch echt niet waard.
 
Eigenlijk is dat m'n punt, Club zet er 10m op, omdat ze hem in feite willen houden, allé zo bekijk ik het.
Wil iemand zoveel leggen, dan moet je imo cashen, want is dat (momenteel) toch echt niet waard.

Kan in mijn ogen wel de toekomst zijn bij de RD op termijn. Hoe een sympathieke en brave jongen Eddy wel niet is, het zou komend seizoen altijd Meijer - De Cuyper moeten zijn voor die positie.
 
Kan in mijn ogen wel de toekomst zijn bij de RD op termijn. Hoe een sympathieke en brave jongen Eddy wel niet is, het zou komend seizoen altijd Meijer - De Cuyper moeten zijn voor die positie.
Akkoord hoor, ik wil hem graag zijn kans zien krijgen, absoluut. Een jeugdproduct moet altijd zijn kans kunnen krijgen, te meer als we ons stillaan willen profileren als een ploeg waar jeugd zijn kans krijgt en de opleiding en doorstroming effectief iets voorstelt (itt vroeger).
Mja, had hij al iets bewezen op een hoger niveau zou men wel wat meer betalen dan 10 miljoen zeker?

Is er interesse uit het buitenland voor De Cuyper? Want wordt hem toch een mooie carrière toegeschreven als alles goed loopt dacht ik?
Tjah, de goeie linksbacks lopen niet dik gezaaid natuurlijk, maar ik weet toch nog altijd niet goed als die wel echt het niveau van onze JPL kan overstijgen, allé of toch niet in die zin dat ie weggeplukt wordt door een subtopper in een topcompetitie enzo.
Maar mag me altijd positief verrassen uiteraard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan