Monkytiger
Well-known member
Ik ben ook nog wachtende, ook al online gaan opzoeken en daar staan ook enkel twee oude beschikbaar dus het is al zeker nog niet aangemaakt hier.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier ook nog altijd niks. Andere jaren kreeg ik dat standaard rond september/oktober, terugbetaling was altijd hetzelfde jaar nog.. Kwam altijd goed uit in combinatie met kadaster en autobelasting. Zal aan de spaarrekening moeten zitten nu :-/Ik ben ook nog wachtende, ook al online gaan opzoeken en daar staan ook enkel twee oude beschikbaar dus het is al zeker nog niet aangemaakt hier.
Wij kregen die meestal "toevallig" net nadat we de belastingen hadden teruggetrokken, nu ergens einde augustus. Dus ik zou me niet vastpinnen op een vast stramien.De afgelopen 8 jaar dat we hier wonen steeds de onroerende voorheffing gekregen op of rond 23 september. Dit jaar nog niks ontvangen.. zit ook niks in de e-box. Da's normaal of moet ik zelf gaan horen?![]()
Hier ook eindelijk bericht gekregen!Eindelijk aanslagbiljet ontvangen.
Terugbetaling 28/02/23
Nee cava, maar ben eens gaan kijken en het is letterlijk 8 jaar op rij 21-22-23 sept geweest, da's dan toch erg toevalligWij kregen die meestal "toevallig" net nadat we de belastingen hadden teruggetrokken, nu ergens einde augustus. Dus ik zou me niet vastpinnen op een vast stramien.

Terugbetaling is altijd opt einde van de maand?Hier ook het bericht, 5 feb terugbetaling!
Hier ook, nog nooit zo laat … meer als 5K terugkrijgen.Eindelijk aanslagbiljet ontvangen.
Terugbetaling 28/02/23

Kindjes maken.Hier ook ontvangen!
Wel niet zoveel als hier net boven![]()

Dat kost geld ipv dat het opbrengtKindjes maken.
![]()

Tja, maar je trekt wel meer terug.Dat kost geld ipv dat het opbrengt![]()

Inderdaad. Maar ik heb geen kinderenTja, maar je trekt wel meer terug.![]()

Hoe the fuck krijg je dan zoveel terugbetaald? Ik krijg met moeite € 900 terug, exact het bedrag van m'n woonbonus. Pensioensparen doe ik voorlopig niet meer. Wat dan wel: partner die niet werkt? Pensioensparen van jezelf én je partner erbij? Geen idee.
.woonbonus van jou en de partner, pensioensparen van beide, dienstencheques, creche en beide een bonus gekregen waar wat te veel belastingen op ingehouden zijn en je komt al een heel eind...Hoe the fuck krijg je dan zoveel terugbetaald? Ik krijg met moeite € 900 terug, exact het bedrag van m'n woonbonus. Pensioensparen doe ik voorlopig niet meer. Wat dan wel: partner die niet werkt? Pensioensparen van jezelf én je partner erbij? Geen idee.