Status
Niet open voor verdere reacties.
Staat het ook online bij haar MyMinfin? Dan is het echt en moet je je geen zorgen maken.

Fiscus kan bij mijn weten ook maar 3 jaar terug gaan om zaken te wijzigen, tenzij er fraude kan aangetoond worden.
Als het effectief over inkomstenjaar 2019 en 2020 gaat, dan zijn ze dus al te laat om dit nog in jullie nadeel te wijzigen.

Om op jouw andere vragen te antwoorden zou je de gezinssituatie/domicilie/aanslagbiljetten moeten kennen van iedereen.
Als je meer info wenst, bel je best naar FOD Financiën. Zij hebben al die info.
 
Soms doet de fod rechtzetting in jouw voordeel zonder u daar over in te lichten aangezien mensen normaal wel akkoord gaan met zo'n zaken.

Als men gezamelijk belast (getrouwen en wettelijk samenwonenden) wordt, worden de verhoogde belastingvrije sommen voor personen ten laste automatisch aan de persoon toegekend die hier het meeste voordeel uit haalt. Dit wordt niet manueel beslist. De berekening worden opgemaakt door een computersysteem.
Er is namelijk maar één code per categorie gezinslasten. Het maakt dus niet uit wie nu de bloedverwant is met de ten laste genomen persoon.
 
Invulperiode begint dit jaar al op 25/04 (persconferentie op 24/04 als ik mij niet vergis).

Voelt iemand zich geroepen om een nieuw topic te starten? Ik heb niet echt tijd om dit te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan