Tax On Web 2021

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Als ge op reply klikt, kunt ge zien of het nog altijd hetzelfde email is. Ik kan u ook sturen en doen lijken alsof het van een specifiek email komt.
Ook kijken naar hoofdletters in de email "haIIo" is niet het zelfde als "hallo" want de eerste zijn hoofdletters i :) dus domein keer plakken in browser
Ja ik heb in mijn studententijd ook nog .NET programma gemaakt om mails te sturen met gelijk welk emailadres :p
Als ik reply klik dan is het ook effectief het correcte emailadres, je ziet aan niks dat het fake is.

Ja ik heb in mijn studententijd ook nog .NET programma gemaakt om mails te sturen met gelijk welk emailadres :p
Als ik reply klik dan is het ook effectief het correcte emailadres, je ziet aan niks dat het fake is.
Dan moet je toch al een antieke mailserver hebben met niets van beveiliging? Iets waar jan modaal zich geen zorgen in hoeft te maken, die zit al rap bij gmail of hotmail en dergelijke waar genoeg beveiligingen zijn om zoiets te voorkomen.

Dan moet je toch al een antieke mailserver hebben met niets van beveiliging? Iets waar jan modaal zich geen zorgen in hoeft te maken, die zit al rap bij gmail of hotmail en dergelijke waar genoeg beveiligingen zijn om zoiets te voorkomen.
Ge kunt da online zelf doen ze, weet de site niet meer

Als ge op reply klikt, kunt ge zien of het nog altijd hetzelfde email is. Ik kan u ook sturen en doen lijken alsof het van een specifiek email komt.
Ook kijken naar hoofdletters in de email "haIIo" is niet het zelfde als "hallo" want de eerste zijn hoofdletters i :) dus domein keer plakken in browser
Euhm nee? Heel veel emails gebruiken een ander reply-to emailadres dan waar het vandaan komt. Daarnaast zijn er talloze manieren om de afkomst van je email te spoofen. Normaal let GMail hier relatief goed op, maar 100% vertrouwen zou ik het toch ook niet doen hoor...

Daarnaast kan je met unicode characters nog veel zottere replacements doen die je zelfs als je goed kijkt niet gaat zien.
Als je zo'n mail krijgt ga je toch gewoon via google of watook naar je ebox? Net zoals je niet belt naar telefoonnummers in berichten van banken, maar naar de website van de bank surft of opgeslagen gegevens ergens in een adresboek of business kaartje gebruikt om contact op te nemen?

Wij hebben vandaag teruggekregen, sinds vorig jaar zijn wij wettelijk samenwonend en dus eerste keer zo moeten invullen.
Mijn vriendin en ik hebben beide een aparte rekening en zij is bij mij ten laste, op het aanslagbiljet staat duidelijk mijn rekeningnummer vermeld maar is vandaag dus op haar rekeningnummer gestort. In de aangifte stonden mijn gegevens als man in de linkerkolom ingevuld zoals het hoort dus ik snap niet hoe dat nog fout is kunnen lopen?
Ik neem aan dat ik ze toch best contacteer om ervoor te zorgen dat het in de toekomst correct verloopt.

In de aangifte stonden mijn gegevens als man in de linkerkolom ingevuld zoals het hoort dus ik snap niet hoe dat nog fout is kunnen lopen?
Onze belastingen komen al 5j op mijn rekening toe terwijl ik al 4j het rekening nummer verandert heb naar de gemeenschappelijke rekening :p

Onze belastingen komen al 5j op mijn rekening toe terwijl ik al 4j het rekening nummer verandert heb naar de gemeenschappelijke rekening :p
En op uw aanslagbiljet staat wel de gemeenschappelijke?
Het zijn me toch een rakkers bij de FOD he, fratsen dat die mannen daar uitsteken. Ik ga ze toch een lief berichtje sturen om hun aan de opgestelde regels te houden. :)

Overheid... dus er staat op de brief "we storten ten laatste x/y 1234.56 op rek nr abcde" en ze storten op een ander nummer??

How is that even possible :woohoo: :woohoo:

Wij hebben vandaag teruggekregen, sinds vorig jaar zijn wij wettelijk samenwonend en dus eerste keer zo moeten invullen.
Mijn vriendin en ik hebben beide een aparte rekening en zij is bij mij ten laste,

Misschien niet perse waarover dit gaat, maar dit is toch een misverstand dat ik redelijk vaak tegen kom. Je kan een partner niet fiscaal ten laste nemen. Enkel de huwelijksqoutiënt (ook voor wettelijke samenwoonde) kan toegepast worden als dit voordelig zou zijn.

En dat op een verkeerde bankrekening storten is toch wel heel bizar. Maar bij de overheid gebeuren er helaas wel vaker van die vreemde fratsen 😅

Mijn vriendin en ik hebben beide een aparte rekening en zij is bij mij ten laste, op het aanslagbiljet staat duidelijk mijn rekeningnummer vermeld maar is vandaag dus op haar rekeningnummer gestort. In de aangifte stonden mijn gegevens als man in de linkerkolom ingevuld zoals het hoort dus ik snap niet hoe dat nog fout is kunnen lopen?
Ik neem aan dat ik ze toch best contacteer om ervoor te zorgen dat het in de toekomst correct verloopt.
Kijk eens even op "myminfin". Welk rekeningnummer staat daar ?

Als op het aanslagbiljet het juiste staat moet ook op dat rekeningnummer uitbetaald worden.
Je moet er wel opletten. Als je gezamelijk belast wordt en je wilt je rekening wijzigen moet je dit alletwee doorgeven volgens mij.
Als het op het aanslagbiljet juist staat zou ik toch wel even bellen.

Het zou leuk worden moesten we uit elkaar gaan, 3k terug krijgen en ik het laatste jaar éénzijdig het rekeningnummer kan wijzigen in dat van mij.

Misschien niet perse waarover dit gaat, maar dit is toch een misverstand dat ik redelijk vaak tegen kom. Je kan een partner niet fiscaal ten laste nemen. Enkel de huwelijksqoutiënt (ook voor wettelijke samenwoonde) kan toegepast worden als dit voordelig zou zijn.
Volledig gelijk, mi scusi!
Kijk eens even op "myminfin". Welk rekeningnummer staat daar ?
Als op het aanslagbiljet het juiste staat moet ook op dat rekeningnummer uitbetaald worden.
Aanslagbiljet, myminfin: overal mijn rekeningnummer.
Die moeten kosten noch moeite hebben gespaard om het dan toch nog op een andere rekening te storten, ergens voel ik me wel gevleid.

melding in mijn e-box.
ze zijn er in 2019 vanuit gegaan dat voor inkomstenjaar 2018 ik recht had op 1700€ vrijstelling op woon-werk-verkeer.
foutje, dat was maar 400€.
nu gaan ze dus mijn belastingen herberekenen... iemand een idee wat ik mag verwachten? ik ga toch geen 1300€ extra moeten ophoesten hoop ik?

Terug
Bovenaan