Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik heb in mijn studententijd ook nog .NET programma gemaakt om mails te sturen met gelijk welk emailadresAls ge op reply klikt, kunt ge zien of het nog altijd hetzelfde email is. Ik kan u ook sturen en doen lijken alsof het van een specifiek email komt.
Ook kijken naar hoofdletters in de email "haIIo" is niet het zelfde als "hallo" want de eerste zijn hoofdletters idus domein keer plakken in browser

Dan moet je toch al een antieke mailserver hebben met niets van beveiliging? Iets waar jan modaal zich geen zorgen in hoeft te maken, die zit al rap bij gmail of hotmail en dergelijke waar genoeg beveiligingen zijn om zoiets te voorkomen.Ja ik heb in mijn studententijd ook nog .NET programma gemaakt om mails te sturen met gelijk welk emailadres
Als ik reply klik dan is het ook effectief het correcte emailadres, je ziet aan niks dat het fake is.
Ge kunt da online zelf doen ze, weet de site niet meerDan moet je toch al een antieke mailserver hebben met niets van beveiliging? Iets waar jan modaal zich geen zorgen in hoeft te maken, die zit al rap bij gmail of hotmail en dergelijke waar genoeg beveiligingen zijn om zoiets te voorkomen.
Euhm nee? Heel veel emails gebruiken een ander reply-to emailadres dan waar het vandaan komt. Daarnaast zijn er talloze manieren om de afkomst van je email te spoofen. Normaal let GMail hier relatief goed op, maar 100% vertrouwen zou ik het toch ook niet doen hoor...Als ge op reply klikt, kunt ge zien of het nog altijd hetzelfde email is. Ik kan u ook sturen en doen lijken alsof het van een specifiek email komt.
Ook kijken naar hoofdletters in de email "haIIo" is niet het zelfde als "hallo" want de eerste zijn hoofdletters idus domein keer plakken in browser
Ik zal effe de Schoffo quoten, volgens mij staat dit al in zijn post:Er staat toch een rek nr op het aanslagbiljet?
op het aanslagbiljet staat duidelijk mijn rekeningnummer vermeld
Onze belastingen komen al 5j op mijn rekening toe terwijl ik al 4j het rekening nummer verandert heb naar de gemeenschappelijke rekeningIn de aangifte stonden mijn gegevens als man in de linkerkolom ingevuld zoals het hoort dus ik snap niet hoe dat nog fout is kunnen lopen?

En op uw aanslagbiljet staat wel de gemeenschappelijke?Onze belastingen komen al 5j op mijn rekening toe terwijl ik al 4j het rekening nummer verandert heb naar de gemeenschappelijke rekening![]()

Wij hebben vandaag teruggekregen, sinds vorig jaar zijn wij wettelijk samenwonend en dus eerste keer zo moeten invullen.
Mijn vriendin en ik hebben beide een aparte rekening en zij is bij mij ten laste,

Kijk eens even op "myminfin". Welk rekeningnummer staat daar ?Wij hebben vandaag teruggekregen, sinds vorig jaar zijn wij wettelijk samenwonend en dus eerste keer zo moeten invullen.
Mijn vriendin en ik hebben beide een aparte rekening en zij is bij mij ten laste, op het aanslagbiljet staat duidelijk mijn rekeningnummer vermeld maar is vandaag dus op haar rekeningnummer gestort. In de aangifte stonden mijn gegevens als man in de linkerkolom ingevuld zoals het hoort dus ik snap niet hoe dat nog fout is kunnen lopen?
Ik neem aan dat ik ze toch best contacteer om ervoor te zorgen dat het in de toekomst correct verloopt.
Volledig gelijk, mi scusi!Misschien niet perse waarover dit gaat, maar dit is toch een misverstand dat ik redelijk vaak tegen kom. Je kan een partner niet fiscaal ten laste nemen. Enkel de huwelijksqoutiënt (ook voor wettelijke samenwoonde) kan toegepast worden als dit voordelig zou zijn.
Aanslagbiljet, myminfin: overal mijn rekeningnummer.Kijk eens even op "myminfin". Welk rekeningnummer staat daar ?
Als op het aanslagbiljet het juiste staat moet ook op dat rekeningnummer uitbetaald worden.