Jupiler Pro League 2021-2022

kenneke2.0

Well-known member
Platinum Trophy
61404707046a000829d62ac8_proleague1A.jpg


 
Laatst bewerkt door een moderator:
Start is alvast op 23/juli (of toch dat weekend) - had ik onlangs nog opgezocht.
 
Voor onbepaalde tijd dan nog... Das toch redelijk ongewoon.
Nuja, zo kan het snel gedaan zijn, of kan je meer een Engels model proberen hanteren maar als dat zo realistisch is, dunno.
 
Voor onbepaalde tijd dan nog... Das toch redelijk ongewoon.
Nuja, zo kan het snel gedaan zijn, of kan je meer een Engels model proberen hanteren maar als dat zo realistisch is, dunno.
Zullen wel afspraken gemaakt zijn zoals MPH in den tijd, als hij zelf wil stoppen dat ze niet moeilijk doen of als er een andere ploeg komt dat hij voor een vast bedrag weg kan.
Heb er dubbel gevoel bij heel veel respect wat hij gedaan heeft bij ons maar de mot zat er toch serieus in de laatste maanden. Bestuur heeft ook al duidelijk aangegeven dat ze zich daar van bewust zijn en versterken ze onze kern serieus.
 
Ik ben es benieuwd naar Standard volgend jaar, of het weer zo huilen met de pet op zal zijn.

Snap enigzinds nie goe waarom Carcela een nieuw contract kreeg , en nu lees je her & der dat hij moet opkrassen?

intrensiek nog steeds de beste speler van Standard voor mij, mag zeker blijven. heeft minder flitsen als vroeger, maar heeft toch wel zn plaats in het elftal.
 
Ik ben vooral benieuwd of OHL gaat kunnen bevestigen komend jaar. Hopelijk kan ik weer gaan kijken. De grasmat gaat er in ieder geval prachtig bijliggen :)
 
De Supercup is dus al op 17 juli blijkbaar, finale EK is 11 juli. Het voetbal ligt dus eigenlijk gewoon niet meer stil.

Kwestie van al te klagen over de kalender moesten de Belgen de finale halen(Vanaken en Mignolet) :unsure:
 
Is er eigenlijk al iets bekend over het toelaten van publiek bij wedstrijden?
Zal wel ongeveer gelijk gesteld worden aan evenementen zeker? Dus mits een vaccinatiebewijs (of negatieve test?) zul je binnen mogen vanaf ergens in augustus denk ik.
 
De Supercup is dus al op 17 juli blijkbaar, finale EK is 11 juli. Het voetbal ligt dus eigenlijk gewoon niet meer stil.

Kwestie van al te klagen over de kalender moesten de Belgen de finale halen(Vanaken en Mignolet) :unsure:
Beide vaccin gehad (als ze wouden) en paar weken vakantie in resort in Tubeke. Ideale voorbereiding dus :unsure:
 
Terug
Bovenaan