Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
En dan nu de cijfers van Euromillions graag... :unsure: :tongue:
Tja, het is maar mijn pronostiek natuurlijk. Zal in ieder geval spannend blijven tot de slotspeeldag, denk ik, al zie ik daar de 3 tenoren wel allemaal winnen dan (al dachten we dat van Union vorig jaar ook natuurlijk tegen het uitgebluste Club).
 
In Nederland is Driessen (niet de meest betrouwbare persoon) aan het roepen dat Van Bommel en Overmars gaan vertrekken bij Antwerp. Ben benieuwd wat er van klopt.
 
In Nederland is Driessen (niet de meest betrouwbare persoon) aan het roepen dat Van Bommel en Overmars gaan vertrekken bij Antwerp. Ben benieuwd wat er van klopt.
Van Bommel zou geen grote aderlating zijn. Die titel was gewoon een fluke als gevolg van zwaar choken van Union, Genk die de titel weggooit en super veel geluk (last minute treffer Vermeeren en Alderweireld)

En Overmars is good riddance als die weg zou zijn. Vies ventje.
 
In Nederland is Driessen (niet de meest betrouwbare persoon) aan het roepen dat Van Bommel en Overmars gaan vertrekken bij Antwerp. Ben benieuwd wat er van klopt.
Zou jammer zijn maar wel begrijpelijk, denk dat Van Bommel ook niet opgezet is met het gebrek aan professionaliteit dit seizoen door de financiële perikelen.
 
Zou jammer zijn maar wel begrijpelijk, denk dat Van Bommel ook niet opgezet is met het gebrek aan professionaliteit dit seizoen door de financiële perikelen.
Meen je dit? Van Bommel is toch gewoon dikke middelmaat. Overmars heeft zijn kwaliteiten (buiten dikke lul foto's maken) maar zal nu ook wel niet 100% terugkomen. Ik volg Solleke89 wel dat vorig jaar een 'fluke' was...
 
Meen je dit? Van Bommel is toch gewoon dikke middelmaat. Overmars heeft zijn kwaliteiten (buiten dikke lul foto's maken) maar zal nu ook wel niet 100% terugkomen. Ik volg Solleke89 wel dat vorig jaar een 'fluke' was...
Weet eigenlijk niet goed wat ik hierop moet antwoorden. Schenkt ons de eerste titel in 66 jaar, twee bekerfinales, CL kwalificatie, winst tegen Barcelona...Ligt daarnaast ook gewoon enorm goed binnen de club, uitstekende band met fans en personeel en ook naar de media en tegenstanders toe gedraagt hij zich met klasse.

Ik denk dat sommige voetbalfans misschien een beetje te verwend zijn en perspectief missen?
 
Weet eigenlijk niet goed wat ik hierop moet antwoorden. Schenkt ons de eerste titel in 66 jaar, twee bekerfinales, CL kwalificatie, winst tegen Barcelona...Ligt daarnaast ook gewoon enorm goed binnen de club, uitstekende band met fans en personeel en ook naar de media en tegenstanders toe gedraagt hij zich met klasse.

Ik denk dat sommige voetbalfans misschien een beetje te verwend zijn en perspectief missen?
Daarom ben je supporter! Maar ik ben nog geen één keer weggeblazen geweest van de tactische keuzes. Zet Hein daar met deze groep en die speelt mee voor de titel volgend jaar.

Disclosure: Ik kots op Hein, maar tactisch is dat geen uil
 
Daarom ben je supporter! Maar ik ben nog geen één keer weggeblazen geweest van de tactische keuzes. Zet Hein daar met deze groep en die speelt mee voor de titel volgend jaar.

Disclosure: Ik kots op Hein, maar tactisch is dat geen uil
Van Bommel toch al regelmatig wissels doorgevoerd (vaak bij een achterstand) waar ik het niet mee eens was maar die dan toch vaak positief uitgedraaid zijn.
 
Van Bommel toch al regelmatig wissels doorgevoerd (vaak bij een achterstand) waar ik het niet mee eens was maar die dan toch vaak positief uitgedraaid zijn.
Dé goal niet te vergeten. daar was ook op getraind. En een coach is natuurlijk ook veel meer dan enkel tactiek. Uitstekende groep gesmeed, veel jonge gasten gebracht en zelf altijd kalm gebleven, ook na de mindere resultaten voor de winterstop.
 
Meen je dit? Van Bommel is toch gewoon dikke middelmaat. Overmars heeft zijn kwaliteiten (buiten dikke lul foto's maken) maar zal nu ook wel niet 100% terugkomen. Ik volg Solleke89 wel dat vorig jaar een 'fluke' was...
Absoluut geen fan van V Bommel, maar die heeft het toch uitstekend gedaan bij Antwerp? Allè, ik weet niet wat je anders nog verwacht van die ploeg.
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
200K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan