Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?


  • Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb FC Midtjylland wel een paar keer aan het werk gezien, spelen typisch in een 4-2-3-1 met een sterke focus op gegenpressing. Aangenaam verrast moet ik zeggen, had verwacht dat ze met een Vrancken of een andere binnenlandse trainer gingen afkomen.
Kunnen we als voetbalfan alleen blij mee zijn. Een betontrainer minder, en een trainer die wil voetballen in de plaats.
 
Kben stiekem wel jaloers dat die in Antwerp zit. Goede coach en ex-speler, dus extra leuke combinatie. We zullen dan maar de cyclus met VDB afwerken en tegen dan Priske binnenhalen, zeker? 😆 🤡
 
Zijn jullie bij Genk niet heel blij met VDB dan?

Laten we zeggen dat ik niet vind dat ze het kunnen maken om die buiten te gooien en dat die qua groepsmanagement goede zaken gedaan heeft. Maar tactisch weet ik niet of er veel rek op zit. En voetbal moet zeker geen pure wetenschap worden (iets waarin Clement bvb wel heel ver ging bij ons en gaat in Brugge), maar VDB zijn blik op voetbal is wel heel "romantisch".
Ik ben blij met het geleverde werk en hoop uiteraard dat die hier op dezelfde manier kan bezig blijven, maar echt fan zal ik nooit worden. En ik denk dat die visie wel door velen gedeeld wordt.
 
In gent wel mooie technische staf aan het maken
- t1 hein
-t2 lombaerts
- keeperstrainer copa
-jeugd e. fererra

Nu nog bayat daar buiten werken 😆
 
Donkere wolken boven Eupen... De Qatarezen trekken zich volledig terug. Dus dat gaat wellicht richting einde verhaal.
 
Donkere wolken boven Eupen... De Qatarezen trekken zich volledig terug. Dus dat gaat wellicht richting einde verhaal.
Allé, khad wel het gevoel dat het daar cva ging eigenlijk, maar goed echt volgen deed ik ze uiteraard ook niet.

Op zich wel jammer, Eupen vind ik precies wel nog leuke ploeg tout cout.
 
Nog een monument dat ons verlaat!

Zat er eigenlijk al enkele jaren aan te komen, je zag dat Dury niet meer met 100% goesting bezig was/is al is het toch even schrikken. Niet gedacht dat het effectief zou gebeuren, o.a. omdat ik dacht dat ze geen overeenkomst zouden vinden voor de (€) resterende contractjaren.

Vaak wat oneens met zijn beslissingen als trainer maar dat lijkt mij niet meer dan normaal als supporter. Sowieso heel mooie momenten beleefd met Dury en iemand die letterlijk een standbeeld of een naam in de tribune (de Francky Dury stand :unsure:) zou verdienen voor de betekenis die hij voor Waregem heeft gespeeld. Dit geeft hen alleszins genoeg tijd om alles goed voor te bereiden om de fakkel door te geven, ik hoop enkel niet dat Simons of De Fauw T1 worden.
 
Moest het natuurlijk met een zeer beperkt budget doen, maar laatste jaren was het idd veel minder
 

Club Brugge-manager Vincent Mannaert veroordeeld tot 3 maanden rijverbod en 1 jaar alcoholslot na nachtelijke uitstap met 2,44 promille​

 
Zat er eigenlijk al enkele jaren aan te komen, je zag dat Dury niet meer met 100% goesting bezig was/is al is het toch even schrikken. Niet gedacht dat het effectief zou gebeuren, o.a. omdat ik dacht dat ze geen overeenkomst zouden vinden voor de (€) resterende contractjaren.

Vaak wat oneens met zijn beslissingen als trainer maar dat lijkt mij niet meer dan normaal als supporter. Sowieso heel mooie momenten beleefd met Dury en iemand die letterlijk een standbeeld of een naam in de tribune (de Francky Dury stand :unsure:) zou verdienen voor de betekenis die hij voor Waregem heeft gespeeld. Dit geeft hen alleszins genoeg tijd om alles goed voor te bereiden om de fakkel door te geven, ik hoop enkel niet dat Simons of De Fauw T1 worden.
Denk goede keuze van jullie, de magie met franky lijkt toch wat uitgewerkt, top coach geweest voor jullie maar te lang op dezelfde plek zitten is niet goed volgens mij.
Daarna wellicht met timmy en davy verder doen
 

Stond op ons forum komende van iemand die zowat nooit zever verkoopt.
Maar ik ga eerlijk zijn dat ik het ook niet gevonden heb, want ik wilde hier ook een artikel plaatsen. Staat dus nu op Sporza... Wordt wat mooi rond de pot gedraaid, maar nu ist al een verlaging van budget dus na 2 jaar zalt wel gedaan zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan