Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Geweldige prestatie vandaag, enkel jammer dat we geen enkele kans creëerden en nalieten deze imaginaire kansen af te werken.
 
zonder de vorige matchen zou je denken dat dit het Union is van voor de POs, nu denk ik gewoon dat RAFC echt heel zwak was vandaag. Blijft wel spannend zo!
 
zonder de vorige matchen zou je denken dat dit het Union is van voor de POs, nu denk ik gewoon dat RAFC echt heel zwak was vandaag. Blijft wel spannend zo!
Wij spelen al heel de play-offs niks meer klaar. Geen toeval dat we 1 goal in 5 matchen hebben gescoord. Enkel tegen Cercle konden we wat kansen bijeen voetballen, daarbuiten de grote leegte vooraan.
 
Den Antwerp zeg...hoe die er met hun pet naar gooien de laatste weken da's toch ook niet meer normaal. Denk dat de halve ploeg mentaal is afgehaakt toen duidelijk werd dat ze toch geen rol van betekenis meer konden spelen in de PO. Ik hoop dat ze uit respect voor de supporters toch nog een beetje hun best doen de resterende matchen...
Alles op de Cup is ook niet zonder gevaar want eens je toelaat dat laksheid in de ploeg sluipt krijg je dat er nog moeilijk uit.
 
Wij spelen al heel de play-offs niks meer klaar. Geen toeval dat we 1 goal in 5 matchen hebben gescoord. Enkel tegen Cercle konden we wat kansen bijeen voetballen, daarbuiten de grote leegte vooraan.
Het gemis van Vermeeren is groot. Die was altijd aanspeelbaar en gaf dan in 1 tijd een bal naar voor zodat het spel versnelde, dat hebben we nu niet met als resultaat dat we voorspelbaar, traag voetbal spelen.
 
speelt ook het extrasportieve geen rol bij Antwerp?
Het is nooit rustig op den Antwerp dus dat zou geen invloed mogen hebben 😅
Ik denk dat we gewoon op het einde van een mooie cyclus zitten. Het was een mooie run en ik kan er wel met leven om het een jaartje minder te doen. We zijn belange nog niet op het niveau van de enige topclub in België maar we blijven er aan werken. Waarschijnlijk deze zomer Keita weg en misschien nog een paar andere. Moesten ze dat geld gebruiken voor een nieuwe T2/T3 te zetten dan ben ik tevreden, ook al hebben daarom een iets mindere kern volgend jaar.
 
Alledrie alles in eigen handen, spannend is het wel met die PO's. Voorspellingske voor speeldag 6, Brugge speelt gelijk in Genk, RSCA verliest op Cercle en Union wint thuis van den Antwerp :fingerguns_r:.
Ik zie ze alle 3 winnen eigenlijk, speeldag erop wordt wel boeiend met union tegen rsca dan
 
Ik denk alleszins dat we zondag een ander Genk gaan zien dan woensdag. Hoe zich dat vertaalt qua uitslag zien we nog wel. Maar zo lam spelen als zondag, gaan ze zeker in eigen huis niet doen. En het stadion leeft deze PO's ook op, dus dat helpt wellicht ook mee.
 
Denk Genk-Club gelijkspel, Anderlecht wint in Cercle en Union wint thuis van Antwerp.

Dan staat Club weer (even?) derde.

En dan speeldag erop wint Union thuis van Anderlecht, Genk in Cercle en Club in Antwerp.

Stand nadien:

Union 44
Anderlecht 44
Club 43
Genk 38

En dan de clashes And-Genk en Club-Union... Kan nog alle kanten op. Degene die na die matchen 1e staat geeft het volgens mij niet meer af...
 
Laatst bewerkt:
Denk Genk-Club gelijkspel, Anderlecht wint in Cercle en Union wint thuis van Antwerp.

Dan staat Club weer (even?) derde.

En dan speeldag erop wint Union thuis van Anderlecht, Genk in Cercle en Club in Antwerp.

Stand nadien:

Union 44
Anderlecht 44
Club 43
Genk 38

En dan de clashes And-Genk en Club-Union... Kan nog alle kanten op. Degene die na die matchen 1e staat geeft het volgens mij niet meer af...
En dan nu de cijfers van Euromillions graag... :unsure: :tongue:
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
200K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan