Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Dat was idd één van de meest onbegrijpelijke dingen onder Deila. Zinckernagel mocht op die flank week na week lopen prutsen terwijl iedereen zag dat Skoras echt wel iets kon.

Ik ben echt blij voor Skoras dat hij zijn kansen heeft gekregen en het nu zo goed doet in de basis, ik kan me voorstellen dat die onder Deila compleet gedemotiveerd zou geraakt zijn door zijn gebrek aan speelkansen.
 
Ook z'n mentaliteit zit duidelijk heel goed. En heeft - net zoals bv. Vetlesen ook - een grote krijgers/winnaarsdrang.

Als ik moet kiezen tussen Skov (hoe goed die ook kan zijn) en Skoras om volgend jaar nog terug te zien, kies ik toch voor Skoras.
 
Hoe Thiago na zijn goal, viert met Hayen is toch een teken dat hij een ontzettend goede people manager is. Ook hoe spelers als Odoi, Onyedika, Skoras allemaal tot het uiterste lijken te gaan, spreekt toch echt in zijn voordeel.

Ik zie ook geen enkele reden om hem te vervangen. Op dit niveau is Hayen inderdaad onervaren maar hij is al 10 jaar coach. Leko en Clement hadden niet meer ervaring (integendeel) dan hem toen ze het mooie weer maakten bij Club. Tis onder hem eindelijk nog eens leuk geworden om Club-supporter te zijn.
 
Ik heb met Hayen nu een WDD gevoel het jaar dat Antwerp de titel pakte in 2e.
Een spelerskern die gewoon erg goed was en die plots vrank en vrij kan spelen voor een trainer die goed in de groep ligt nadat een complete mismatch is buiten gewerkt.

Maar, los van de verhoogde intensiteit staat de ploeg ook gewoon erg goed dus het is best mogelijk dat ik hem serieus onderschat en hij zijn kans verdient.
Hij heeft voorlopig tegen iedere ploeg een goed tactisch plan, zowel tegen Union en Genk heeft hij op een manier gespeeld waar de andere trainer niet klaar voor was en geen antwoord op vond, ook na de rode kaart hele goeie ingrepen gedaan met de 0-2 als gevolg. Ook de match bewust starten tegen Union op die manier omdat ze uit de cijfers zien dat er vermoeidheid in de kern zit toont aan dat hij zich niet vastpint, zoals de meeste trainers, op 1 of 2 verschillende tactieken. Het ligt zeker niet enkel aan het vrank en vrij kunnen spelen.

Tactisch is hij goed, dat zien we nu al, wil dat zeggen dat hij sowieso gaat slagen als T1? Dat zal afhangen van zijn people skills en hoe hij het doet in mindere tijden. Hij verdient stilaan wel een kans, maar dat besluit moeten we pas nemen na de PO en halve finales.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Wel veel Club-supporters hier, amai.
Het gaat hier momenteel natuurlijk over de potentieel nieuwe/huidige coach van die ploeg, logisch dat er dan wat meer supporters van Club reageren, al zitten er hier procentueel meer Club en RSCA supporters misschien dan van andere ploegen. Antwerp en Genk bijvoorbeeld zijn toch ook redelijk sterk vertegenwoordigd denk ik?

Om die vertegenwoordiging eens af te toetsen: Voor welke Belgische ploeg supporter je? | BeyondGaming
 
Laatst bewerkt:
Hoe Thiago na zijn goal, viert met Hayen is toch een teken dat hij een ontzettend goede people manager is. Ook hoe spelers als Odoi, Onyedika, Skoras allemaal tot het uiterste lijken te gaan, spreekt toch echt in zijn voordeel.
Ook Zinckernagel kwam hem toch nog hartelijk begroeten na de match. Terwijl die, samen met Skov, wellicht de grootste negatieve impact heeft ondervonden sinds de komst van Hayen.
 
Het gaat hier momenteel natuurlijk over de potentieel nieuwe/huidige coach van die ploeg, logisch dat er dan wat meer supporters van Club reageren, al zitten er hier procentueel meer Club en RSCA supporters misschien dan van andere ploegen. Antwerp en Genk bijvoorbeeld zijn toch ook redelijk sterk vertegenwoordigd denk ik?

Om die vertegenwoordiging eens af te toetsen: Voor welke Belgische ploeg supporter je? | BeyondGaming
Het valt toch op dat dit forum vooral actief is als Brugge en Anderlecht spelen
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
200K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan